XXL Nutrition

M1t kuurtje

Pors

Novice
Waardering
0
hallo allemaal.

Hier zit ik aan te denken:

*m1t: 2 caps per dag (s'ochtends 1 cap & s'avonds 1 cap) gedurende
2-3 weken (1 cap=10mg) is het resultaat goed dan 2 weken, 1ste paar dagen denk ik dat ik 10mg neem om lichaam te laten wennen

*milk thistle: gelijk vanaf het begin van de kuur en daar stop ik 2-3 weken na de kuur mee.

na de m1t

*tribosten: 4 tabs per dag (s'ochtends 2 & s'avonds 2) dit 2 weken lang
*creatine & hmb voor kracht terugval
(Ik gebruik hierbij nog whey eiwitten, visolie caps, multi vitaminen, maar dat is standaard)

M1t is van het merk: omega sports
milk thistle: met 80% sillymarine
tribosten: van thermolife

*dit is trouwens pas mijn eerste ph kuurtje.
*minimaal 2 maanden stoppen met m1t voordat ik weer eraan begin, als het bevalt.

graag hoor ik of jullie hier wat op aan te merken hebben.

gr.
Richard

Laatst bewerkt:
Is dat alles voor je nakuur, wat tribulus?

Gebruik op zn minst 6-OXO, en nog liever 2-3 weken Nolva (als je eraan geraakt), als je tenminste je gains wil houden en je natuurlijke test terug wil binnen de paar weken :rolleyes:

Zou er iig niet aan beginnen voor je goede nakuur beschikbaar hebt!

En wat zijn je stats? Zou eerst proberen van 2-3 weken op 10mg te doen, zou je normaal al voldoende moeten van groeien..

PS: creatine alleen is genoeg voor kracht-terugval, HMB is zonde van je geld

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon 3 weken lang 15mg M1T nemen.
en een klein nakuurtje met clomid. 1e week 100mg en 2e week 50mg.
En voor kracht behoud kan je indd creatine gaan gebruiken.
eventueel wat nolva achter de hand houden is altijd wel verstandig.

tribulus is in mijn ogen "rotzooi" en dus niet nodig.

is enkel nolva krachtig genoeg om test weer op te starten?
ff vraagje :p

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties

maar als je nergens last van hebt en je houdt bvb je kuur 2 weken, zou nolva dan nog nodig zijn?
die Tribosten is toch sterk zat?

ik wil natuurlijk geen gains verliezen :p

Hope zei:
is enkel nolva krachtig genoeg om test weer op te starten?
ff vraagje :p
Yep voor een PH kuurtje zeker, zijn er die Clomid prefereren, of combinatie van Nolva/Clomid maar is IMO beetje overkill voor een PH kuurtje van enkele weken..

Pors zei:
maar als je nergens last van hebt en je houdt bvb je kuur 2 weken, zou nolva dan nog nodig zijn?
M1T zorgt ervoor dat je natuurlijke test productie al na enkele dagen stopt dus je hebt zeker een degelijke nakuur nodig om je eigen test productie weer op te starten, tribulus alleen zal hierbij niet veel helpen (voor het zover het al iets zou doen).

Pors zei:
bedankt voor de reacties

die Tribosten is toch sterk zat?

ik wil natuurlijk geen gains verliezen :p

ik zou toch een degelijk nakuur doen bro. Tribulus+creatine is GEEN nakuur.

M1T legt je test goed plat en al binnen enkele dagen.

een doosje clomid is genoeg om je test weer opte starten na een 2 weken durend kuurtje.

Ik moest nood gedwongen na 17 dagen stoppen met M1T, gains waren ongelofelijk maar ja de side-effects ook(tot dag 15 ging alles nog goed)
Ik had last van:
-bloedneus
-koorts
-Onderrug pijn
-pijnlijke gewrichten

En dit allemaal bij 10mg p/d
Stat
90kg
1,73m
16 % bf

Nu aan het nakuren met Nolva, sylmarin en craneberry forte

Welk merk M1T had je genomen? En wat waren je gains?

dat is wel bizar die sides, misschien verstandig 1ste week 10mg te gaan gebruiken dan en daarop te blijven als het lekker gaat.
ik kan geen 15mg nemen, want de caps zijn 10mg p/s en dat wordt een rotzooitje anders.

maar hier een artikel over M1t: http://www.npcbodystyling.de/

ik citeer:

Wanneer men na een kuur plots met een lage testosteronproductie te maken krijgt, dan zal men een catabool effect krijgen, maw spieren worden terug afgebroken en een deel van de snel opgebouwde massa verdwijnt weer. Om dit te vermijden kan men na de kuur of in de laatste dagen van de kuur het product Testovarin innemen, deze booster van de eigen testosteronproductie is mogelijk de sterkste die momenteel verkrijgbaar is, het bevat namelijk een 70% bulgaars tribulus-extract, daar waar de meeste tribulus slechts 40% werkzame stoffen bevat. Door inname van Testovarin zal de eigen productie in slechts enkele dagen na de kuur met M1T reeds hoger zijn dan vooraleer men met de kuur begon.

Daarom heb ik die tribosten, die is vergelijkbaar.

maar nu zit ik te twijfelen over die nolva, maar als ik geen last krijg van mijn tepels, dan hoef ik het toch niet te nemen.
als ik gewoon gelijk na die 2 weken, tribosten neem, en door blijf bulken dan zal ik toch niet veel verliezen lijkt mij.
maar het zou inderdaad zonde zijn als ik veel zou verliezen, maar sommige zeggen dat nolva niet noodzakelijk is.

mijn stats:
22 jaar
1.83
76 kilo
bf ? denk rond 10%

tribulus is ruk!!

het is gewoon een verkooppraatje om je tribulus te laten kopen zodat hun weer winst maken. Na een ph-kuur heb je wel meer nodig dan alleen tribulus.

maar misschien dat het een leuke test is om te zien hoe jij er opreageerd, maar ik zou persoonlijk geen risico nemen en een doosje clomid aanschaffen.

m1t is eigenlijk geen ph maar een as dus ik zou nakure met nolva of clomid, men kan je daarbij vast wel helpen op dit board ;)

wat ik over beide heb gelezen:
nolva=geen puisten, geen depressie, anti-oestrogeen
clomid=beter om de test weer op te starten, als je gevoelig bent voor depressie of acne kan je hieraan ook ten prooi vallen...

heb ik ook maar gelezen, (nog) geen ervaring mee

Nakuur met tribulus :eek: ik snap niet dat na al die topics waarin het wordt afgeraden er nog steeds mensen komen die denken hun nakuur met tribulus te doen?! Als je tribulus wil nemen omdat een fatsoenlijke nakuur je te duur is, nou dan zou ik nog maar ff wat sparen en nog maar helemaal niet kuren :rolleyes:

@hope Nolva zorgt er ook voor dat je test weer op gang komt!
lees en leer :D

http://www.ergogenics.org/nolvadex.html

ik schreef dan ook bij clomid: BETER om je test weer op gang te trekken. of het echt beter is weet ik niet maar dat bedoelde ik dus, das hetgene ik heb gelezen.
mss niet duidelijk van me, maar ik bedoelde wel degelijk hetzelfde als jij :)
btw op boards lees ik ook vaak dat ergogenics ook veel onzin verkoopt...

trouwens zoiets als Forza-T(tribulus,zma,6oxo) is duurder dan clomid hoor, Pors.

Laatst bewerkt:
ok ok, ik heb de boodschap begrepen ;)

en het is niet het geval dat ik te gierig ben voor een goeie nakuur, maar het feit dat ik niet zo 1,2,3 weet waar ik het kan ''halen''

bedankt voor de reacties iig.

Laatst bewerkt:
Hope zei:
m1t is eigenlijk geen ph maar een as dus ik zou nakure met nolva of clomid, men kan je daarbij vast wel helpen op dit board ;)

wat ik over beide heb gelezen:
nolva=geen puisten, geen depressie, anti-oestrogeen
clomid=beter om de test weer op te starten, als je gevoelig bent voor depressie of acne kan je hieraan ook ten prooi vallen...

heb ik ook maar gelezen, (nog) geen ervaring mee

de acne komt niet zo zeer van de clomid. Eerder van je test-schommelingen na de kuur.

Otonio zei:
Welk merk M1T had je genomen? En wat waren je gains?

High power huismerk vab bodybuilding.com.
Gains
5 kilo aangekomen
ca. 10 kg met bench
ca. 10 met squat
Enorme pomp die nog eens na de training uren lang bleef
armen voor 46 nu 47
borst voor 118 nu 120
beben voor 67 nu 70

Ik had het met 4derm gestackt.

btw op boards lees ik ook vaak dat ergogenics ook veel onzin verkoopt...

@hope ik begreep best wel wat je bedoelde maar meende je toch nog even te moeten aanvullen! :D
Wat betreft dat ergogenics onzin verkoopt, ja nou ja daar mag wat moij betreft ieder zn eigen mening over hebben! Naar mijn mening is het een redelijk neutrale site alhoewel soms een beetje als necedo maja wat wil je. Ik vind het wel altijd nuttig er eens wat artikelen te lezen aangezien je er studies van over de wereld tegekomt. Het zijn dus niet studies/bevindingen dus wat jij onzin noemt is misschien niet altijd iets waar ze zelf mee zijn komen aanzetten :cool: maar zij interpreteren het wel op een bepaalde manier die soms ook nog wel van nut kan zijn voor ons(ten minste zo denk ik erover :D )

hey bossie, geeft niet, hoe duidelijker hoe beter. jij snapt wat ik bedoel maar doordat jij het verduidelijkt snapt iedereen het he ;)
en ergogenics: tja sommige artikelen zijn helemaal juist, andere twijfelachtig, andere dan weer helemaal achterhaald volgens sommigen. in ieder geval ga ik er niet vanuit dat als ik op ergogenics iets lees dat het waar is, het kan wel soms verduidelijkend werken. maar als enige bron vind ik het nogal risky :)

@hope: idd, maar das meestal zo denk ik als je altijd je info maar bij 1 bron haalt welke dat ook is :D

Terug
Naar boven