XXL Nutrition

Maak jij je zorgen om de kredietcrisis?

Peiling Peiling Denk jij dat er een economische ramp gaat gebeuren?

• Nee hoor, waait snel weer over

Stemmen: 42 33,6%
  • Misschien

Stemmen: 26 20,8%
  • Ik denk dat we een stevige dip gaan krijgen

Stemmen: 42 33,6%
  • We gaan failliet!

Stemmen: 15 12,0%

• Totaal stemmers
    125
Ik maak mij geen zorgen om de kredietcrisis.
En moest iedereen die houding aannemen, zou het probleem niet zo escaleren.
Ons banksysteem berust namelijk op vertrouwen, maar er zijn natuurlijk van die mensen die alles direct gaan afhalen uit angst :p

Als de rabobank failliet gaat ga ik er alleen maar op vooruit. Sta honderden euro's in het rood :o

nee, het interesseert me gewoon niet
als die dip er komt, wat ik wel denk, wat dan nog
als je niet veel hebt kun je ook niet veel verliezen, zal erger zijn voor de millionairs en aandeelhouders

bacoboy 18 jaar en al honderden euro's rood staan? dacht dat jij gymnasium deed..had je slimmer inegeschat :o

als je niet veel hebt kun je ook niet veel verliezen, zal erger zijn voor de millionairs en aandeelhouders

Jammer genoeg zijn dit vaak de mannen die belangrijk zijn voor de economie. Die belangrijk zijn voor onze werkgelegenheid.
Dus toch van belang zijn, voor ons.

• Topic Starter Topic Starter
Als de rabobank failliet gaat ga ik er alleen maar op vooruit. Sta honderden euro's in het rood :o

Haha, ja zou mooi zijn als dat zo werkte, dan mag mijn hypotheekbank ook failliet. Je schulden moet je gewoon afbetalen, ook als je bank failliet gaat. :o

bacoboy 18 jaar en al honderden euro's rood staan? dacht dat jij gymnasium deed..had je slimmer inegeschat :o

ach het valt nu nog wel mee. Is maar rond de -400 euro, was een maand geleden -700. Als ik geen nieuwe mp3-speler en telefoon had aangeschaft was het bijna 0 ;)

Denk dat het vrij snel overwaait, de grootste dip, echter de aankomende tijd 1-2 jaar blijven bedrijven wat voorzichtig vermoed ik met investeringen.

IK HEB SCHEIT x

Mijn pa is al een flinke duit kwijt! Zo'n 75duizend euro verlies al... en blifjt lager gaan...Gelukkig staat niej alles bij fortis en als dexia ook eens daald hebben we em helemaal hangen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn pa is al een flinke duit kwijt! Zo'n 75duizend euro verlies al... en blifjt lager gaan...Gelukkig staat niej alles bij fortis en als dexia ook eens daald hebben we em helemaal hangen...

aandelen? Die van mijn ma zijn ook in waarde gehalveerd :o

Laatst bewerkt door een moderator:
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
Nu gewoon stug blijven hangen met die aandelen, krabbelen ze misschien ooit weer terug in waarde.

Zo'n vaart loopt het allemaal niet. Het is een feit dat de Amerikanen ons goed liggen hebben met hun jarenlange ultra-liberale markt en deregulering maar het waait wel over (de komende 1-2 j). De burger moet vooral niet paniekerig gaan doen en overal geld gaan afhalen.

Ik dacht dat jij een liberaal was?

Terug
Naar boven