MuscleMeat

Magere melk in cut??????

killerbear

Cool Novice
Waardering
0
Hey bro's...

Het is niet zo verstandig in je cut melkprodukten te gebruiken... :rolleyes:
Maar what about magere melk? Want ik ben nogal verslaafd aan melk :help:

voedingswaarde: 35Kcal/100gr
vetstoffen: 0,3gr/100gr
koolhydraten: 4,8gr/100gr
eiwitten: 3,4gr/100gr

In principe kan dit toch geen kwaad in een cutschema? of toch? ???

Grtz,

Edwin...

ik zou zuivel in de cut zoveel mogelijk beperken, persoonlijk merk ik dat mn huid er op reageert

Mja ik eet zelf toch wel wat zuivel zo in de cut, merk niet veel verschil maarja kan moeilijk zeggen want ik eet altijd veel zuivel. Maarja deze discussie is al zo vaak geweest.

gewoon een week uitproberen voor jezelf en kijken hoe je erop reageert...:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
jeremia zei:
gewoon een week uitproberen voor jezelf en kijken hoe je erop reageert...:rolleyes:

zit al 2 weken in de cut en gaat vrij goed, consumeer toch ongeveer dik 1,5 tot 2 liter magere melk per dag en daarnaast enkel water als drinken...
Ik ga de melk idd eens een weekje weglaten en kijken wat t geeft...
Ik weet dat het weer zo een eindeloze discussie is maar altijd mooi wat ervaringen van anderen te horen in sommige dingen. :rolleyes:
Thanks bro's...

mss domme vraag, maar wordt kwark ook tot melkproducten gerekend?

ik had pas nog een shakeje gepakt met magere melk, merkte het meteen aan mijn huid dus dat doe ik dus niet meer, zit nu 7 weken in de cut, normaal pak ik me shake met water werkt stuk btr:)
maar met kwark heb ik dat weer niet :rolleyes:

Als je gaat voor de dunne huid (net zoals oude mensen hebben), dan moet je zuivel niet nemen. Als het alleen gaat om vetverlies, kun je prima melk nemen. Melk is een prima combinatie van bestanddelen (als je er tegen kunt).

wazzup zei:
Als je gaat voor de dunne huid (net zoals oude mensen hebben), dan moet je zuivel niet nemen. Als het alleen gaat om vetverlies, kun je prima melk nemen. Melk is een prima combinatie van bestanddelen (als je er tegen kunt).

en vraag ik me af wanneer je je druk moet maken om die dikke/dunne huid? is dat pas bij een bepaald vet%? neem aan als je op 10-12% zit je beter om andere dingen druk kan maken dan een paar 100 ml melk...

Dat vind ik ook.. vanaf 6 - 8% en aankomende wedstrijden lijkt me een goed moment om iets aan de dikte van je huid te gaan doen. Op 12% maakt het vrij weinig uit.

magere melk? bestaat dat nog joh :eek:

volgens mij zei Meneer Gunter Schlierkamp vroeger(sorry als ik zn naam niet goed typ)dat hij juist goed groeide op melk en brood in zn eetschema...maar dat het afgeraden werd door meneer weider en zn possie en andere hoge pieten. Natuurlijk luisterde Meneer Gunter erna en kapte er dus mee het zou zn algehele defenitie en dergelijke niet goed doen als hij hiermee door zou gaan..

• Topic Starter Topic Starter
jeremia zei:
volgens mij zei Meneer Gunter Schlierkamp vroeger(sorry als ik zn naam niet goed typ)dat hij juist goed groeide op melk en brood in zn eetschema...maar dat het afgeraden werd door meneer weider en zn possie en andere hoge pieten. Natuurlijk luisterde Meneer Gunter erna en kapte er dus mee het zou zn algehele defenitie en dergelijke niet goed doen als hij hiermee door zou gaan..

en wat is nu het moraal van het verhaal? :rolleyes:

Voor de "strandlook" (8-9%) kun je best zuivel gebruiken.
Wil je nog droger gaan dan zou ik het schrappen...

Terug
Naar boven