AndroidHealthClinic

Magere Kwark

Leqtor

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
90kg
Hey,

Ik vroeg me af welke magere kwark eten jullie? Of zit er haast geen verschil in want eigenlijk krijg ik het niet door me strot heen, zo vies vind ik het. Of is er ook een manier om het lekkerder te maken ?

Leqtor

Probeer gewoon een paar verschillende. Die paar eiwitjes meer of minder bij verschillende soorten maken echt niets uit. Ik eet zelf biologische kwark van de ah, gewoon omdat deze lekker is, beetje yoghurt achtig, lepel ik met redelijk plezier naar binnen.

Ik neem altijd die van de Aldi (Milsani). Goedkoop en heel neutrale smaak. Ik heb vroeger duurdere varianten geprobeerd uit andere supermarkten en de meesten smaakten afschuwelijk slecht.

Biogarde Magere Kwark van AH. De eerste keer toen ik het at ging ik bijna over m'n nek, maar sinds de 2e keer ben ik het steeds lekkerder gaan vinden. Nu heb ik er totaal geen moeite meer mee, ik pak dan meteen de hele 500ml voor het slapen gaan. Op dit moment zit ik het te vreten en ik vind het wel een aanrader :)

Zelf vind ik degene van de Aldi nog het beste. Op nr.2 van de AH, die is wat dikker dus kost me ook meer tijd om weg te krijgen.

Beide zeker niet vies, vind magere kwark zelf megalekker wat anderen van de familie en vrienden maar zeer moeilijk kunnen begrijpen. :o

• Topic Starter Topic Starter
Probeer gewoon een paar verschillende. Die paar eiwitjes meer of minder bij verschillende soorten maken echt niets uit. Ik eet zelf biologische kwark van de ah, gewoon omdat deze lekker is, beetje yoghurt achtig, lepel ik met redelijk plezier naar binnen.

Nou deze had ik vanavond dus en kon het net binnen houden. Vond het echt zó goor.

Morgen die van de aldi maar eens halen dan

Ik gebruik (gebruik? :roflol:) zelf Zaansa Hoeve van de appie. Handige vierkante bakjes ook, met die ronde zit je hele koelkast meteen vol. Huismerk appie is ook goed te doen vind ik, maar smaken verschillen ;)

huilie topic

Gooi het in eem blender dan is makkelijk weg te krijgen.

Campina, halfvol, zowat de enige kwark die ik meteen mocht!

limonade siroop erdoor doen..... zo eet ik het ook altijd

Ik heb altijd die van Almhof magere franse kwark. Beetje zoetstof en cacao en leeglepelen die handel. :cool:

Glubok.

Ik vertelde gisteren op de training dat blijkbaar er nogal veel kwark gegeten word om de eiwitten aan te vullen maar de reactie die ik kreeg was dat supplementen beter zijn. Dit zou zijn omdat kwark een melkproduct is en teveel zou zorgen voor vet en water in het lichaam. Volgens die persoon zal iemand die echt spiermassa traint niet snel kwark eten.

Weten jullie wat daar van aan is?

grt.

Van die laatste zin niet veel in ieder geval.

Echt voedsel > supplementen.

Gewoon kwark vreten voor je gaat slapen.

OK, bedankt voor de reacties.

Die magere van de Aldi (Belgie) bevat 11 gr eiwit per 100gr en kost 0.44 cent per halve kilo. Die kost dus meer dan de helft minder dan in andere winkels.

grt

Moet je wel naar België:P

anders koop je gewoon een pot casseine eiwitten, ben je klaar.

Terug
Naar boven