XXL Nutrition

m1t als pre-workout gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
HondaDelsol zei:
m1t is enkel goed als slaapmiddel, ph's zijn waardeloos, wat ik allemaal geprobeert heb van ph's:

- animal stak
- animal test
- 4-DERMA
- S1+
- M1T
- M5AA
- M-DIEN
- Altijd clomid en 6-oxo nakuur

Allemaal dikke shit, van het ene kom je geen reet aan, van het andere kom je aan maar na de kuur hou je er niets aan over (of heb je zelfs verlies) en bij m1t kwam ik goed aan maar het was allemaal vet... dusja geen dure waardeloze ph's kopen als je het echte spul kan nemen...

gr.

ja idd wat je hier geslikt en gedronken hebt heb ik op een paar na ook gedaan en werkte bijna niet voor me.
vooral m1t vond ik ##$%

Van 4 keer in de week M1T nemen ga je je eigen testosteron ook onderdrukken en je hormoonhuishouding 'in de war schoppen'. Al helemaal met M1T, wat ik zelf op 10 mg eens heb geprobeerd (was meer dan genoeg). M1T doet je ballen in mijn ervaring veel sneller krimpen dan andere AS.

Verder is M1T helemaal geen prohormoon. Het hoeft niet eerst een conversie te ondergaan. Het is gewoon een heftige steroid. Alleen omdat het via een maas in de wet in Amerika is geintroduceerd betekent niet dat het opeens geen echte steroid is. Maar ik kan me voorstellen dat mensen het liever in de prohormoon sectie hebben, ook al is dit feitelijk niet juist.

Het is niet zo dat je met M1T geen spieren kan ontwikkelen zoals met de conventionelere AS zoals Dbol enzo. De mainstream anabolen hebben alleen echte medische studies en jarenlang gebruikerservaringen achter zich in tegenstelling tot M1T. De gains<>bijwerkingen verhouding is misschien ook niet zo gunstig.

• Topic Starter Topic Starter
wrm pre-workout ? meer kacht en die potje moeten leeg . pro-hormonen sucken , leggen alles plat ,maar je gaint wel :). ben nu al wat vocht kwijt en mijn herstel veloopt prima en ik neem mijn nolvadex nog niet , ik heb er nog geen nood aan. mijn paal is ook trg en sperm en ballen ook ..

ExTreeM zei:
wrm pre-workout ? meer kacht en die potje moeten leeg . pro-hormonen sucken , leggen alles plat ,maar je gaint wel :). ben nu al wat vocht kwijt en mijn herstel veloopt prima en ik neem mijn nolvadex nog niet , ik heb er nog geen nood aan. mijn paal is ook trg en sperm en ballen ook ..

Dat gaat snel...

ExTreeM zei:

Je hebt net met 40 mg M1T lopen kuren maar je denkt geen nolva nodig te hebben om je eigen test-produktie weer op te starten...hehe. Ik zou het toch maar nemen als ik jou was...ik weet niet waaruit je concludeert dat je het (nog) niet nodig hebt. Maar het feit dat je ballen flink gekrompen zijn zegt genoeg lijkt me, of niet?!

ik zeg het juist dat mijn ballen trg normaal zijn. nolvadex niet nodig heb nog geen last of merk niets op van gyno .ik heb ook maar 9 dagen bezig geweest en ik en men vriendin doen er alles aan om men test op hang te krijgen en het lukt . dus veel ppen , ballen vrijven ,naakt knuffelen en serieus hard nken( 4-5x in de dag )en dat lukt precies :)

Laatst bewerkt:
allez, alles is extreem veranderd.

jij bent echt vreemd ..... en snapt er mijn inziens geen **** van.

