AndroidHealthClinic

Mammoth 2500 - Interactive Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maandenHoe is de smaak van dit supplement? goed banaan en aardbeiWelke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 2 scheppen met 300 ml melk s'morgens en s'avondsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 26 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. zeer goed spul waarvan je zeker zult gaan groeien.Mijn review:

Mammoth 2500 is zeker een aanrader.
Wat ze zeggen over dat ze niets voor niets de beste weigth gainer van canada zijn klopt als een bus.

Interactive%20Nutrition%20Mammoth%202500%202_2kg.jpg
 
Hoe vaak moet je dit nemen?

Op Trainingsdagen:

1x s'morgens
1x direct na de training toch??
 
Moet? niks moet. Gewoon nemen hoe het het beste uitkomt in je voedingsschema. Kies overigens liever een weightgainer van een van de boardsponsors.
 
Troep. Ik zal ook eens zo'n 'weightgainer' op de markt brengen. Gewoon potten vullen met suiker en een smaakje. Leuk etiketje er omheen. 'Super ultra microgefiltreerde whey isolaat peptides met bcaa's!' Ultieme kwaliteit!' 'hoogwaardige complexe koolhydraten, waarvan je niet in vet aankomt' 'groeien als een dinosaurus!' etc. Kassa.
 
Dat is ook het geheim van Mammoth toevallig :)
 
Heb nog een pot mamoth 2500 van 2,2 kg staan met de smaak vanille. Heb er misschien 2 shakes mee gemaakt maar vanille is niet mijn ding helaas. Heb ook nog een pot isolaat perfection van 2 kg in de smaak vanille staan, zelfde verhaal.

Als er iemand interesse in heeft en een schappelijke prijs voor over heeft hoor ik het graag.

groeten,

ivo
 
hij is nu in de aanbieding voor 2 tientjes .. verleidelijk haha.
 
Ik hoor dat je met Mammoth alleen maar veel vocht vast houdt en dat je een opgeblazen hoofd krijg? Van sporters die al 2+ jaar bezig zijn, zij hebben het gewoon weg gedaan. Daardoor ging ik voor Lean Gain, stukje duurder omdat er in deze pot meer in zit en beter is:-)
 
Hallo,

Ik ben nieuw hier en had laatst o.a. die Mammoth 2500 gekocht, maar is dit nou wel of niet slecht spul (qua vet aankomen enz), want anders dan gaan we hem buiten de deur zetten.

MvG,

Tom.
 
Ik heb een vraag voor de mensen die zeggen dat ze een dikke pens er van krijgen. Trainen jullie er ook bij? Ik was erg mager met 1,90 lang en 58 kilo een jaar geleden. In een jaar ben ik wel 5 kilo aangekomen door iets meer eten. Ik ben in 3 weken tijd sinds ik ben gaan trainen en de weigtgainer gebruikt van 63 kilo naar 71 kilo gegaan en dat is verdeeld over mijn hele lichaam. Ik krijg ook steeds meer spier dankzij die mammoth en natuurlijk het fitness wat ik 3 keer per week doe. Die gainer moet je gewoon goed gebruiken. Ik doe 200g mammoth met 400ML half volle melk. Dit doe ik elke ochtend en als ik ga trainen neem ik na het trainen ook nog 1 shake. Op rust dagen dus 1 shake in de ochtend, op de dagen dat ik train neem ik er 2 per dag, dus 1 direcht na het trainen.
 
Laatst bewerkt:
Dosering mammoth.

Ik fitnis al een tijdje , dus ik heb al wat spiermassa opgebouwd.
Omdat ik geen kilo"s aankom ben ik net begonnen om
Weight gainer te gebruiken. Ik ben meer gaan eten en ben sinds een week shakes aan het gebruiken.
Ik weeg 64kg en ben 1,80m lang , ik sport 3-4x week daarbij neem ik op de dagen dat ik sport 2 shakes van 2 scheppen , op de dagen dat ik niet sport neem ik 1 shake.

Mij vraag aan jullie is , is dit de juiste dosering of moet ik elke dag minimaal 2 shakes nemen om
Aan te komen?
 
Heb hem ook maar een keer besteld, benieuwd of het echt troep is of gewoon redelijk werkt, 1 shake Mammoth bovenop mn voeding + (Whey 1 shake pd).

en als je geen kilo's aankomt zal je toch eerst meer moeten eten;) ^
 
Voedingswaarde per 117 gram dosering (2 maatscheppen)
  • - Calorieën 485 KCal
  • - Koolhydraten 76 gram (voornamelijk Maltodextrine)
  • - Eiwit 25 gram
  • - Vet 9 gram

Geef mij in de plaats maar een pak M&M's. :)
 
Back
Naar boven