Fitness Seller

Maffiapraktijken in anabolenland

Bezoekers in dit topic

ik heb gelezen tot de naam Kais werd geroepen en ik wist meteen hoe laat het was. Typisch anti propaganda van zijn aartsvijanden die zelf nog veel zwaardere jongens zijn en overal in de BB'ng circuit een vinger in de pap hebben. Anders werd zijn naam en zo veel bullshit info ook niet zo maar in een blad gedrukt.


Wie is dat dan? Ik ken niemand in in bb land die Kais heet?
Dus dit is express geschreven dat verhaal? Vond het wel eng klinken eingelijk.

Ik zag je wedstrijd uitslagen staan bij je handtekening, ben jij dit?
Je ziet er goed uit als jij dit bent.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Oja, da's waar ook, dat van die 20 minuten wist ik eigenlijk wel.
 
Wie is dat dan? Ik ken niemand in in bb land die Kais heet?
Dus dit is express geschreven dat verhaal? Vond het wel eng klinken eingelijk.

Ik zag je wedstrijd uitslagen staan bij je handtekening, ben jij dit?
Je ziet er goed uit als jij dit bent.

Wie het is, ik ken hem niet persoonlijk. Weet wel wie het is. Is een sportschool houder in apeldoorn dus het is niet zo maar iemand die geen verstand heeft zoals het verhaal doet geloven. Ken hem verder niet, hij heeft wel wat vrienden van mij begeleid tijdens hun wedstrijd, heb nooit iets negatiefs over die vent gehoord verder behalve dat hij heel behulpzaam is. Vind het ook erg jammer dat die zo wordt zwart gemaakt. Is allemaal haatzaaierij tussen de oude garde en hun zaken van vroeger waar ik verder niets van weet of hoef te weten. Maar beetje triest dit, grow up.

dat was ik ja
 
pff handjes sprayen, vialtje deppen,kontje deppen, en schone naaldjes. Niks aan het handje.
Mensen die 13 cent per keer willen besparen door een maand lang dezelfde optrek naald ofzo te gebruiken zijn gierig en verdienen het.
 
Wat staat er nou bij de foto's in het artikel?
 
Leest wel lekker.
 
Juistja. Want AAS uit Tunesie uit een vieze badkuip is de enige manier om een abces te krijgen.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 18:34 ----------

Je herhaalt jezelf nu alleen maar. Ik had toch op zn minst een beetje onderbouwing verwacht.

Onderbouw wat meid?
Moet je overal wetenschappelijk bewijs voor hebben met dito onderzoek?

Kluif ff rand van je huid van je vingernagel eraf. Steek hem in je neus of in je kont.... Kijk ff wanneer hij gaat zweren.... Weet zeker dat je dikke kloppende vinger heb binnen 48 uur.

Alsof een abces weken duurt... Valt in herhaling, misschien wel, vind het verder niet spannend of her binnen 1,5 dag of 2 dagen gebeurd, jij misschien wel, ik niet zo.
 
Kansloos gerage weer hier.

Geloof het verhaal of niet. De moraal is dat je niet als een hersenloze je gear moet kopen. Net zoals je dat ook niet met een huis, auto, horloge of wst dan ook doet. Standaard verhaal, nieuwe uitvoerong en voornamelijk een hoop mensen die zich laten verleiden om weer eens nutteloos te discussieren over nietszeggende details. Mooi iets, zo'n forum.
 
pff handjes sprayen, vialtje deppen,kontje deppen, en schone naaldjes. Niks aan het handje.
Mensen die 13 cent per keer willen besparen door een maand lang dezelfde optrek naald ofzo te gebruiken zijn gierig en verdienen het.

uitkoken en gaan met die banaan..
 
