- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als de rabobank failliet gaat ga ik er alleen maar op vooruit. Sta honderden euro's in het rood![]()

nee, het interesseert me gewoon niet
als die dip er komt, wat ik wel denk, wat dan nog
als je niet veel hebt kun je ook niet veel verliezen, zal erger zijn voor de millionairs en aandeelhouders
Als de rabobank failliet gaat ga ik er alleen maar op vooruit. Sta honderden euro's in het rood![]()

nee, het interesseert me gewoon niet
als die dip er komt, wat ik wel denk, wat dan nog
als je niet veel hebt kun je ook niet veel verliezen, zal erger zijn voor de millionairs en aandeelhouders
bacoboy 18 jaar en al honderden euro's rood staan? dacht dat jij gymnasium deed..had je slimmer inegeschat![]()

Ah dankje
Haha, ja zou mooi zijn als dat zo werkte, dan mag mijn hypotheekbank ook failliet. Je schulden moet je gewoon afbetalen, ook als je bank failliet gaat.![]()

Mijn pa is al een flinke duit kwijt! Zo'n 75duizend euro verlies al... en blifjt lager gaan...Gelukkig staat niej alles bij fortis en als dexia ook eens daald hebben we em helemaal hangen...
Mijn pa is al een flinke duit kwijt! Zo'n 75duizend euro verlies al... en blifjt lager gaan...Gelukkig staat niej alles bij fortis en als dexia ook eens daald hebben we em helemaal hangen...

In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
Nu gewoon stug blijven hangen met die aandelen, krabbelen ze misschien ooit weer terug in waarde.
Zo'n vaart loopt het allemaal niet. Het is een feit dat de Amerikanen ons goed liggen hebben met hun jarenlange ultra-liberale markt en deregulering maar het waait wel over (de komende 1-2 j). De burger moet vooral niet paniekerig gaan doen en overal geld gaan afhalen.