Fitness Seller

Maffiapraktijken in anabolenland

David 012 heeft een abces gehad van immitatie winny depot......als we nu met zijn alle even roepen...DAVID ZOU JIJ FOTO WILLEN PLAATSEN....weet ik zeker dat hij dat wel wil doen....ok bij 3,ik tel af....1...2...3....DAVID.....

Zorg er alleen voor dat je nonnie ant eten bent wehehehehe.

Nouu ik heb dat elders gezien op internet was geen pretje,
Die had t echt zo diep bijna tot op de bot, ddikke grote gore snee/wond in zn reet, zag er niet uit.. En me doner heb ik gewoon opgegeten hoor :D

Nonnie ant eten? Kom jij uit het westland kriel :D

ik zal hem effe zoeken

Jaaaaaaa jummieeeee

Beetje een oud verhaal, en klinkt mij idd als een broodjepoep verhaal :roflol:...

Wel pijnlijk lijkt me... zo'n puist tussen je reet :D!!!

ik heb gelezen tot de naam Kais werd geroepen en ik wist meteen hoe laat het was. Typisch anti propaganda van zijn aartsvijanden die zelf nog veel zwaardere jongens zijn en overal in de BB'ng circuit een vinger in de pap hebben. Anders werd zijn naam en zo veel bullshit info ook niet zo maar in een blad gedrukt.

Vind het trouwens ook grappig dat er verband wordt gemaakt met hard drugs handelaren. En snel geld verdienen door ze voor weg geef prijs weg te doen. Epic fail.

Een gemiddelde dealer of het verkoper of zelfs producent heeft tussen de 10 tot 20 euro winst per vial. Tenzei de producent direct aan de gebruiker verkoopt, wat ook zelden gebeurt. Daarnaast hebben zij het nog over "goedkoper" en weggeef prijsjes etc. Dus de winst daald nog meer.

Nou welke hard drugs dealer die zelf al mischien duizenden euro's per maand aan drugs verdient nog moeilijk lopen doen over een paar k*t vials waar die een tientje op pakt? fkng waste of time.

Mischien sla je een keer een leuke zakgeld aan over om te gaan uit eten ergens maar snel veel geld verdienen? gtfo. Mensen die hier goed geld mee verdienen heb ik ook gezien maar die hadden ook een fulltime baan als dealer en investeerden en namen ook heel veel risico's.

Laatst bewerkt:
In welk tijdschrift stond dit artikel? ik kan hiet niet zien op de foto's.

David 012 heeft een abces gehad van immitatie winny depot......als we nu met zijn alle even roepen...DAVID ZOU JIJ FOTO WILLEN PLAATSEN....weet ik zeker dat hij dat wel wil doen....ok bij 3,ik tel af....1...2...3....DAVID.....

Zorg er alleen voor dat je nonnie ant eten bent wehehehehe.
Ik kan er prima tegen, moet ze regelmatig verwijderen op het werk.
Maare, daarmee geef je nog geen antwoord op mn vraag ;)

Dieren die vieze badkuip AAS uit Tunesie prikken :eek:

Ik kan er prima tegen, moet ze regelmatig verwijderen op het werk.
Maare, daarmee geef je nog geen antwoord op mn vraag ;)

Wat zit je nu on koel te doen meid?

Een abces door vuile troep zetten, verschijnt binnen no time. koorts en andere ellende binnen 48 uur. Jij doet het overkomen of er zeer lange tijd overheen gaat. Gewoon onzin,dit gaat zeer rap,en je ligt binnen no time op de EH.

Juistja. Want AAS uit Tunesie uit een vieze badkuip is de enige manier om een abces te krijgen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 18:34 ----------

Wat zit je nu on koel te doen meid?

Een abces door vuile troep zetten, verschijnt binnen no time. koorts en andere ellende binnen 48 uur. Jij doet het overkomen of er zeer lange tijd overheen gaat. Gewoon onzin,dit gaat zeer rap,en je ligt binnen no time op de EH.
Je herhaalt jezelf nu alleen maar. Ik had toch op zn minst een beetje onderbouwing verwacht.

Juistja. Want AAS uit Tunesie uit een vieze badkuip is de enige manier om een abces te krijgen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 18:34 ----------

Je herhaalt jezelf nu alleen maar. Ik had toch op zn minst een beetje onderbouwing verwacht.

Ik ben een leek, maar zou het misschien kunnen dat de anabolica het groeiprocess van de abcess versnelt? of heeft het ermee te maken dat de naald elke keer op dezelfde plek gezet word en dat die voor de tweede keer in een al bestaand abcess geprikt word?

Ik ben een leek, maar zou het misschien kunnen dat de anabolica het groeiprocess van de abcess versnelt? of heeft het ermee te maken dat de naald elke keer op dezelfde plek gezet word en dat die voor de tweede keer in een al bestaand abcess geprikt word?

Nee. Heeft mee te maken dat bacterie in een abces zich heel snel vermenigvuldigen. In elk merk injecteerbare anabolen zitten wel bacterieen. Zelfs HG gear kan bacterieen bevatten. Op je naald en spuit zitten er ook direct bacterieen als het in contact komt met de lucht, etc. Alleen is het meestal niet genoeg om iets serieus te veroorzaken omdat de weerstand die je lichaam biedt groter is.

Maar mocht een product een groot kolonie bacterieen bevatten die de overhand hebben tegen over je weerstand dan gaat het ook gewoon keihard. Wat kriel zegt met 48 uur kan zelfs nog korter zijn hoor als je na gaat dat sommige bacterieen binnen 20 minuten voortplanten en dit aantal exponentieel dus blijft toenemen. Ondertussen wordt je weerstand ook aangetast en verzwakt waardoor die dingen alleen nog effectiever worden.

Terug
Naar boven