Fitness Seller

Maak je als naturel tegenwoordig nog kans op een BB wedstrijd?

Peiling Peiling Maak je als naturel tegenwoordig nog kans op een BB wedstrijd?

• Totaal stemmers
    104
Punt is dat mensen bij bodybuilding denken aan spieren en niet aan ventjes die eerder op anorexiapatienten lijken.

Tuurlijk mogen die jongens ook een podium hebben maar noem het dan fitness, zoals Diabolic ook al aangeeft.

Die foto in dit topic heeft niks met BB te maken, al ga je 40x in de week naar de gym.....als je er niet uitziet houdt het gewoon op.

Enne.....kan iemand mij even een pic laten zien van een YBF-winnaar die echt 100% natural is?

Want laten we eerlijk zijn....die gasten zijn net zo min natural als ik.

Punt is dat mensen bij bodybuilding denken aan spieren en niet aan ventjes die eerder op anorexiapatienten lijken.
Tja als jij geen spieren ziet, dan mankeert er misschien wat aan je ogen???
Tuurlijk mogen die jongens ook een podium hebben maar noem het dan fitness, zoals Diabolic ook al aangeeft
.
Dit was dan ook de "fitnessklasse" als het beestje maar een naam heeft...
Die foto in dit topic heeft niks met BB te maken, al ga je 40x in de week naar de gym.....als je er niet uitziet houdt het gewoon op.
Wanneer ben je in jou ogen dan een BBer? Als je 100kg bij 5% weegt? Want dan ben jij ook nog lang geen BBer of wel? Er is geen grens! Die grenzen worden gesteld door mensen zoals jij die er schijnbaar niks van snappen.
Enne.....kan iemand mij even een pic laten zien van een YBF-winnaar die echt 100% natural is?
Dat kan niet...in geen enkele sport...dus wat is je punt. In andere sporten claimen ze ook dat er niks gebruikt word.

foto vind ik wel netjes voor 17 jarigen:)

iedereen kan beweren naturel te zijn!
maar als je sommige foto's zijn geloof ik er 100% NIKS van

Wanneer ben je in jou ogen dan een bodybuilder? Als je 100kg bij 5% weegt? Want dan ben jij ook nog lang geen BBer of wel? Er is geen grens! Die grenzen worden gesteld door mensen zoals jij die er schijnbaar niks van snappen.

Dat kan niet...in geen enkele sport...dus wat is je punt. In andere sporten claimen ze ook dat er niks gebruikt word.

Inderdaad, ik snap er niks van.

Zullen we elkaar eens ontmoeten, zodat jij mij kan zeggen dat ik niet op een BB-er lijk maar op een anorexia-patient?:D

Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je 4x in me past.:rolleyes:

Maar weet je wat nou het leuke is?

Ik noem mezelf nooit bodybuilder; ik zeg altijd dat ik wat train in de sportschool en dat ik het voor mn plezier doe.

Zou ook mooi worden.....dan zou iedereen die wel eens naar de sportschool gaat meteen een bodybuilder zijn in jouw ogen.....beetje vreemd, vindt je ook niet?

En ik heb het niet over andere sporten maar over wedstrijdbodybuilding, dus niet de boel door elkaar halen. Als ik het over een voetballer heb, geef ik dat wel aan.

Ik heb nog nooit een wedstrijd van de NBBF gezien waarin ze claimen dat iedereen puur natuur is.....dat doet de YBF wél.;)

Snap je em nu eindelijk of zal ik nog even doorgaan?

Tuurlijk mogen die jongens ook een podium hebben maar noem het dan fitness, zoals Diabolic ook al aangeeft.

Want laten we eerlijk zijn....die gasten zijn net zo min natural als ik.

G-men ;) En die is zeker weten natural. Hij traint geloof ik ook al een jaar of 15. Dat zie je ook terug aan de kwaliteit.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/gijs-g-ybf-foto-s-133364/

zolang de HGH tests nog niet operationeel zijn , zijn er zat die daarvan ( of IGF ) snoepen en zichzelf gewoon natural noemen !

En idd wat is bodybuilding ??? Die foto hier in het topic noem ik ook idd ( met alle respect )gewoon een fitness klasse ongeacht hoe knap het wel niet is dat ze er zo uit zien op 17 jarige leeftijd,... deze mannen stromen later ( als ze groot zijn :D ) door naar de bodybuilding klasse.

Ik ben ook wel beniewd naar een "true natural" allround winner :o
Vaak zijn de echte "top" fysieken op een naturel wedstrijd imo gewoon voorzien van hulpmiddelen als hgh en igf.

Als er 1 vals speelt is hij wss al niet meer bij te houden voor zijn wel naturel collega's die om hem bij te benen dus ook aan de juice gaan , met als gevolg dat na een tijdje zo'n beetje de hele top aan het gebruiken is met daar weer als logische reactie op dat de "echte" naturels compleet buiten beeld gaan vallen.

