Natuurlijk. Effe paar jaren op de tanden bijten. De beurs herneemt zich zowieso.
Idd, nu maar hopen dat de bedrijven waar ik aandelen heb dan nog bestaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk. Effe paar jaren op de tanden bijten. De beurs herneemt zich zowieso.

Nee ok dat is ook waar. Ik ben het helemaal eens dat het management hier te grote risico's heeft genomen, die tijden zijn nu helemaal voorbij. De banken zullen weer back to basics gaan voor de komende 10j. Denk dat veel mensen nu ook hetzelfde gaan doen en de 'veilige' spaarrekeningen gaan opzoeken tot de boel weer stabiel geworden is.Ik denk niet dat we alles zomaar in de schoenen van de Amerikanen moeten schuiven. De kredietcrisis is idd bij hun begonnen en Europa volgt nu. Maar enkel omdat men hier ook onnodige risico's hebben genomen. Het is niet omdat Amerika iets doet, dat wij persé moeten volgen. Maar velen denken daar blijkbaar anders over...
Ik ben geen pure liberaal en zeker geen ultra liberaal. Voor bepaalde zaken met je nu eenmaal reguleren, mensen tegen zichzelf beschermen, banken en bedrijven tegen zichzelf beschermen. Simpelweg om een belangrijker iets te beschermen: het in stand houden van een sterke economie. Want dat is de kracht van elke samenleving en moet dus een grote steun genieten van de staat.
Ik ben geen pure liberaal en zeker geen ultra liberaal. Voor bepaalde zaken met je nu eenmaal reguleren, mensen tegen zichzelf beschermen, banken en bedrijven tegen zichzelf beschermen. Simpelweg om een belangrijker iets te beschermen: het in stand houden van een sterke economie. Want dat is de kracht van elke samenleving en moet dus een grote steun genieten van de staat.

Je moet een evenwicht zoeken, zoals met alles in het leven. Als het evenwicht zoek is dan gaat het fout.laten we er maar meteen een dictatuur van maken dan![]()
er zijn er een paar serieus rijk geworden door deze corrupte crisis
Ja!ik hoop dat het systeem geheel in elkaar donderd, dat geld niets meer waard is, en er nog 1 regel geld: De wet v/d sterkste.
Lijkt me fantantisch, de dmr oprichten, oftewel de meedogenloze rebellen. Een militie die met ongeremd geweld de supermarkten plundert.
Atletische bevoorrechting is het enige geld dat de waardes hoort te verdelen, net als in de jungle.

er zijn er een paar serieus rijk geworden door deze corrupte crisis