laluzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 60kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, ziet er goed uit! Viel me wel op dat je biceps vrij verschillend zijn (naast de tattoo), maar dat valt nog wel een beetje te corrigeren toch?
![]()
Weten jullie een website of youtube vid o.i.d. hoe je beter kan leren flexen? Ik sta maar wat te doen 
Het is meer dat de pose niet symmetrisch is, kijk maar waar haar handen zijn tov het hoofd en het verschil in hoeveel van de onderkant van de elleboog je kunt zien.
---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:23 ----------
Gave tattoo trouwens.

En deze ook nog wel grappig... Link is eind maart... Wat 7 weken verschil kan maken! Niet veel massa erbij denk ik, maar kijk wat een verschil dat vetpercentage maakt
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ah leuk foto's! !!!!
Vette tattoo hehe
Indd duidelijk verschil tussen links en rechts. Heb ik ook
Mooi figuurtje heb je, nu indd massa bouwen!
---------- Post added at 18:55 ---------- Previous post was at 18:53 ----------
Wow duidelijk veel vet kwijt O.o
Hoeveel procent verschil is dat in die 7 weken?
Inderdaad nu massa erop knallen want dit is echt een beetje too much
Met name mijn kont is nu wel vlak geworden. Gelukkig heb ik MEGA honger nu, dus gaat goed komen!Nou, het is wel echt een verschil hoor, ik zie het ook als ik gewoon staWeten jullie een website of youtube vid o.i.d. hoe je beter kan leren flexen? Ik sta maar wat te doen
---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------
Dank![]()
). Op een gegeven moment zie je en voel je zelf wanneer het goed zit.
Aankomende tijd moet ik eigenlijk mijzelf verplichten om alleen links te flexen.
)
Ik heb een van mijn zoons deze foto's laten nemen en bij de rug pose zei hij "Zo hee, jij ziet eruit als een coole dinosaurus zeg!!"