Fitness Seller

Mafia 2

Idd, ik vond die vuistgevechten en honkbalknuppels best goed werken in de eerste. :(
Je kan nog altijd met je vuisten slaan uiteraard, maar er zitten geen messen of honkbalknuppels in.

Je kan trouwens ook geen vrouwen slaan, als je ze duwt dan rennen ze weg. :fuu:

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Beter game je gewoon op een console in plaats van PC. Heb het nooit trouwens begrepen waarom mensen erop spelen

Omdat console k*t is en het ziet er veel minder mooi uit.

wel veel minpunten jammer genoeg, in dat huis zie ik allemaal strepen op en neer gaan en buiten ook wat storinkjes als mensen langs lopen, ik heb hd ready tv uit 2007. t zal er wel beter uitzien op een gloednieuwe hd, dat zie ik gewoon aan die autos en zo. en de mensen zien er zo oranje achtig uit. maar dat kon ook zijn omdat ik meteen dronken werd in die negerbar. wel grappig dat die n*gers bijna allemaal gangsters zijn en een soort van run dmc pakken dragen. ziet er wel modern uit voor die tijd. alsnog in het geheel zal het wel een erg vette game worden. en ook k*t dat je zo snel gearresteerd wordt als je te hard aan t rijden ben, maar wel leuk dat je ze dan kan omkopen.

Ik faal trouwens echt met het besturen van die autos:roflol:

ik kocht ook een wapen bij die shop, sta ik een beetje ermee te zwaaien komen er gelijk 2 politiewagens achter me aan met gillende sirenes.:roflol:

ook wel vet dat je maar een paar keer geraakt kan worden voordat je neergaat.

Laatst bewerkt:
Bij Gamekings zei die kerel dat de demo er minder uitziet dan het echte spel. Veel minder zelfs en hij speelde op PS3.

Ik heb goede hoop dat het echte spel er perfect uitziet.

gelukkig dan maar. hij komt een paar dagen voordat school weer begint uit. non stop spelen die laatste paar dagen.

je blijft wel gewoon recht lopen ookal zuip je jezelf helemaal klem, was toch leuker geweest als je ook omviel net als met gta IV.

Bij Gamekings zei die kerel dat de demo er minder uitziet dan het echte spel. Veel minder zelfs en hij speelde op PS3.

Ik heb goede hoop dat het echte spel er perfect uitziet.

dont get your hopes up, ik vraag me af hoe die kerel dat zo weet.

ze gaan echt geen engine aanpassingen meer doen.
ik denk gewoon dat die kerel dat verondersteld in vergelijking met de andere versies want de ps3 demo ziet er veeeeel minder goed uit dan de andere 2 versies.

mist gewoon compleet 3d grass en shit.

Toch maar steam weer is geinstalleerd :D Vette Demo! Kan alles gewoon op zn hoogst draaien :P

dont get your hopes up, ik vraag me af hoe die kerel dat zo weet.

ze gaan echt geen engine aanpassingen meer doen.
ik denk gewoon dat die kerel dat verondersteld in vergelijking met de andere versies want de ps3 demo ziet er veeeeel minder goed uit dan de andere 2 versies.

mist gewoon compleet 3d grass en shit.

Hij weet het omdat hij een gamejournalist is. Hij heeft de hele game al gespeeld.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Als je bij GTA IV echt veel dronk ging je knock-out en werd je wakker in het park, was ook epic. :roflol:

Hmm vond de demo wel lachen maar ik had de benchmark gedaan alles prima mooi een 50 fps en alles op high anti-antialising 16x etc etc.
Maar zodra ik ging spelen werd het een fiasco, hakkelde lichtelijk en in het warenhuis was het ontzettend irritant zelfs, vreemd vind ik het, maarja mijn pc is ook wel een ouder beestje. toen meeste settings op low gezet zonder merkbaar verschil....

Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600)
Processor: AMD Phenom(tm) 9650 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 4096MB RAM
Display Card name: ATI Radeon HD 4800 Series

Wat zou volgens de menige experts hier het probleem zijn; zou natuurlijk wel aan de grafische kaart liggen......

in ieder geval iemand een idee wat voor een kaart ik nodig zou hebben om alles op high te spelen.. ? ik hoef die anti-antialising niet op max te hebben....