Wie het is, ik ken hem niet persoonlijk. Weet wel wie het is. Is een sportschool houder in apeldoorn dus het is niet zo maar iemand die geen verstand heeft zoals het verhaal doet geloven. Ken hem verder niet, hij heeft wel wat vrienden van mij begeleid tijdens hun wedstrijd, heb nooit iets negatiefs over die vent gehoord verder behalve dat hij heel behulpzaam is. Vind het ook erg jammer dat die zo wordt zwart gemaakt. Is allemaal haatzaaierij tussen de oude garde en hun zaken van vroeger waar ik verder niets van weet of hoef te weten. Maar beetje triest dit, grow up.

dat was ik ja
Hij is geen sportschoolhouder, ik train er namelijk zelf ook en zie hem vaak daar. ;)
 
Toevallig is dit voor mij heel herkenbaar. Geen kilo gegroeid. Voortdurend ziek op bed gelegen. Naar mate de kuur vorderde werd het steeds erger en ben nu gedwomgen te stoppen. In de zevende week van de kuur
 
als je gear, goed is, en je doet n beetje normaal - is er geen probleem.

ik heb al gezet in quads, gluten, kuiten, schouders biceps triceps lats en traps. zowel oliebasis, winstrol als peptides. nooit wat aan de hand gehad.

wel altijd nieuwe naalden & spuiten, d8 dat dat wel logisch zou zijn voor iedereen.

ik zit me wel af te vragen, het gaat hier over vervuilde injectables, wat als je vervuilde tabs zou hebben, hoe zou dat zich manifesteren?
 
niet,een bacterie overleefd je maagzuur etc niet. Of je moet een ecoli binnen krijgen,maar das net zo vies als je bent gaan plassen in een restaurant en de deurklink van een wc beweegt en daarna je eten op eet. Vieste dingen zijn deur klinken. Dan kan je nog zo goed je handen na wc gebruik wassen......daarna zitten alle ecoli vriendjes er gewoon weer op......mjammie
 
Denk dat je eerder iets oploopt van al dat bulken bij de Chinees :D
 
als je gear, goed is, en je doet n beetje normaal - is er geen probleem.

Weet je wel waar je het over hebt? Op lange termijn is je hele hormoonhuishouding naar zijn k*t en ben je alleen maar bezig meer pillen en shit te nemen om je te voelen zoals je je jaren terug voelde toen je nog ecto was. Ga niet lopen roepen dat er geen probleem is. Want die er wel degelijk.

De meesten hier weten niet eens waar ze over lullen. Het is je eigen lijf en je eigen beslissing, dus be my guest, maar ga niet lopen roepen dat het gebruik van anabolen geen probleem oplevert. Al is het alleen maar om beginnende bodybuilders een eerlijk besef te geven.
 
Weet je wel waar je het over hebt? Op lange termijn is je hele hormoonhuishouding naar zijn k*t en ben je alleen maar bezig meer pillen en shit te nemen om je te voelen zoals je je jaren terug voelde toen je nog ecto was. Ga niet lopen roepen dat er geen probleem is. Want die er wel degelijk.

De meesten hier weten niet eens waar ze over lullen. Het is je eigen lijf en je eigen beslissing, dus be my guest, maar ga niet lopen roepen dat het gebruik van anabolen geen probleem oplevert. Al is het alleen maar om beginnende bodybuilders een eerlijk besef te geven.

Weet jij wel waar je het over hebt? Stal1n heeft het puur over het oplopen van bv een abces oid door niet steriel te werken of niet steriel spul te hebben gekocht. Er wordt helemaal niks gezegd over je gezondheid op lange termijn. Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
 
Weet je wel waar je het over hebt? Op lange termijn is je hele hormoonhuishouding naar zijn k*t en ben je alleen maar bezig meer pillen en shit te nemen om je te voelen zoals je je jaren terug voelde toen je nog ecto was. Ga niet lopen roepen dat er geen probleem is. Want die er wel degelijk.

De meesten hier weten niet eens waar ze over lullen. Het is je eigen lijf en je eigen beslissing, dus be my guest, maar ga niet lopen roepen dat het gebruik van anabolen geen probleem oplevert. Al is het alleen maar om beginnende bodybuilders een eerlijk besef te geven.

hahaha waar heb jij het over?
 
Back
Naar boven