MuscleMeat

lying leg curl

joh...

Dat komt omdat er nog zo een paar van die schuimdingen op moeten zitten waar je je benen op legt zweven hier je knieen/benen in de lucht ofzo?

heb een soortgelijk bankje, werkt inderdaad niet goed...

• Topic Starter Topic Starter
Dat komt omdat er nog zo een paar van die schuimdingen op moeten zitten waar je je benen op legt zweven hier je knieen/benen in de lucht ofzo?

het rolt gewoon over je kuiten echt k*t gevoel
en je ligt echt slecht met je benen het voelt rot aan ;)

grts

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

heb een soortgelijk bankje, werkt inderdaad niet goed...

mja echt rotzooi :)

grtz

Mist die steun voor je knie'en! Die van mij heeft dat gelukkig wel. pff hehe

Doe je voorzichtig met dat ding. Heb em zien staan in de winkel. Persoonlijk zou ik de maximale belasting van dat ding niet vertrouwen. 110 kilo voor de barbell bijvoorbeeld, als ik de constructie zie dan kan dat gewoon niet. Althans 110 kilo zal het houden als je het heel zacht neerlegt. Na een uiterste rep de barbell in de steunen laten knallen zou ik hooguit tot een kilo of 50 aandurven.

• Topic Starter Topic Starter
Doe je voorzichtig met dat ding. Heb em zien staan in de winkel. Persoonlijk zou ik de maximale belasting van dat ding niet vertrouwen. 110 kilo voor de barbell bijvoorbeeld, als ik de constructie zie dan kan dat gewoon niet. Althans 110 kilo zal het houden als je het heel zacht neerlegt. Na een uiterste rep de barbell in de steunen laten knallen zou ik hooguit tot een kilo of 50 aandurven.

ha ja het kan eigenlijk maar 100 kilo aan bij mij heb iets oudere versie :)
ja het blijft er echt wel opligge hoor ook al knal je het er op (niet te bruut natuurlijk:p)

grtz

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Heb je al geprobeert de leuning vlak te leggen

:D

Even serieus probeer de rugleuning ens in de decline stand, en tsja je moet ook niet te veel verwachten van dit soort materiaal

mja ik doe hem in decline hoor :D

mja idd echt brol eigenlijk ;)

grts

Terug
Naar boven