'T is gewoon heel simpel en geld voor zo'n beetje alle lichamelijke prestatie sporten ; Door de eeuwen lange competitie die sporters tegen elkaar voeren is zo'n beetje het limiet van het lichaam bereikt !
En omdat sporters toch beter willen presteren dan dat hun lichaam eigenlijk kan zullen ze genoodzaakt zijn om naar doping te grijpen.
Met als gevolg dat als 1 schaap over de dam is er meerdere zullen volgen , mt andere woorden ; om het record van een gebruiker te verbreken is zelf gebruiken zo goed als noodzakelijk.

( kleine side-note ; ik zal deze gebruikers ook never nooit veroordelen omdat ikzelf weet dat het ook "met" gewoon gruwlijk hard werken is en je niets voor niets krijgt ,... en doordat gebruik imo binnen nu en aanzienlijke korte tijd genoodzaakt zal worden om records te verbreken )

Nee absoluut geen kans:nope:...zelfs op de YBF (voor naturels) stonden verschillende gasten met de gyno tot achter hun oren:(.

Inderdaad, ik snap er niks van.

Zullen we elkaar eens ontmoeten, zodat jij mij kan zeggen dat ik niet op een BB-er lijk maar op een anorexia-patient?:D

Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je 4x in me past.:rolleyes:
Wat maakt mij dat nou uit??? het is btw. nog geen antwoord op mijn vraag...
Zou ook mooi worden.....dan zou iedereen die wel eens naar de sportschool gaat meteen een bodybuilder zijn in jouw ogen.....beetje vreemd, vindt je ook niet?
Ik heb in een andere post gezet. "iedereen die er serieus mee bezig is". Dus voeding en training etc. op orde.

Ik heb nog nooit een wedstrijd van de NBBF gezien waarin ze claimen dat iedereen puur natuur is.....dat doet de YBF wél.;)
Ja ik snap je wel:), maar ja een waterdicht systeem krijg je gewoon niet voor mekaar. Dan zou je natuurlijk kunnen zeggen dat ze het woordje naturel moeten schrappen. Maar goed er blijkt wel vraag naar te zijn dus tja...het blijft dan je eigen keus.

Op de YBF heb je zeker kans als natural! De YBF is voor naturals. Als je als gebruiker meedoet aan de YBF,ben je gewoon diep triest!! Overige C-wedstrijden zal de kans minder zijn dat je ook echt iets wint, maar het verschilt enorm per persoon. Er zijn gasten die natural echt heel ver kunnen komen terwijl er ook gasten zijn die gebruiken en er niet uit zien!!

Op de YBF heb je zeker kans als natural! De YBF is voor naturals. Als je als gebruiker meedoet aan de YBF,ben je gewoon diep triest!! Overige C-wedstrijden zal de kans minder zijn dat je ook echt iets wint, maar het verschilt enorm per persoon. Er zijn gasten die natural echt heel ver kunnen komen terwijl er ook gasten zijn die gebruiken en er niet uit zien!!

Daar heb je gelijk in aimee.Maar ik ken een paar naturels die hoog scoren terwijl ze aan de gh zitten.Aangezien we ze alle 2 kennen(almere)weet jij ook dat het moeilijk is om te winnen als echte naturel.
Maar er zijn genoeg naturels die er beter uitzien dan gebruikers.
Als je 2 toppers hebt met een perfect fysiek zal degen die gebruikt waarschijnlijk winnen.

Ach, als die leugenaartjes blij zijn....het zal mij een biet wezen.

Maar als ik wedstrijden zou doen, zou een titel niks betekenen als ik em zou winnen door te cheaten.

Je bent niks en wordt ook nooit wat op die manier.

Wanneer ben je in jou ogen dan een bodybuilder? Als je 100kg bij 5% weegt? Want dan ben jij ook nog lang geen BBer of wel?

Ik reageerde op dit zinnetje, kerel.

Jij begon met het persoonlijk maken, niet ik.;)

Vind mezelf gewoon een simpele gast die wat traint en daarbij soms wat gebruikt, wat anderen vinden moeten hun weten, ik zal er geen seconde minder om slapen.:p

Nee absoluut geen kans:nope:...zelfs op de YBF (voor naturels) stonden verschillende gasten met de gyno tot achter hun oren:(.

pff gyno vind ik maar een zwak argument eerlijk gezegd, er zijn genoeg mensen die gyno hebben van hun pubertijd en dat heeft niets met AAS gebruik te zien.

Als je goeie genetica hebt en al lang traint EN vooral niet te lang bent (lengte) kan je nog wel scoren op wedstrijden.
Maar het wordt gewoon heel moeilijk om hard en rond op een podium te komen.

Als ik naar mezelf kijk, heb ik de keus gemaakt om natural te blijven en dus niet veel groter meer te kunnen worden dan nu. Daarom doe ik ook classic BB (MAX 92 kg bij 184cm) Als ik normaal BB zou doen zou ik bij Roelly en KOert in de klasse komen en daar heb ik natuurlijk niets te zoeken. (buiten het feit dat ik niet eens veel groter/zwaarder zou willen worden)

Kortom, je bent een uitzondering als je goed presteert ZONDER A.S of PRO hormonen e.d.

Die jongens van de foto wegen, volgens mij, bij een 'normaal' vetpercentage van 10 procent minstens 90 kilo. Ja, hun spierkwaliteit is minder omdat ze nog jong zijn, maar het is onzin om hen ecto's te noemen.

Terug
Naar boven