hallo allemaal.
Hier zit ik aan te denken:
*m1t: 2 caps per dag (s'ochtends 1 cap & s'avonds 1 cap) gedurende
2-3 weken (1 cap=10mg) is het resultaat goed dan 2 weken, 1ste paar dagen denk ik dat ik 10mg neem om lichaam te laten wennen
*milk thistle: gelijk vanaf het begin van de kuur en daar stop ik 2-3 weken na de kuur mee.
na de m1t
*tribosten: 4 tabs per dag (s'ochtends 2 & s'avonds 2) dit 2 weken lang
*creatine & hmb voor kracht terugval
(Ik gebruik hierbij nog whey eiwitten, visolie caps, multi vitaminen, maar dat is standaard)
M1t is van het merk: omega sports
milk thistle: met 80% sillymarine
tribosten: van thermolife
*dit is trouwens pas mijn eerste ph kuurtje.
*minimaal 2 maanden stoppen met m1t voordat ik weer eraan begin, als het bevalt.
graag hoor ik of jullie hier wat op aan te merken hebben.
gr.
Richard
Hier zit ik aan te denken:
*m1t: 2 caps per dag (s'ochtends 1 cap & s'avonds 1 cap) gedurende
2-3 weken (1 cap=10mg) is het resultaat goed dan 2 weken, 1ste paar dagen denk ik dat ik 10mg neem om lichaam te laten wennen
*milk thistle: gelijk vanaf het begin van de kuur en daar stop ik 2-3 weken na de kuur mee.
na de m1t
*tribosten: 4 tabs per dag (s'ochtends 2 & s'avonds 2) dit 2 weken lang
*creatine & hmb voor kracht terugval
(Ik gebruik hierbij nog whey eiwitten, visolie caps, multi vitaminen, maar dat is standaard)
M1t is van het merk: omega sports
milk thistle: met 80% sillymarine
tribosten: van thermolife
*dit is trouwens pas mijn eerste ph kuurtje.
*minimaal 2 maanden stoppen met m1t voordat ik weer eraan begin, als het bevalt.
graag hoor ik of jullie hier wat op aan te merken hebben.
gr.
Richard
Laatst bewerkt:

ik snap niet dat na al die topics waarin het wordt afgeraden er nog steeds mensen komen die denken hun nakuur met tribulus te doen?! Als je tribulus wil nemen omdat een fatsoenlijke nakuur je te duur is, nou dan zou ik nog maar ff wat sparen en nog maar helemaal niet kuren
maar zij interpreteren het wel op een bepaalde manier die soms ook nog wel van nut kan zijn voor ons(ten minste zo denk ik erover