MuscleMeat

Mafia 2

Heb ik wel eens van gehoord ja en er zal ongetwijfeld veel gezeikt zijn door moraalridders. Vooral vanuit de Christelijke hoek, daar word ik echt kotsmisselijk van.

In GTA IV kan je onschuldige mannen en vrouwen doodslaan met een honkbalknuppel, dus nogal hypocriet om dan te zeggen dat kinderen te ver gaan. Het is maar een computerspel.

Je kan hem zelf aanzetten. Bij de pc met ''L''.

Overigens wel jammer dat er geen kinderen rondlopen. Het is wachten op het eerste spel waarbij je kinderen kunt doodslaan.

Ja merkte het net ook, op de ps3 kan je m aan/uitzetten met X.

Is iemand trouwens al naar de clothing shop geweest? Je kan daar echt die lange regenjassen kopen enzo, ziet er echt bruut uit.

Nee, je moet ze stelen, is leuker. Als je dan even een rondje rijdt en je komt terug dan staan er agenten in de winkel. :D Als je dan naar binnengaat word je opgepakt.

Gewoon bij die kast gaan staan, dan staat het er wel. Als je de eigenaar van de winkel neerschiet en je rijdt een rondje dan is de winkel afgesloten en hangt er zo'n lintje met ''crimescene'' er op. :cool:

Dat is wel nice, realistisch ook.

Wat ik dan wel weer raar vind is dat als je aangereden word je dan gewoon wegschuift als het ware, hoop wel dat ze dat anders hebben gedaan in de eindgame, zou zonde zijn als ze het zo zouden laten.

Dat is wel nice, realistisch ook.

Wat ik dan wel weer raar vind is dat als je aangereden word je dan gewoon wegschuift als het ware, hoop wel dat ze dat anders hebben gedaan in de eindgame, zou zonde zijn als ze het zo zouden laten.

Klopt, ziet er k*t uit.

wat er helemaal k*t uitziet is hoe mensen doen als je ze beschiet, zo slecht dat bloed. ik zie al dat gta 4 veel betere bewegingen heeft.

je kan ook niet van uit je auto schieten en je kan niet zwemmen, doe dan gewoon zoals in andere games dat je dood gaat als je in het water springt, maar hier wordt je gewoon geblokeerd. en als mensen bang zijn en gaan hielen met hun handen over hun hoofd dan kan je ze over de weg schuiven alsof ze een hockey puk zijn, is wel grappig dat je ze in het water kan schuiven, maar niet echt goed gedaan.
het heeft 8 jaar geduurd dus dan verwacht ik wel wat, maar het is maar een demo.
en als je op een (dood) persoon schiet kaatsen de kogels gewoon af, bij gta4 zag je nog tenminste bloed spatten. en ook al schiet je 100 keer met een shotgun tegen een auto, de auto gaat niet in de fik en ontploft niet. en als je aangereden wordt dan schuif je gewoon weg in plaats van dat je valt. teveel dingen waarvan ik denk; is dat nou zo moeilijk om dat erin te doen? maar ik hou de moed erin, het is maar een demo zeg ik steeds tegen mezelf.
dit zijn geen hoge eisen, dit hoort er gewoon in.
wat ik wel goed vindt is dat je spullen kan stelen als je de eigenaar dood maakt, kan je zoveel hamburgers eten als je maar wil en zoveel drinken als je kan. of wapens stelen.

Bedankt voor je analyse! :) Dat zijn inderdaad wel trieste gebreken. Dit spel komt deze maand toch nog uit hé? Ik denk echt niet dat we nog kunnen verwachten dat ze dat allemaal veranderen tegen dan.

ik hoop het voor ze, anders krijgt die studio een molotov naar binnen gegooid. hij komt de 27e uit.

de gevechten zijn trouwens wel erg goed, je kan iemand finishen met een combinatie, en dan sla en schop je hem dood in slowmotion en dan hoor je hem nog zeggen: please i dont wanna diieeeee in slowmotion. en dan komt er oo zon man en die zegt: geese i think he is dead...en mensen eromheen. en je ziet ook dat bijv n*gers er sterk zijn met vechten en wat oudere of kleinere mannetjes slap en die rennen na een paar klappen dan ook weg.

Laatst bewerkt:
Hij weet het omdat hij een gamejournalist is. Hij heeft de hele game al gespeeld.

wss op de xbox dan waar hij de echte versie al gespeeld heeft.
want die ziet er veel mooier uit dan de ps3 versie waar gewoon complete grasvelden missen, ze hebben echt geen engine updates meer in petto heb ik ook nog nooit meegemaakt zo vlak voor release.

anyways gaaf spel zowieso!

niks bijzonders. lekker handig een goed verhaal als de gameplay van hetzelfde domme niveau is wat gta al 5,6 jaar geleden had.

Terug
Naar boven