Fitness Seller

Review Magic Creatine Capsules - Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Sterkere krachttoename, vetvrije massieve en volle spieren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Prima
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maal daags 3 capsules
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en fit shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 15 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Dit is mijn eerste creatine. Na veel gelezen te hebben over de stof, wilde ik het graag een keer proberen. Ik kwam bij de deze creatine via een maatje die hem aanraadde. Het product bevat Russian Tarragon, wat de creatine 'beter en sneller doet opnemen'. Ik heb geen oplaadfase gebruikt, ben gelijk met de aanbevolen dagdosering ( 2 maal daags 3 capsules) begonnen. 4 weken geleden heb ik mijn voedingsschema gewijzigd naar een bulk schema. Ongeveer 1 week na de eerste capsule begon ik het te merken. Waar mijn spieren soms al moe waren voor het trainen (van het stratenmaken) had ik nu onder het trainen constant kracht om er nog een paar herhalingen uit te drukken. Ook na het trainen van bijvoorbeeld rug, had ik nog genoeg kracht in mijn biceps om die goed aan te pakken. Maar de meest gebruikte graadmeter is toch wel de krachttoename met bankdrukken. Van 80 kilo 2 keer druk ik nu 3 weken later 90 3 keer. Als ik in de spiegel kijk zie ik dat mn spieren voller en goed zichtbaar zijn.

Mijn conclusie voor de Magic Creatine Capsules:
Het doet wat het belooft qua krachttoename en de volle spieren. De betere opname door het 'Russian Tarragon is me niet opgevallen. De capsules zijn smaakloos en voor mij makkelijk weg te slikken. Ik heb geen ervaring met andere creatine maar deze werkt perfect voor mij, dus zal het zeker vaker bestellen!

creatine.jpg

• Like
Waarderingen: B&F
Dank je, voor je review:) De Magic Creatine combineert inderdaad de kracht van Creapure Creatine met de voordelen van Russian Tarragon voor een betere opname. :)
Sneller en beter resultaat:cool: De prijs is daarnaast ook nog eens heel erg goed!:)

Ik vind de naam slecht gekozen.

Houd het vocht vast??

Ik vind het een slechte creatine VOOR MIJ.
Ik nam het 3dagen, en heb echt veel last gehad van diarree!
Nu neem ik het terug 2dagen (want ik was gestopt door de diarree), en de diarree is terug komen opdagen :s
Normaal gezien heb ik nooit last van diarree bij creatine. Het ligt volgens mij aan de Tarragon ...
Ik vind het zeer spijtig want ik wil het echt doornemen.

Dus moet ik er terug mee stoppen of gewoon doornemen?

• Topic Starter Topic Starter
als jij diarree niet erg vind moet je doorgaan. Ik zou er niet zo blij mee zijn.

Enige minpuntje wat ik heb, is dat ik 2 keer heb gehad dat ik na inname een boer liet en dat er een stofwolkje uit mn mond kwam. Haha heel apart. Misschien met te weinig water doorgeslikt ofzo

als jij diarree niet erg vind moet je doorgaan. Ik zou er niet zo blij mee zijn.

Enige minpuntje wat ik heb, is dat ik 2 keer heb gehad dat ik na inname een boer liet en dat er een stofwolkje uit mn mond kwam. Haha heel apart. Misschien met te weinig water doorgeslikt ofzo

Zou kunnen:cool: De caps bevatten puur creatine en tarragon dus niet echt iets om je zorgen over te maken:)

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 14:00 ----------

Ik vind het een slechte creatine VOOR MIJ.
Ik nam het 3dagen, en heb echt veel last gehad van diarree!
Nu neem ik het terug 2dagen (want ik was gestopt door de diarree), en de diarree is terug komen opdagen :s
Normaal gezien heb ik nooit last van diarree bij creatine. Het ligt volgens mij aan de Tarragon ...
Ik vind het zeer spijtig want ik wil het echt doornemen.

Dus moet ik er terug mee stoppen of gewoon doornemen?

Diarree is juist een teken voor goede en zuivere creatine.
Het kan inderdaad dus door creatine komen, het komt niet vaak voor maar kan wel.:) De capsules per 1 nemen in plaats van per 3 en meer iets meer vocht. Dat moet de oplossing zijn:)

Laatst bewerkt:
Is dit wel (100%) creatine monohydraat ?
En 6 pillen per dag is wel erg veel.

Zelfs Creapure:), 100% de beste kwaliteit creatine monohydraat wereldwijd verkrijgbaar. 6 capsules bevatten samen 3000 mg Creapure en 1000mg Tarragon, dat is exact de dosering die je nodig hebt.:)

Magic Creatine

Bevatten 3 capsules niet 3000mg creatine?
Dat staat toch op de site en op men potje.
Een dosering is: 3capsules
1dosering=3000mg crea

Ik heb het besteld.
Maar ik denk dat 3 capsules per dag meer dan voldoende is staat ook in de beschrijving

Bevatten 3 capsules niet 3000mg creatine?
Dat staat toch op de site en op men potje.
Een dosering is: 3capsules
1dosering=3000mg crea

Nee, dit hadden we beter/duidelijker moeten formuleren.:cool:

Een dosering is 3 capsules. Een dagdosering is 6 capsules.

De inhoud per dagdosering is:
3000mg Creapure
1000mg Tarragon

Je doet dus een maand met een pot (Totaal 6 caps per dag)

Nee, dit hadden we beter/duidelijker moeten formuleren.:cool:

Een dosering is 3 capsules. Een dagdosering is 6 capsules.

De inhoud per dagdosering is:
3000mg Creapure
1000mg Tarragon

Je doet dus een maand met een pot (Totaal 6 caps per dag)
Dus hoeveel gr creatine heb je per pil?

6 gram per dag is een ideale dosering. 5 gram per dag is voor de meeste mensen al ruim voldoende. Door het extra ingrediënt in de Magic Creatine heb je een betere en sterkere opname voor beter resultaat. Voldoende dus ;)

Groetjes Ralf

Lol, same here!

Terug
Naar boven