Alvast bedankt en ik ben benieuwd hoe de full version gaat worden hoop dat het zoals deel I wordt, die was geniaal

Hmm vond de demo wel lachen maar ik had de benchmark gedaan alles prima mooi een 50 fps en alles op high anti-antialising 16x etc etc.
Maar zodra ik ging spelen werd het een fiasco, hakkelde lichtelijk en in het warenhuis was het ontzettend irritant zelfs, vreemd vind ik het, maarja mijn pc is ook wel een ouder beestje. toen meeste settings op low gezet zonder merkbaar verschil....

Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600)
Processor: AMD Phenom(tm) 9650 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 4096MB RAM
Display Card name: ATI Radeon HD 4800 Series

Wat zou volgens de menige experts hier het probleem zijn; zou natuurlijk wel aan de grafische kaart liggen......

in ieder geval iemand een idee wat voor een kaart ik nodig zou hebben om alles op high te spelen.. ? ik hoef die anti-antialising niet op max te hebben....

Alvast bedankt en ik ben benieuwd hoe de full version gaat worden hoop dat het zoals deel I wordt, die was geniaal
Met een 9600GT draai ik hem op high.

Maar met deze moet het zeker ook wel lukken, goede kaart voor niet teveel geld.

je kan ook niet van uit je auto schieten en je kan niet zwemmen, doe dan gewoon zoals in andere games dat je dood gaat als je in het water springt, maar hier wordt je gewoon geblokeerd. en als mensen bang zijn en gaan hielen met hun handen over hun hoofd dan kan je ze over de weg schuiven alsof ze een hockey puk zijn, is wel grappig dat je ze in het water kan schuiven, maar niet echt goed gedaan.
het heeft 8 jaar geduurd dus dan verwacht ik wel wat, maar het is maar een demo.
en als je op een (dood) persoon schiet kaatsen de kogels gewoon af, bij gta4 zag je nog tenminste bloed spatten. en ook al schiet je 100 keer met een shotgun tegen een auto, de auto gaat niet in de fik en ontploft niet. en als je aangereden wordt dan schuif je gewoon weg in plaats van dat je valt. teveel dingen waarvan ik denk; is dat nou zo moeilijk om dat erin te doen? maar ik hou de moed erin, het is maar een demo zeg ik steeds tegen mezelf.
dit zijn geen hoge eisen, dit hoort er gewoon in.
wat ik wel goed vindt is dat je spullen kan stelen als je de eigenaar dood maakt, kan je zoveel hamburgers eten als je maar wil en zoveel drinken als je kan. of wapens stelen.

Laatst bewerkt:
Vanmiddag ff op steam gedownload en gespeeld, was wel ff lachen :) Auto rijden was wel vrij lastig met zo weinig grip op de weg.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

4800 serie is best sterk.

Ik draai met een:

Q9550
4GB
W7
4890 1gb

Ik speelde met een HD4850, Intel Core 2 Duo E6750 en 3Gb RAM @ 1280 x 1024. Game liep vrij soepel met weinig mouse lag. Mafia 1 was echt een drama met mouse lag, heb 3 weken niet normaal kunnen schieten in een ander spel dat ik toen vaak speelde :p

Hoe zit dat trouwens met die speedlimiter? Soms staat ie aan en soms niet?

Je kan hem zelf aanzetten. Bij de pc met ''L''.

Overigens wel jammer dat er geen kinderen rondlopen. Het is wachten op het eerste spel waarbij je kinderen kunt doodslaan.

Je kan hem zelf aanzetten. Bij de pc met ''L''.

Overigens wel jammer dat er geen kinderen rondlopen. Het is wachten op het eerste spel waarbij je kinderen kunt doodslaan.

dan moet je bully spelen :P
gewoon een gta achtige game (zelfde makers ook) maar dan met schoolkinderen. je kan ze niet doodmeppen geloof ik, maar wel in elkaar slaan.
spel heeft ook heel veel kritiek gehad en er is geprobeerd em te verbieden :D

Terug
Naar boven