Fitness Seller

Magere kwart met wat?

adnan81

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
16%
Hoi,

Misschien wat domme vraag, maar wel interessant als het gaat om eiwitten:

Hoe eten jullie magere kwark? Gewoon naturel of combineren jullie met iets zoetigs? Magere kwark is natuurlijk een super goedje, alleen na enkele tientallen bakjes van 500 gram bijna niet meer te vreten. Die zure smaak begint me zo langzaam aan de strot uit te hangen. Zit laatste tijd te mixen met rozijnen en pitloze druiven, is veel beter te doen dan puur. Heb banaan geprobeerd, maar de banaan is niet zoet genoeg om de kwark smaak te neutraliseren. Heb verder allerlei siroopsoorten geprobeerd, maar heb daar ook ff genoeg van. Iemand nog meer ideeen? Iemand andere soorten gedroogd fruit geprobeerd?

Gr.

Wat ik zelf doe:
- candarel (sweetener)
- vanilla smaakstof
- shake, met bevroren frambozen
- combi appel, kaneel

• Topic Starter Topic Starter
Ben idd op zoek naar van die sterk smakende aroma-spul, zoals kaneel, allerlei smaak stoffen, candaler etc. Ben niet zo thuis in de keuken, weet de benamingen van dit soort dingen niet.

Ben idd op zoek naar van die sterk smakende aroma-spul, zoals kaneel, allerlei smaak stoffen, candaler etc. Ben niet zo thuis in de keuken, weet de benamingen van dit soort dingen niet.

Bak-sectie in je supermarkt. het is meestal op olie basis, dus vrij sterk.

Candarel is merknaam, voor een zoetstof poeder en zoetjes. (koffie sectie).

Bak-sectie in je supermarkt. het is meestal op olie basis, dus vrij sterk.

Candarel is merknaam, voor een zoetstof poeder en zoetjes. (koffie sectie).

Ooh, ik heb die candarel verward met iets anders, ook zo'n soort poeder wat men wel eens over gebak gooit. Maar ben de naam ff kwijt.

Ik zal eens even gaan rondneuzen wat er allemaal te kopen is. Die kwark wil ik ik immers in mijn voedingsschemahouden.

Verder ook ff dit:

Sojabonen, sojabrokken (gedroogd) en sojameel. Er schijnt een immens hoeveelheid eiwit in te zitten. Check link: http://www.calorielijst.nl/?page=14&calorie=S

Bv. die sojameel....is dit in de gewone supermarkt te krijgen en kan je hier gewoon brood van bakken en is het nog te eten? Volgens mij kan je er wel een paar barbaarse boterhammen van maken..Handig voor op school of werk. En die sojabonen? Is hier een soort soepje van te maken of wat dan ook?;) En die sojabrokken...lijkt wel eiwitconcentraat hehe. Hier kan ik me eigenlijk niks bij voorstellen. Iemand enig idee wat ermee bedoeld wordt precies?

Gooi er wat whey bij en wat fruit.

Jongens,

iemand nog commentaar mbt die genoemde sojaproducten?

Zoetstof, vanillewhey en kaneel.
Als je niet aan het cutten bent kan je er ook nog appel en rozijnen doorheen doen,
echt lekker!

bulk of cut.. Geef mij maar puur.. probeer melkan eens.. maak hem wel eerst goed koud.. op het koudste plekje van de koelkast.. smullen

- Zoetstof
- Pindakaas & zoetstof
- 1 of andere olie (geen moterolie) & zoetstof
- Fruit
- Proteinepoeder
- ..

Hoi,

Misschien wat domme vraag, maar wel interessant als het gaat om eiwitten:

Hoe eten jullie magere kwark? Gewoon naturel of combineren jullie met iets zoetigs? Magere kwark is natuurlijk een super goedje, alleen na enkele tientallen bakjes van 500 gram bijna niet meer te vreten. Die zure smaak begint me zo langzaam aan de strot uit te hangen. Zit laatste tijd te mixen met rozijnen en pitloze druiven, is veel beter te doen dan puur. Heb banaan geprobeerd, maar de banaan is niet zoet genoeg om de kwark smaak te neutraliseren. Heb verder allerlei siroopsoorten geprobeerd, maar heb daar ook ff genoeg van. Iemand nog meer ideeen? Iemand andere soorten gedroogd fruit geprobeerd?

Gr.

Verdun met ongeveer 80 ml water, beetje mixen en drinken maar!
Een stuk minder zuur ook :) Zo doe ik 't

Ik geniet eigenlijk altijd van mijn pot platte kaas 's avonds..

Mensen, hoe zit het met die soja? Is er ergens kant en klare sojabrood te kopen? Of sojakoekjes of zo. Hoeft niet superlekker te zijn.

Laatst bewerkt:
Gebruik de zoekfunctie eens, bestaan complete topics over.

Mensen, hoe zit het met die soja? Is er ergens kant en klare sojabrood te kopen? Of sojakoekjes of zo. Hoeft niet superlekker te zijn.

Sojaproducten bevatten niet alle essentiele aminozuren en zijn dus niet
volwaardig t.o. vlees, vis , kip , eieren, whey etc.

Volgens dr. Walter Willet(Amerikaanse voedingsdeskundige), zijn er onderzoeken geweest waaruit bleek dat vrouwen met borstkanker een snellere celgroei -en deling hadden...
Bij gebruik door ouderen zou het geheugen verslechteren.
Hij adviseert een paar portie's per week ipv per dag.

daar zijn al 297 topics over:

[Link niet meer beschikbaar]

Als ik echt geen zin in kwark heb gooi ik er wat zoetstof doorheen.

Ik doe 2 - 4 zoetjes "aspartaan" in water oplossen en die met 0.5kg magere kwark mengen ;) .

fruit,noten,pindakaas,siroop..

Terug
Naar boven