Fitness Seller

Mama van 4, begonnen op 35% BF

Nice, ziet er goed uit! Viel me wel op dat je biceps vrij verschillend zijn (naast de tattoo :p), maar dat valt nog wel een beetje te corrigeren toch? :)

Nice, ziet er goed uit! Viel me wel op dat je biceps vrij verschillend zijn (naast de tattoo :p), maar dat valt nog wel een beetje te corrigeren toch? :)

Het is meer dat de pose niet symmetrisch is, kijk maar waar haar handen zijn tov het hoofd en het verschil in hoeveel van de onderkant van de elleboog je kunt zien.

---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:23 ----------

Gave tattoo trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
Nou, het is wel echt een verschil hoor, ik zie het ook als ik gewoon sta :D Weten jullie een website of youtube vid o.i.d. hoe je beter kan leren flexen? Ik sta maar wat te doen :P

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Het is meer dat de pose niet symmetrisch is, kijk maar waar haar handen zijn tov het hoofd en het verschil in hoeveel van de onderkant van de elleboog je kunt zien.

---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:23 ----------

Gave tattoo trouwens.

Dank :D

En deze ook nog wel grappig... Link is eind maart... Wat 7 weken verschil kan maken! Niet veel massa erbij denk ik, maar kijk wat een verschil dat vetpercentage maakt :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Jij hebt echt ziek snelle progressie gemaakt he! Ik vind je tattoo precies ook veel mooier met een lager VP :D

Mooie armen!

ik zie rechts wel domineren over links, maar geen flauw benul of dat aan je pose/flexen zou kunnen liggen.

Dank jullie wel :D

Nice! ziet er goed uit!

toppp, succes

Ah leuk foto's! !!!!:D

Vette tattoo hehe

Indd duidelijk verschil tussen links en rechts. Heb ik ook:(

Mooi figuurtje heb je, nu indd massa bouwen! :)

---------- Post added at 18:55 ---------- Previous post was at 18:53 ----------

En deze ook nog wel grappig... Link is eind maart... Wat 7 weken verschil kan maken! Niet veel massa erbij denk ik, maar kijk wat een verschil dat vetpercentage maakt :D
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wow duidelijk veel vet kwijt O.o

Hoeveel procent verschil is dat in die 7 weken?

Ah leuk foto's! !!!!:D

Vette tattoo hehe

Indd duidelijk verschil tussen links en rechts. Heb ik ook:(

Mooi figuurtje heb je, nu indd massa bouwen! :)

---------- Post added at 18:55 ---------- Previous post was at 18:53 ----------

Wow duidelijk veel vet kwijt O.o

Hoeveel procent verschil is dat in die 7 weken?

Dank je wel :D Inderdaad nu massa erop knallen want dit is echt een beetje too much :) Met name mijn kont is nu wel vlak geworden. Gelukkig heb ik MEGA honger nu, dus gaat goed komen!

Het zou ongeveer 8% vet schelen op die twee bicep foto's. Groot verschil he? Geen massa extra opgebouwd op bicep en schouder dat ik kan zien, het is echt puur BF% naar beneden, wat een verschil. Vind mijn armen wel mooi droog nu, aders lopen goed en definitie is mooi, precies als ik wilde.

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Tricep lijkt wel wat groter te zijn geworden denk ik, op de foto.

Nou, het is wel echt een verschil hoor, ik zie het ook als ik gewoon sta :D Weten jullie een website of youtube vid o.i.d. hoe je beter kan leren flexen? Ik sta maar wat te doen :P

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Dank :D

lekkere progressie wel! Gewoon door blijven knallen, dit gaat helemaal goed komen.

Leren flexen doe je gewoon door te oefenen. Af en toe kijk ik wel bodybuidling filmpjes maar meeste is gewoon zelf doen (je moet natuurlijk wel de verschillende poses een beetje kennen). Gewoon voor de spiegel gaan staan en wat aan kloten (doe dit zelf ook wel eens af en toen :o). Op een gegeven moment zie je en voel je zelf wanneer het goed zit.

Ik flex zo'n beetje elke dag haha. Alleen iets te vaak mijn veel beter ontwikkelde rechterbicep :( Aankomende tijd moet ik eigenlijk mijzelf verplichten om alleen links te flexen.

Ik heb wel paar tips voor je om de linker meer in balans te krijgen (ik heb zelf alleen beetje moeite met het toepassen ervan :P)
- links veel flexen (geeft een betere muscle-mind-connection)
- zoveel mogelijk met links doen (zelfde reden)
- alle oefeningen met links beginnen en rechts evenveel reps doen

Ik zit er zelf bijna aan te denken om links extra te gaan trainen. Bij mij was dit al zo voor ik begon met trainen en ook al is de linkerarm veel gespierder geworden, het verschil is nog even groot. (zelfs op de dexascan was er een verschil gemeten van 200 g).

Dat zijn handige tips, ik ga ermee aan de gang. Inderdaad, volgens mij begin ik al mijn bicep oefeningen met rechts! Zal eens met links beginnen voortaan, da's een goeie!

Flexen voor de spiegel, hmmm :P Ik heb een van mijn zoons deze foto's laten nemen en bij de rug pose zei hij "Zo hee, jij ziet eruit als een coole dinosaurus zeg!!"
Says it all.

hahaha *ligt dubbel*
leuk die opmerkingen van kids altijd!!

Mijn dochter zei vandaag dat ze ook later als ze groot is naar de sportschool wil :D (ze is nu bijna 5)

Nou ik heb dus nu ook een dubbele bicep foto gepost, daar zie je mijn verschil ook.

:roflol:@ Coole dinosaurus.

Ziet er goed uit hoor!

Heel erg lief van jullie, bedankt :D

Zalig die eerlijke en onschuldige opmerkingen van kinderen! :D
Ziet er in zeker goed uit!

Ik denk dat iedereen wel iets verschil heeft in zijn armen. Maar gewoon veel met DB trainen en beide armen zelfde gewicht blijven pakken. Met het zeker wel bijtrekken.

mooi hoor! duidelijke progressie gemaakt alleszins :)
lijkt mij ook meer aan de posing te liggen dat je ene bicep een stuk meer piekt dan de andere

love the tattoo trouwens :p

Wauw, je gaat echt heel lekker! Ziet er echt al super uit!

Terug
Naar boven