MuscleMeat

Lukt het jou om je 1x per week te wegen tijdens een kuur?

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid... Hoe vaak weeg jij je tijdens een kuur. Ik weet dat het nergens op slaat maar tijdens de kuur sla ik helemaal door en weeg me bijna iedere dag. Hoe zit dat bij jullie???

HAHAHA
Jij gaat zeker lekker op de kuur waar je nu inzit maat!! :roflol::roflol::roflol:

Haha ik dacht er pas nog aan, het kan zo demotiverend werken als je een paar dagen op hetzelfde gewicht blijf hangen. maar sta er nu geregelt op.... moet minderen want je wordt gek van jezelf.

• Topic Starter Topic Starter
Die Lange zei:
HAHAHA
Jij gaat zeker lekker op de kuur waar je nu inzit maat!! :roflol::roflol::roflol:

Heel heel heel best. Nu 8 kilo in 6 weken aangekomen. Tuurlijk gaat het erom wat je na de nakuur overhoudt maar wordt momenteel geil van mezelf zo hard gaat de weegschaal (en spiegel) weer vooruit. Ik maak mezelf soms weleens zo gek dat ik 3x perdag op de weegschaal sta. Ook op het werk staat een weegschaal en kan de verleiding (tijdens kuur) maar weinig weerstaan...

Mars zei:
Haha ik dacht er pas nog aan, het kan zo demotiverend werken als je een paar dagen op hetzelfde gewicht blijf hangen. maar sta er nu geregelt op.... moet minderen want je wordt gek van jezelf.

Ik ken het "gek van jezelf" worden... Maar als de weegschaal maar omhoog blijf gaan blijf ik vrolijk van die weegschaal afkomen en dat motiveert mij nog meer!!!!

Zonder kuur sta ik ook al 2x per dag op de weegschaal , kword ook een beetje geil van mezelf moest er plots een kg'tje bijstaan :P

WHAHAAHAHA ik dacht dat ik dat probleem had :P
Ik zit ook in een kuurtje, ik weeg elke dag 1x. Maar kan indd negatief werken als je van de 1 op de andere dag opeens 0,5kg minder weegt voel je je geirriteerd haha.

Maar 3x op een dag is wel extreem! Skit!! lekker motivatie krijgen door op jezelf te geilen :D

Succes met je kuur manG!

Trickster zei:
WHAHAAHAHA ik dacht dat ik dat probleem had :P
Ik zit ook in een kuurtje, ik weeg elke dag 1x. Maar kan indd negatief werken als je van de 1 op de andere dag opeens 0,5kg minder weegt voel je je geirriteerd haha.

Maar 3x op een dag is wel extreem! Skit!! lekker motivatie krijgen door op jezelf te geilen :D

Succes met je kuur manG!

Als een beest ga ik dan!!!!! Whahahahaa dan ben ik niet meer te stoppen...

Ik heb het afgeleerd.
Weeg in de kuur niet of elke 6 weken ofzo
Ik ging me te veel focussen op weegschaal gewicht..dat is niet altijd spier...wat er dan bijkomt.
Je weegschaal moet elke week /dag omhoog voor je gevoel.ga je steeds meer eten..en je vet% stijgt. puur voor die k*t weegschaal

Bepaal je voedingsschema/bulk. En stijg met je kuur langzaam mee en laat jezelf wat meer verrassen
.

Ik weeg me slechts éénmaal per week en altijd met nuchtere maag en lege blaas.
Op deze manier zie ik best mijn vooruitgang.

Nee lukt me niet meer. T vlees is zwak.

1keer in de week, vaste dag en tijd

Meerdere malen per dag, zowel met als zonder kuur.

IKKE zei:
Ik heb het afgeleerd.
Weeg in de kuur niet of elke 6 weken ofzo
Ik ging me te veel focussen op weegschaal gewicht..dat is niet altijd spier...wat er dan bijkomt.
Je weegschaal moet elke week /dag omhoog voor je gevoel.ga je steeds meer eten..en je vet% stijgt. puur voor die k*t weegschaal

Bepaal je voedingsschema/bulk. En stijg met je kuur langzaam mee en laat jezelf wat meer verrassen
.

Ja daar kan je zeker mee de fout in gaan maar in mijn geval houdt ik me strikt aan mijn voedingsschema. Maar idd ik focus mezelf ook te veel op de weegschaal. Maar daarbij kijk ik ook continue in de spiegel. Sinds dat ik train heb ik nog nooit zo vaak in de spiegel gekeken. De spiegel liegt niet!!! Dit klopt maar als ik in de spiegel kijk dan zie ik mezelf niet reeel. De reactie van anderen zijn altijd veel heftiger dan dat ik mezelf zie. Het is in mijn ogen nooit goed genoeg (bij mezelf). Daarbij ben ik wel van mening dat wanneer ik het "groot" genoeg vind, ik verslap in mijn training, voeding...(denk ik, dat houdt ik mezelf voor) Ik en ik denk ook anderen verleg mijn grenzen continue. Toen ik 80 woog dacht ik als ik 90 ben dan... 90 naar 100, 100 naar 110. Momenteel 112 en vind het nog lang niet groot genoeg. Daarbij is mijn lengte 188 en mijn vetpercenmtage 12%....

Ik weeg bijna NOOIT!!! spiegel zegt meer dan een weegschaal!

ik ben nu ruim 1 week bezig met me kuur(nu+2kilo) en ik kan het helaas ook niet laten om meerdere malen per dag er de weegschaal te staan. maar ik ben al aan het minderen, ik probeer het nu om de dag

Ik probeer het ook te minderen, één keer per week kan ik het toch niet laten!

waarom kuren bull shit natuurlijk trainen thest the spirit

Terug
Naar boven