Fitness Seller

Maak je als naturel tegenwoordig nog kans op een BB wedstrijd?

Peiling Peiling Maak je als naturel tegenwoordig nog kans op een BB wedstrijd?

• Totaal stemmers
    104

gazearek

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Even een enquête onder de leden van DBB:
Dit omdat ik misschien wel eens aan een wedstrijd mee zou willen doen,
Maar ik vraag me af of het niveau tegenwoordig niet veel te hoog ligt voor een naturel...

Laatst bewerkt:
op de Mr. O maak je geen kans denk ik :P

YFB denk ik wel, AL zit ryu volgens mij wel flink aan de roids....

:roflol:

In Belgie alvast wel omdat er tegenwoordig in veel wedstrijden veel gewichtsklassen zijn waar er maar 1 of geen deelnemrs zijn.

Even een enquête onder de leden van DBB:
Dit omdat ik misschien wel eens aan een wedstrijd mee zou willen doen,
Maar ik vraag me af of het niveau tegenwoordig niet veel te hoog ligt voor een naturel...

YBF NK Natural Body, Fitness&Free Style Dance 2007

hier heb je foto's, dan weet je ongeveer hoe je shape moet zijn..

en nog een link
GIANT!'s Fotoalbum YBF NK 2007 - pagina 1 van 7

En volgens mij vergeten jullie ook nog de shape van g-men.

FF te snel geklikt zag de optie YBF over het hoofd.....

@RougeMonkey zo op de foto's lijken de deelnemers van de YBF niet echt buff. Maar als je vlakbij ze staat dan zijn dat toch echt wel. Wel een beetje laf trouwens om dan meteen de pics van al die 17-jarigen pakt. Neem dan de zwaardere deelnemers.

Laatst bewerkt:
Als natural kan je al jaren geen nationale titel meer winnen bij de IFBB. Heb het wel over de overall, kan goed zijn dat iemand de -70 of de -65kg wint omdat hij alleen in zn klasse staat

Knaapjes zijn allemaal juniors en dit is dan ook nog de fitnessklasse. Dus zeg maar de kleinste fysiekjes. Maar ze zien er allemaal al super uit op die leeftijd! Ik wou dat ik op die leeftijd er al zo uitzag. 2e van links heeft deze klasse btw. gewonnen. Heeft dezelfde begeleider als mij...

Waar zijn jouw pics eigenlijks RougeMonkey?

Als jij denkt dat je geen kans maakt ga je toch lekker terug naar de disco?

Vind het eigenlijk diep triest dat juicers uberhaupt mee willen doen aan naturel wedstrijden.

Maar die juicers die op de YBF staan, staan daar omdat ze bij de Hercules Cup van het podium waaien.

Bij elke sport wordt er gecontroleerd op doping, hoe zit dat dan in BB wereld vraag ik mij af???

Hangt er natuurlijk van af wat je een bb wedstrijd noemt, een stelletje 17 jarigen die met hun borst vol lucht gezogen staan te pronken op een podium kan je imo bezwaarlijk een bb wedstrijd noemen, als je fitnesswedstijd zegt dan ben ik wel akkoord.

Stel dat een zeer getalenteerde natural bodybuilder het opneemt tegen zwaar gejuicte bodybuilders dan wint die natural het zeker niet, dat weten we allemaal.

Hangt er natuurlijk van af wat je een bb wedstrijd noemt, een stelletje 17 jarigen die met hun borst vol lucht gezogen staan te pronken op een podium kan je imo bezwaarlijk een bb wedstrijd noemen, als je fitnesswedstijd zegt dan ben ik wel akkoord.

Stel dat een zeer getalenteerde natural bodybuilder het opneemt tegen zwaar gejuicte bodybuilders dan wint die natural het zeker niet, dat weten we allemaal.
Dat begrijp ik niet helemaal. Bodybuilding betekent bouwen aan je lichaam. Iedereen die er serieus mee bezig, ongeacht welk niveau doet aan bodybuilding. En het is toch geweldig dat je al op een relatief laag niveau aan wedstrijden kunt meedoen! Als je dat geweldig vind om te doen, maar je moet bv. eerst 10 jaar bouwen om überhaupt op een wedstrijd te kunnen staan. Dan zou dat toch heel erg demotiveren...
En vooral als je dan ook nog klasse indelingen op fysiek hebt, waarbij je dus ingedeeld word bij gelijkwaardige fysieken. Dan kun je dus al echt "strijden" om een eerste plaats. Het draait allemaal om het plezier wat iemand er aan kan beleven...;)

Er is geen grens. Als je de sport serieus beoefend ben je een bodybuilder. Het is gewoon allemaal uit zijn verband getrokken....

Terug
Naar boven