XXL Nutrition

m1t als pre-workout gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
ExTreeM zei:
ik zal keer mijn theorietje erachter vertellen , zal waarschijnlijk fout zijn ...mhja , f*ck it. dus eerste week was fantasties , veel kracht en veel gainen op de weegschaal .hoe kwam het dat ik in een dip geraakt was in week 2? ik denk dus dat M1T men test tot het hoogste punt van zijn baseline gebracht heeft in week 1 en dat ik de week erop erover ben gegaan en dan beginnen men eigen testpoductie plat te leggen (verklaard het shrinken van me ballen) maar dat spul is niet sterk genoeg zoals de synthese testosteron en daarom ben ik in een dip terecht gekomen ,dus geen productie meer en geen libido meer.ik ben er dan mee gestopt en na 2 dagen is alles trg inorde ,zeker men libido en wrm ik het als pre-workout wil gebruiken is simpel, het geeft je direct veel kracht ,dus kan je gemakkerlijker je grenzen verleggen voor de hypertrofie van je spier.

:duh: Met deze "kennis" en "theorietjes" zou ik inderdaad maar ver weg blijven van alles dat te maken heeft met PH's of AS.............jij kan veel meer leren in andere subforums.

Oh, en "ballen vrijven en naakt knuffelen" om je libido op peil te krijgen :roflol: werelds kerel! Ik mijn vrouwtje eens wijs maken dat een triootje pas echt goed helpt! :D

Ja hij heeft duidelijk geen idee waar hij mee bezig is...

En als je dan een advies geeft doet hij er toch niks mee...hij is gewoon onwetend en met zo'n blok voor z'n kop dat hij niet openstaat om te leren hoe het nou allemaal in z'n werk gaat met exogene hormonen toedienen. En vervolgens verbaasd zijn als het niet gaat zoals hij in gedachten had.

Ga jij maar lekker ballenwrijven :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven