Fitness Seller

Magnificent en vet afvallen?

IIwouterNL

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
18%
Ik ben benieuwd magnificent en vet afvallen goed samen gaat? Natuurlijk zit ik aan een eetschema met circa 2350 kcal maar ik hoop dat de magnificent niet me vet verlies zal belemmeren.

Neehoor, Magnifcent kun je het hele jaar gebruiken (doe ik zelf ook) bulk of cut :thumb:

Wel 300kcal per shake hè

• Topic Starter Topic Starter
Oke top dan blijf ik hem gewoon gebruiken.

Zit nu op een heel simpel eetschema omdat ik weinig tijd heb om te koken etc door me werk.

7.00u
Whey met water
Dedicated pack (vitamine)

7.30
Brinta 60 gr met water
pure cacao

10.00 u
500 magere kwark

12.00 u
4 boterhammen met kipfilet en sla

15.00 u
500 gr kwark

18.00 u (voor het trainen)
brinta 70gr met 30 gr whey

18.30
PWO
20 gr cashewnoten
40gr ananans

17.00 u trainen

18.30
Magnificent

19.00 u
whey

21.00 u
500 gr kwark

Dit alles komt uit op
2326kcal
269 gr eiwitten
270gr koolhydraten
23 gr vetten

1,5 kg kwark per dag????
Staat geen normale maaltijd tussen. Waarom bv geen vlees/vis en rijst??

klopt 1,5 kg is idd veel maar het is makkelijk en snel. Zoals ik al zei ik heb weinig tijd om te koken.

Weet je anders een goede vervanger voor een kwark?

Of heeft iemand een makkelijk schema waar ik weinig tijd aan kwijt ben?

klopt 1,5 kg is idd veel maar het is makkelijk en snel. Zoals ik al zei ik heb weinig tijd om te koken.

Makkelijk schema, weinig tijd...

Ik denk dat jij beter kan gaan voetballen

Dus rond 7 uur heb je geen tijd om ff snel een paar kipfilets te bakken of een stuk vis of vlees?
Duurt echt maar een paar minuten.

Wat is er miss met een makkelijk schema? macros zijn macros toch?(Zolang ze schema niet uit puur shakes bestaat) Zou trouwens je vetten wel drastiche omhoog halen en om je calorieen dan te compenseren de koolydraten omlaag of eventueel de eiwitten ietsjes omlaag. als je persee die shake erin wilt moet je zorgen dat het erin past en moet je dus ergens die 300 calorieen vrij maken. als die shake er net voor zorgd dat je boven onderhoud komt dan zal het je cut belemmeren ja.

Jammer dat er zo wordt gereageerd. Als je met een oplossing komt heel graag

Bodybuilding kruipt veel tijd in, moet je gewoon accepteren..

Qua E/k/v zou ik op 200 gram eiwit gaan zitten 80 gram vetten en de rest aanvullen met carbs
Denk dat je anders veel kracht in gaat leveren

de kwark om 3 u zou ik wel willen vervangen. Wat zou dan een goed alternatief zijn waar wat meer vetten inzitten?

Bodybuilding kruipt veel tijd in, moet je gewoon accepteren..

Qua E/k/v zou ik op 200 gram eiwit gaan zitten 80 gram vetten en de rest aanvullen met carbs
Denk dat je anders veel kracht in gaat leveren

Begrijp ik en weet ik ook, ik heb tijden lang uren in de keuken gestaan om me kip met roerbakgroente en silvervliesrijst te koken. Helaas gaat dat nu gewoon simpelweg niet meer omdat me baan heel veel tijd op slokt. ook na 7 u moet ik vaak nog aan me werk zitten. Ben allang blij dat ik uberhaupt kan trainen en enigsinds op me voeding kan letten.

Vlees/vis/eieren/pinda's

Schema zal je toch echt zelf moeten maken.

tonijn is ook een makkelijke!

Is het anders een idee om de kwark om 3 u te vervangen met tonijn en op me 2 boterhammen pindakaas te nemen ipv kipfilet?

Neem idd geen tonijn je kan die kwark laten vallen neem flinke hoeveelheid walnoten zodat je vetten rond de 80 komen

Terug
Naar boven