Fitness Seller

Review Magnum Nutraceuticals Thrust - Optimum Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? • Je voelt je superfit dankzij een toename van vrij testosteron.
    • Onderdrukking van het vrouwelijke oestrogeen, je vetpercentage daalt.
    • Dikkere spiermassa, zorgt voor een vollere stevige spier.
    • Een diepere (anabole) slaap.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 40 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 caps voor de training, 4 caps voor het slapen
  • Waar heb je het supplement gekocht? fitnessworldonline.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? geen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 42,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het is helaas erg duur vind ik maar het werkt goed.

Mijn review:

Dit is mijn eerste review en ik hoop dat iedereen die Magnum Thrust wilt proberen hier wat aan heeft.
Ik heb een paar nutteloze negatieve reacties op dit forum gelezen van mensen die zeggen dat het niet werkt maar het zelf nooit geprobeerd hebben !
Ik heb 2 potjes van dit product gekocht (160 caps) en ben zeer tevreden met de resultaten.

Effect:
De eerste week merkte ik niets bijzonders maar na 10 dagen leek het wel of ik iedere avond in een coma lag, ik heb serieus al jaren niet meer zo goed geslapen. :)
6 uur slaap voelt echt als 10-12 uur slaap en je wordt er goed uitgerust door wakker zonder spierpijn !
Iedere dag kon ik goed doortrainen omdat het niet uitmaakte hoe hard ik ook train de volgende dag was ik volledig hersteld van spierpijn. (en geloof mij ik heb een pittig training schema, train 5-6 dagen in de week 1,5 tot 2 uur)

Nadeel:
Je libido gaat er wel van stijgen, zelf heb ik dit goed onder controle maar als je al een hoog libido hebt is het verstandig om een nymfomaan als vriendin te nemen :D
Tevens is het ook best duur als je dit voor een langere tijd wilt gebruiken.

Resultaat:
Het resultaat na 2 potten is dat ik een stuk minder lichaam vet heb, ben van 11% naar 8% gegaan en ik ben 4 kilo spiermassa aangekomen !
Dit zie je echt goed dus ben zeer tevreden.

Hiervoor heb ik ook creatine, animal stack, anabolics en whey protine geprobeerd maar dit gaf voor mij niet het resultaat waar ik op hoopte dus gezien dit product goed heeft geholpen kan ik dit zeker aanraden.

magnum-thrust.jpg

Terug
Naar boven