AndroidHealthClinic

Mafia 2

en daarmee draait ie alles max inclusief physx??? im amazed wat een bout port voor de higher end shizzle dat er zo weinig meeropbrengst uit een sterker systeem komt, wel mooi voor jou though!!!

ik twijfel zelf tussen de ps3 versie en de pc versie.

en daarmee draait ie alles max inclusief physx??? im amazed wat een bout port voor de higher end shizzle dat er zo weinig meeropbrengst uit een sterker systeem komt, wel mooi voor jou though!!!

ik twijfel zelf tussen de ps3 versie en de pc versie.

hmm volgens mij ondersteunt de 9600GT XXX Physx niet .. maar ik ken het wel aanzetten bij options... waarschijnlijk geen effect dan :rolleyes: ???

my bad verkeerd gekeken .. ondersteunt het wel :D

[Link niet meer beschikbaar]

Waardeloos spel, draait voor geen meter op mijn pc. Net die benchmark test gedaan met alles op low settings, geen anti/filtering en 1024x786. Gemiddeld 24.8 fps met een D rank. :rolleyes:

Duo E7300 2,66GHz
Geforce 9500GS
3069 mb

Laatst bewerkt:
Waardeloos spel, draait voor geen meter op mijn pc. Net die benchmark test gedaan met alles op low settings, geen anti/filtering en 1024x786. Gemiddeld 24.8 fps met een D rank. :rolleyes:

Duo E7300 2,66GHz
Geforce 9500GS
3069 mb

mja om eerlijk te zijn is dat te verwachten met een e7300 en 9500.....

Recente games draaien anders prima met medium/high detail.

Duo E7300 2,66GHz
Geforce 9500GS
3069 mb
Niet waardeloos spel, waardeloze computer!

Laatst bewerkt:
is die ook met een Xbox live silver te downloaden?

haal em nu ff binnen

Kan m nog steeds niet vinden op playstation network.:(

hij komt pas vanavond of vannacht op psn, gaat via usa tijd, daar is het nu pas ochtend.

was wel leuk

Er zitten geen melee wapens in het spel. Serieus minpunt.

Beter game je gewoon op een console in plaats van PC. Heb het nooit trouwens begrepen waarom mensen erop spelen

Terug
Naar boven