AndroidHealthClinic

Magere Kwark

Maar dat is veel duurder. Ik wil het (zeker in het begin) low-cost houden.

grt.[/QUOTE]

een pot met 60 doseringen kost 29 euro dus het valt op zich mee, het is wel een uitgave die je in een keer doet idd.
suc6.

Maar dat is veel duurder. Ik wil het (zeker in het begin) low-cost houden.

grt.

een pot met 60 doseringen kost 29 euro dus het valt op zich mee, het is wel een uitgave die je in een keer doet idd.
suc6.[/QUOTE]

dan moet je een shake drinke voor het slapen, en kben niet zo'n voorstander van drinken voor het slapen, kan niet fijn slapen met een volle blaas

dan doe je het toch een uur voor het slapen of een anderhalf uur...het komt allemaal niet zo precies:rolleyes:

Zoveel duurder is een pot casseine niet, die van B&F is vrij goedkoop.

1 Kwark van de aldi met 11 gram eiwit
2 Kwark van de plus (melkan) 9.5 gram eiwit (het lekkerste)
3 Kwark van de AH biogarde 10 gram eiwit

Bij mij in de Aldi zit er iets van 8 gram eiwit in...
Is groen met wit ronde pot van jogging.
Deze is lekker zacht en romig, met ananas gewoon een traktatie...

heb ik even mazzel dat ik kwart naturel al heerlijk vind. Voor de afwisseling gooi ik er wel eens 2 scheppen whey doorheen, heb je aarbeien kwark :D

kwark van aldi hiero...

en om het wat lekkerder te maken: in blender gooien met 1 cl melk en een halve scoop whey (fruitsmaak)...

ik eett men kwark altijd met een schep complex carb gainer (banaan) erdoor maakt het echt een stuk lekkerder.

suc6.[/QUOTE]

Over welk merk heb je het dan? Ik heb nu een pot van 2kg van Performance (pure whey)en daar zitten 66 doseringen in.

grt

ik eett men kwark altijd met een schep complex carb gainer (banaan) erdoor maakt het echt een stuk lekkerder.

Idem dito. Maar enkel bij ontbijt.

De kwark 's avonds is zonder ccgainer, kwestie mijn energie inname niet te hoog te hebben voor ik ga slapen.

Hey,

Ik vroeg me af welke magere kwark eten jullie? Of zit er haast geen verschil in want eigenlijk krijg ik het niet door me strot heen, zo vies vind ik het. Of is er ook een manier om het lekkerder te maken ?

Leqtor

delhaize, vind ik lekkerder dan die van aldi :)

45cent voor 500ml :)

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Zoveel duurder is een pot casseine niet, die van B&F is vrij goedkoop.

+1, afwisselend met kwark pak ik een shake micellar casein superior
komt zelfs goedkoper uit dan kwark ;)

Niet denken maar eten die hap!

Terug
Naar boven