Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, maarja of dat gebeurd. Hoe meer er vanuit de politiek gezegd wordt dat we niks moeten oppotten enzo hoe meer het juist gedaan wordt.
).
Deels, ik sta achter verschillende sociale maatregelen. Maar alleen als het écht nodig is en alleen als het een positief effect heeft op de economie en welvaart.
Als er veel financials een procentje of 50 verliezen, zitten er ook ergens de winnaars. Aan vallende beurzen is voor sommigen schandalig veel te verdienen. heb 20 duizend bij icesavewat denken julie, zie ik dit terug?

En hoe lang denk je dat die 'DMR' het gaat volhouden marky? Na een paar weken ben je wel door je supermarkten heen, als anderen je niet voor zijn geweest.
Haha, ik denk dat ik de eerste ben die aan pakken wat je pakken kan doet. Maar dan wel als strijders van man op man.
Eigenlijk wil ik in dit stadium al voorstellen om niet meer naar ons werk te gaan om een signaal af te geven dat we echte prijzen willen en niet woekerprijzen die zijn aangescherpt met kunstmatige overinteresse. Pakje sigaretten? 30 cent. Nieuwe fiets? Hoogstends 120 Euro.
Verder heb ik de abominabele persconferentie van de heren JP, Bos en Wellink op m'n videorecorder nog eens vertraagd afgespeeld, en die gezichten van ze stralen onzekerheid uit van het zuiverste water.
Wel grappig dat ze verkondigen dat deze communistische Fortis staatsbank Nederland gaat beschermen, terwijl ze erop gokken dat deze stap vertrouwen moet scheppen. Eigenlijk klinkt dat als aan de roulette tafel aanschuiven nadat de Rijkman Groenninks zijn vertrokken.
De levensloop van gokverslaafde pioniers als centrale bankiers, beursjongens, CEO's is verzekerd met goud stafen, al spelen ze zwart en valt het balletje rood, hun vermogen groeit als een boom tot in de hemel.
Aan het eind v/d nacht zitten zij op hun hotelkamer met vijf sterren h**ren, een berg wit en worden wij, de belastingbetalende arbeiders op de stoel gezet achter de roulette tafel om alle fout gevallen balletjes van hun speedy nacht af te rekenen.

Totaal geen zorgen maar denk dat de echte klap nog moet komen. Er is gigantisch veel geld verspeeld door beleggers en overheden hebben gigantische bedragen ingezet om de financiele markten te redden. Dat geld kan niet meer aangewend worden voor andere zaken en vooral de klap bij de consument zal leiden tot een vertraagde groei en waarschijnlijk een vrij heftige recessie in de Westerse landen.
De beurs is een paniekerige bende geworden, bij 1 slecht signaal wordt alles meedogenloos gedumpt. Zolang de indicatoren verzwakken zal het dumpen niet snel afnemen.
Zit zelf overigens nergens in en geef mijn spaargeld vooral uit. Heb tussen 2000 en 2004 mijn les wel geleerd, de beurs valt amper te timen en veilige aandelen bestaan niet. Alles kan naar de klote.