MuscleMeat

magere kwark

Ik heb er ook gigantisch last van dat ik iedere nacht 2 tot 3 keer eruit moet om te plassen. Dat is begonnen sinds ik Franse magere kwark eet voor het slapen gaan. Vanaf vandaag kap ik ermee. Flink slaap tekort zo en dat sloopt je.

Ik dacht dat het kwam omdat magere kwark 82 procent water is.... en als je dus een bak leeg eet voor t slapen je gewoon weer ff 0,4L (extra) water naar binnen werkt (bij meestal extra omdat ik de dorst gewoon behoud).

Ik heb het iig ook als ik gewoon water drink voor het slapen gaan... merk geen verschil met de herkomst van het vocht... met uitzondering van caffene/thene producten uiteraard.

Chapeau dat je die gore boel binnen krijgt. Ik wou het nog een kans geven, maar als je wakker wordt voor naar de wc te gaan laat maar zitten dan. xD Er zijn alternatieven genoeg voor precious caseïn.

Anyways, effe Off-Topic: heeft iemand last van acné-aanvallen bij hoge proteïne consumpties?

Ik doe er altijd 1/2 eetlepels honing bij, dan is het heerlijk!

lichte acne in mijn bulk. In mijn cut heb ik een minder vette huid en minder acne.

thread is 1,5jaar oud hea

ik gooi er nutella whey doorheen voor smaak.. dat scheelt een ton

Briljant! Nou ben ook sowieso al een pisnicht, maar ik moet er meestal ook een keer of twee uit.
Heb niet echt het idee dat het slecht is voor mijn nachtrust, aangezien het echt in slaapmodus gaat en ik in twee tellen weer slaap.

Briljant! Nou ben ook sowieso al een pisnicht, maar ik moet er meestal ook een keer of twee uit.
Heb niet echt het idee dat het slecht is voor mijn nachtrust, aangezien het echt in slaapmodus gaat en ik in twee tellen weer slaap.

Ja dat dan weer wel maar je merkt wel het verschil in de sportschool als je in één stuk doorslaapt. Veel meer energie. Ik heb nu de Franse kwark vervangen door een blik tonijn in olijfolie van de LIDL voor het slapen gaan. Voelt aangenamer op de maag en minder pissen.

Of wat Casene poeder met een minimale hoeveelheid water / melk aanmaken (25/50 ml per 25/30 g).
Goede vla consistentie ;)

Ik deel helaas ook dezelfde probleem. 2 uur in de ochtend opstaan om te gaan plassen.
Waarschijnlijk door de caseine shake.

Het is dat het mij toevallig de afgelopen dagen ook overkomt rond een uur of 2 er standaard uit om te plassen. En dan maakt het nog niet eens uit hoe laat ik de kwark eet (meestal rond een uur of 10). Misschien maar is om proberen te gooien en de kwark direct na het sporten nemen en later de shake eiwitten.

Ook daarom eet ik m'n kwark niet meer voor het slapen gaan maar nu meteen na het avondeten, anders moet ik er 's nachts ook 2 of 3 keer uit om te pissen, zwaar irritant.
ik drink nu een uurtje voor het slapen een casseine shake met zo weinig mogelijk water, dan gaat het redelijk goed (1 keer eruit)

Het vreemde is dat ik er zelf nooit last van had tot ik mijn vakantie gehad heb van 2 weken waarin ik weinig tot niet lette op mijn dieet

ik heb het ook van de kwark, eet een heel bakje met een schep whey er door

Je kunt ook iets minder nemen, 250 gram ipv 500. Het blijft natuurlijk een bak vocht die je naar binnenkiepert voor het slapen gaan. Moet zelf bij de 250 gram er al 1 of 2 keer uit 's nachts.

Inderdaad, zelf ben ik ook overgestapt van 500 naar 250 gram. Zeker ook omdat ik mijn eiwitten toch wel binnenkrijg over de dag.

Terug
Naar boven