Fitness Seller

mammoth 2500 of Complex Carb gainer

jeweethet22

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
58kg
hallo ik heb een dilemma, ik wil graag gewicht aankomen(droge massa). maar weet niet welke weight gainer ik moet gebruiken mammoth of ccg???
graag zijn ervaringen, en tips welkom
alvast bedankt:D

ccg!!!!!!!!!!! mammoth heeft te veel suikers voor echt droge massa op te bouwen

• Topic Starter Topic Starter
heb je er misschien ook ervaring mee, wat is de dosering, hoeveel kom je aan????
tnx:D

Ccg!!

Je komt aan als je meer calorieen eet dan verbrand. CCG is dan een gezondere keuze omdat het minder eenvoudige suikers bevat, maar zoals dat voor ieder supplement geld werkt het pas als je voeding op orde is.

Hoe je begint aan het maken van een goed voedingsschema

Voedingswaarden en voorbeeldschema's

https://forum.bodybuilding.nl/topics/slechte-en-goede-voeding-hoe-onderscheid-ik-ze.113259/

https://forum.bodybuilding.nl/topics/eiwit-faq.3655/

Eenvoudig je energieverbruik berekenen (BMR) + vetverlies voorspellen

Die stickies zijn er omdat een goed fysiek je niet zomaar aan komt waaien. Lees je in, en verspil voorlopig geen geld aan supplementen voordat je goed weet waar je mee bezig bent.

je voeding is niet goed genoeg... een weightgainer gaat je dan ook niet helpen

dit is mijn voedingsschema (zie bijlage)

Zoals ik al verwachte: niks uitgerekend -> hoeveel gram eiwit? -> hoeveel gram koolhydraten? -> hoeveel gram vetten? -> hoeveel kilocalorieen verbruik je op een dag inclusief je training -> hoeveel krijg je er nu binnen?

Verder:
-Varieer meer, ik zie nu hoofdzakelijk brood.
-Ik mis: rijst, vis en eieren. Deze producten zijn 100% natuurlijk en naar mijn mening onmisbaar in een goed voedingsschema.
-Ontbijtkoek: bewerkte rommel
-Ontbijt: wtf zo weinig?
-Rest van schema: wtf zo weinig?
-Hoeveel is ''2 kipfilet'' .. toch niet 2 plakjes mag ik hopen?

Stickies :)

Laatst bewerkt:
CCG>Mammoth anytime.

Complex Carb Gainer en een goed voedingsschema.

Ik zou voor de Complex Carb Gainer kiezen, beter koolhydraten uit Havermoutmeel en Maltodextrine.

waarom niet gewoon havermout uit je zakje?
200 gram in de mixer, wat water of melk erbij en tadaa u heeft een echte oats gainer.
en nog goedkoop ook

Terug
Naar boven