MuscleMeat

Magnificent en vet afvallen?

• Topic Starter Topic Starter
oke ga ik dat doen! Heb uitgerekend als ik 50 gr walnoten neem zit k op 55 gr vetten maar zit dan al gauw op 2375 kcal. Aangezien ik heel snel in vet aan kom moet ik daar wel mee oppassen. K kom van de 108 kilo met alleen maar vet...

Anders pleur je toch die shake eruit en eet je wat anders na het trainen beetje verplaatsen heb je weer wat calorieen te besteden haha

• Topic Starter Topic Starter
haha kan ook maar heb net die shake gekocht en ben toch benieuwd wat het nou doet.

Heb een beetje zitten schuiven en ben hierop gekomen

7.00u
Whey met water
Dedicated pack (vitamine)

7.30
Brinta 60 gr met water
pure cacao

10.00 u
250 gr magere kwark
20 gr walnoten

12.00 u
3 boterhammen met kipfilet en sla

15.00 u
50 gr walnoten

18.00 u (voor het trainen)
brinta 70gr met 30 gr whey

18.30
PWO
40 gr cashewnoten
40gr ananans

17.00 u trainen

18.30
Magnificent

19.00 u
whey

21.00 u
500 gr kwark

Kcal 2371
eiwitten 202
koolhydraten 243
vetten 73

Komt dit wat meer in de buurt?

Komt 2x per dag Brinta niet je strot uit? Met water ook nog...
Verder heb je niet echt fruit hè, behalve een schijfje ananas

Komt 2x per dag Brinta niet je strot uit? Met water ook nog...
Verder heb je niet echt fruit hè, behalve een schijfje ananas

Alsof fruit een verplicht onderdeel in een schema is?

Ik zelf zou de Brinta 's morgens door de whey gooien. Daarnaast zou ik de boterhammen skippen in een cut, iig werkt dat voor mij persoonlijk niet. Deze kan je eventueel vervangen door wokgroente / broccoli en kipfilet, tonijn of mager vlees (steak, tartaar). Om 15.00 je walnoten kan, maar je kan ook iets van vis nuttigen, krijg je gezonde vetten en eiwit binnen. 18.00 voor het trainen zou ik persoonlijk geen Brinta pakken. Zie daar liever iets van een klein beetje rijst of zoete aardappel met wat groente en vlees. Daarnaast direct na de training Magnificient pakken en ongeveer een half uur later whey. 's Avonds voor het slapen inderdaad kwark, is goed, maar 500g is misschien wat teveel als je af wil vallen.

Ik weet niet precies hoeveel 40g ananas is maar lijkt mij weinig.
Eet gewoon een heel stuk fruit( sinaasappel, appel, kiwi, banaan)

Ik zie geen groenten staan. Lees ik erover?

Verder vind ik geen tijd hebben onzin. Ik heb ook weinig tijd, maar tijd moet je maken. Ik studeer, loop stage, heb een bijbaan, een vriendin die ook tijd in beslag neemt (niet dat dat erg is) en ook het bodybuilden waar veel tijd heen gaat. Ik sta 2x per week gewoon even in de keuken om alle maaltijden klaar te maken. Zoveel tijd kost dat niet. Als je iets echt graag wilt moet je er makkelijk tijd voor kunnen maken.

Terug
Naar boven