Fitness Seller

Maandje weg

Ot92

Huge Freak
Waardering
1.030
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Ik ga over een maand iets langer dan een maandje op vakantie naar Turkije.

Zoals meerdere zal ik ook een iets minder goede voeding hebben, of te wel niet aan me macro's kunnen komen. Ook ga ik waarschijnlijk niet trainen, misschien thuis wat pushups, dips enzo, maarja dat kan je niet echt een training noemen...

Maar.... ja, daar komt ie, maar... Ik wil misschien een pot Whey meenemen om toch sowieso zo'n 90 a 100 (hiermee bedoel ik niet alle eiwitten uit de shakes btw) gr eiwitten per dag binnen te krijgen en daarnaast is er nog een kleine kans dat ik me inschrijf bij een sportschool dichtbij ons appartement.

Als ik toch een deel van me macro's binnen krijg en een beetje blijf door trainen, is het dan mogelijk om me gains te behouden? Zou namelijk doodzonde zijn om ze kwijt te raken na zo hard te trainen... :(

Laatst bewerkt:
Veel Turkse Yoghurt met gedroogd fruit eten en de baklava laten zitten;-) misschien is er ook zoiets als een basic fit daar, waar je een paar x eenmalig kunt sporten ofzo?

Proteine krijg je ook genoeg binnen via vis enzo.

Inderdaad genoeg aan yoghurt en penir (soort kaas)
ook tahin gebruiken. Is een sesampasta voor goede vetten.
Veel vis en kip wordt er gegeten. Dus dat zal je geen problemen geven.

• Topic Starter Topic Starter
We eten elke dag wel vlees bij het avondeten, daar kan ik wel redelijk wat eiwitten uit halen, maar overdag gaat het een beetje lastig worden, gezien ik best kieskeurig ben op het gebied van eten.

Yup... dat wordt elke dag een kip van me opa slachten. :roflol:

Verder heb ik al gekeken of er toevallig een gym in de buurt is en die was er wel, is wel een paar kilometer verderop maar dat zou geen probleem moeten zijn, gezien we een fiets daar hebben.

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Veel Turkse Yoghurt met gedroogd fruit eten en de baklava laten zitten;-) misschien is er ook zoiets als een basic fit daar, waar je een paar x eenmalig kunt sporten ofzo?

Ik ben niet echt van de baklava, een paar stukjes in een weekje is max voor me, dat spul is te zoet voor mij.

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Proteine krijg je ook genoeg binnen via vis enzo.

We eten daar geen vis, wel bijna iedere dag kip, rundvlees of schaapvlees.

Pot(ten) pindakaas mee voor 's ochtends

Terug
Naar boven