Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid... Hoe vaak weeg jij je tijdens een kuur. Ik weet dat het nergens op slaat maar tijdens de kuur sla ik helemaal door en weeg me bijna iedere dag. Hoe zit dat bij jullie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die Lange zei:HAHAHA
Jij gaat zeker lekker op de kuur waar je nu inzit maat!!![]()
Mars zei:Haha ik dacht er pas nog aan, het kan zo demotiverend werken als je een paar dagen op hetzelfde gewicht blijf hangen. maar sta er nu geregelt op.... moet minderen want je wordt gek van jezelf.

Trickster zei:WHAHAAHAHA ik dacht dat ik dat probleem had
Ik zit ook in een kuurtje, ik weeg elke dag 1x. Maar kan indd negatief werken als je van de 1 op de andere dag opeens 0,5kg minder weegt voel je je geirriteerd haha.
Maar 3x op een dag is wel extreem! Skit!! lekker motivatie krijgen door op jezelf te geilen
Succes met je kuur manG!
IKKE zei:Ik heb het afgeleerd.
Weeg in de kuur niet of elke 6 weken ofzo
Ik ging me te veel focussen op weegschaal gewicht..dat is niet altijd spier...wat er dan bijkomt.
Je weegschaal moet elke week /dag omhoog voor je gevoel.ga je steeds meer eten..en je vet% stijgt. puur voor die k*t weegschaal
Bepaal je voedingsschema/bulk. En stijg met je kuur langzaam mee en laat jezelf wat meer verrassen
.
XLarge zei:
BodyGainer zei:Zonder kuur sta ik ook al 2x per dag op de weegschaal , kword ook een beetje geil van mezelf moest er plots een kg'tje bijstaan![]()
Indeed.