Neemt niet weg dat je het prima voor elkaar hebt bij je vriendin ;)

ExTreeM zei:
zeg juist ballen ,dat mijn bijna helemaal normaal gekomen. nolvadex niet nodig heb nog geen last of merk niets op van gyno .ik heb ook maar 9 dagen bezig geweest en ik en men vriendin doen er alles aan om men test op hang te krijgen en het lukt . dus veel ppen , ballen vrijven ,naakt knuffelen en serieus hard nken( 4-5x in de dag )en dat lukt precies :)

Ok "ExTreeM", haha.

jah iedereen doet ermee wat em wil voor mij geen aas of ph meer :) doeiiii

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1ste jaar wist ik niets van voeding ,na 2 jaar begon voeding redelijk te komen en training ook .in die twee jaar zeker 3-4 maand gestopt wegens blesseures en toch van 58 kg naar 92.5 kg gegaan , dan 8 maand gestopt ...wegens omstandigheden , ik ben dan 14.5 kg vermagerd . herbegonnen van aug. 2005 , aan 78 kg ...nu 91.7 kg ,10-12% . voor het "ph kuurtje", 88 kg ,10% . het kan naturel en het zal zo blijven .ik weet nu dat deze shit niet voor mij is, want ik neuk graag en ben graag gezond ....

ExTreeM zei:
zeg juist ballen ,dat mijn bijna helemaal normaal gekomen. nolvadex niet nodig heb nog geen last of merk niets op van gyno .ik heb ook maar 9 dagen bezig geweest en ik en men vriendin doen er alles aan om men test op hang te krijgen en het lukt . dus veel ppen , ballen vrijven ,naakt knuffelen en serieus hard nken( 4-5x in de dag )en dat lukt precies :)

Heeft die PH ook je hersenen aangetast ofzo?
Ik vraag me echt af wat je nou wilt van ons,wil je serieuze adviesen zal je toch niet zo vreemd moeten doen???
Of post gewoon niks

------->ExTrEeM In De WaR.....

Pure_tech zei:
Ik vraag me echt af wat je nou wilt van ons,wil je serieuze adviesen zal je toch niet zo vreemd moeten doen???
Of post gewoon niks

wat ik wil ??? zeker geen advies van jou :D en ik heb het al gezegt dat ik geen aas of ph (kuurtjes) meer neem , dat klinkt toch duidelijk ? dus advies zal ik niet nodig hebben van ph/anabolen sectie :)

Laatst bewerkt:
Pure_tech zei:
Of post gewoon niks

en nog iets ...wat jij en de andere niet weten ,is dat ik die nacht ,heel de nacht in de spoedopname zat met een vriend van me en had echt nog nieveel geslapen .dus daarom was die eerste zin wa raar ,had het nu nog maar opgemerkt .die is nu aangepast ,kun je die zin nu begrijpen ???

:)

ik zal keer mijn theorietje erachter vertellen , zal waarschijnlijk fout zijn ...mhja , f*ck it. dus eerste week was fantasties , veel kracht en veel gainen op de weegschaal .hoe kwam het dat ik in een dip geraakt was in week 2? ik denk dus dat M1T men test tot het hoogste punt van zijn baseline gebracht heeft in week 1 en dat ik de week erop erover ben gegaan en dan beginnen men eigen testpoductie plat te leggen (verklaard het shrinken van me ballen) maar dat spul is niet sterk genoeg zoals de synthese testosteron en daarom ben ik in een dip terecht gekomen ,dus geen productie meer en geen libido meer.ik ben er dan mee gestopt en na 2 dagen is alles trg inorde ,zeker men libido en wrm ik het als pre-workout wil gebruiken is simpel, het geeft je direct veel kracht ,dus kan je gemakkerlijker je grenzen verleggen voor de hypertrofie van je spier.

ExTreeM zei:
wat ik wil? en ik heb het al gezegt dat ik geen aas of ph (kuurtjes) meer neem , dat klinkt toch duidelijk ? dus advies zal ik niet nodig hebben van ph/anabolen sectie :)

Waarom blijf je dan de AS sectie vullen met die PH onzin?

beter meningen ,had ik in deze topic al gezegt ;)

maar voor van mij mag deze slotje krijgen, ik heb er zelf al 1 gevraagt aan een mod ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven