Fitness Seller

maak een schema

Vincee

Novice
Waardering
0
Joe,

Ik ben bijna 16 en ben normaal van groote en vorm.
Maar ik zou wat dikkere armen willen en meer zichtbare buikspieren.

Ik kan 3 dagen in de week trainen:

maandag (thuis) : biceps (dumbbell curl,concentration curl,hammer curl)
woensdag (fitnes) : Buikspieren+shouders (ben er nog nooit geweest dus weet ook niet echt wat voor machines en wat voor oefeningen)
zaterdag (fitnes) : biceps + buikspieren (ben er nog nooit geweest dus weet ook niet echt wat voor machines en wat voor oefeningen)

Voila topic is aangepast !
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik stel je voor de stickies door te nemen, luie hond.

Begin eerst maar eens met je benen en je rug te trainen!
Kijk eerst eens naar de andere schema's bij de trainingsschema sectie.

Als je drie dagen in de week kan trainen zou ik gaan voor een fullbody schema, met enkel compounds.

• Topic Starter Topic Starter
Op die 3 dagen is het wel max 1 u ..

En waarom moet ik best me die beginnen ?

Mvg

Lees Eerst De Stickies !!!!!!!

Joe,

Ik ben bijna 16 en ben normaal van groote en vorm.
Maar ik zou wat dikkere armen willen en meer zichtbare buikspieren.

Ik kan 3 dagen in de week trainen:

maandag (thuis) : biceps (dumbbell curl,concentration curl,hammer curl)
woensdag (fitnes) : Buikspieren+shouders (ben er nog nooit geweest dus weet ook niet echt wat voor machines en wat voor oefeningen)
zaterdag (fitnes) : biceps + buikspieren (ben er nog nooit geweest dus weet ook niet echt wat voor machines en wat voor oefeningen)

Voila topic is aangepast !
Alvast bedankt!
Dat is niet trainen, dat is niksen.
Waar zijn je benen en je rug?

ff wachten

als ik jou was zou ik nog ff wachten met ECHT krachtsporten, je bent nog GEEN 16 zeg je, en dat betekend dat je spieren nog niet uitgegroeit zijn (ongeacht je vorm wat jij beschrijft),, tuurlijk kan je al wel het krachtuithoudingsvermogen van je spieren trainen, maar ga nog niet met grote gewichten aan de slag.

Denk bijvoorbeeld aan lichte gewichten met series van 12 tot 20 reps.
Hiermee zal je lichaam wennen aan krachtsport, maar je zal er geen last van krijgen!!

Heb geduld jou tijd komt nog wel!

Succes!!;)

als ik jou was zou ik nog ff wachten met ECHT krachtsporten, je bent nog GEEN 16 zeg je, en dat betekend dat je spieren nog niet uitgegroeit zijn (ongeacht je vorm wat jij beschrijft),, tuurlijk kan je al wel het krachtuithoudingsvermogen van je spieren trainen, maar ga nog niet met grote gewichten aan de slag.

Hiermee zal je lichaam wennen aan krachtsport, maar je zal er geen last van krijgen!!

Succes!!;)

Dit is achterhaald, zal de pdf even voor je opzoeken.

Succes!!;)
:roflol: :roflol:

Succes!!;)
Hoe moet ik me dat voorstellen? Biceps die nog niet helemaal van de ene naar de andere kant komen?

• Topic Starter Topic Starter
Nu heb ik nog altijd geen deftig antwoord .. ???

Terug
Naar boven