MuscleMeat

Mammoth

MassFreak

Competitive Bodybuilder
Waardering
135
Lengte
1m68
wie zuipt die zooi nog meer? en gebruik je dat schepje wat erbij zit of een ander... want er klopt geen **** van

Ik vond t persoonlijk een k*t gainer en zal em ook niet meer kopen.

Een ezel stoot zich geen 2 x aan.....

• Topic Starter Topic Starter
maak deze emmer nog op is zonde om weg te gooien maar daarna koop ik hem nooit meer mixt voor geen meter... smaak boeit me nie echt alleen er klopt geen zak van wat er op die emmer staat 4 scoops moet 235gram zijn nou dat haald het echt niet hoor

CCG heb ik ook als is gehad zker een goede gainer alleen een klein emmertje haha

en er zijn maar weinig goede gainers waar 600+ kcals inzitten of je moet die grote zakken hebben die amerikaanse shit maar dan heb je ook een flinke schep erbij zitten das ook niks

Laatst bewerkt:
Waarom verkoop je dan producten waar je zelf niet achter staat?

Dat is heel simpel, het is een product waar me enkele keren naar gevraagd is deze toe te voegen. Dus heb ik dat gedaan. Maar ik adviseer het nooit aan niemand ook serious mass niet.

Maar als er naar een bepaalde supplementen door klanten wordt gevraagd dan voeg ik die toe, lijkt me logisch ook.

Rene kun je geen 5 kilo emmers maken van de CCG?

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

trouwens laat maar je hebt al potten van 2500gram :p

CCG heb ik ook als is gehad zker een goede gainer alleen een klein emmertje haha

en er zijn maar weinig goede gainers waar 600+ kcals inzitten of je moet die grote zakken hebben die amerikaanse shit maar dan heb je ook een flinke schep erbij zitten das ook niks

:eek: neeeeeeee!!!!!!!!! daar gaan we weer..de USA marketing!

Wat bedoel je met een gainer van 600kcals? Ik ken er geen enkele namelijk, maar ik vergelijk ook per 100gram een product.

Merken die schermen met doseringen proberen klanten te foppen, dat is mijn mening. Je ziet het vooral in de USA maar zelf merken in EU beginnen ermee. Ik vind het zeer misleidend en doe er niet aan mee.

true mass massiv whey gainer ultimate nutrition

Merken die schermen met doseringen proberen klanten te foppen, dat is mijn mening. Je ziet het vooral in de USA maar zelf merken in EU beginnen ermee. Ik vind het zeer misleidend en doe er niet aan mee.

Maar je verkoopt wel producten waar je niet achterstaat. Lijkt het je niet handiger om alle zooi uit je handel te halen en als mensen er naar vragen je ze iets adviseerd waar je wel achter staat?

de rest zijn van die zakken waar ze zeggen dat er 1000+ kcals inzitten maar dat lijkt me niet 600 lijkt me eerder mogelijk

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

true mass 630kcal 145 gram

Maar je verkoopt wel producten waar je niet achterstaat. Lijkt het je niet handiger om alle zooi uit je handel te halen en als mensen er naar vragen je ze iets adviseerd waar je wel achter staat?

In beginsel geef ik je gelijk, alleen ik heb een internetshop en geen fysieke winkel. Dus klanten adviseren kan ik maar beperkt. Mensen klikken en kopen en ik kan daar geen invloed echt op uitoefenen.

Daarbij als er veel vraag naar een product is hoef ik er mss geen voorstander van te zijn maar vinden de klanten het zelf wel goed spul. Ik wil een one stop shop zijn voor onze klanten dus behoor ik dat aan te bieden. Anders gaat die klant het ergens anders halen.

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

de rest zijn van die zakken waar ze zeggen dat er 1000+ kcals inzitten maar dat lijkt me niet 600 lijkt me eerder mogelijk

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

true mass 630kcal 145 gram

Kijk dat bedoel ik... Je moet altijd alles even terug rekenen naar 100 gram. Ik kan nu wel zeggen dat CCG een 800kcal gainer is maar een dosering is dan 210gram. Dan ben jij blij want 8000kcal :eek:!!

Dus even vergelijken altijd per 100gram product ;) , laat je niet foppen.

ja idd snap wat je bedoeld maar die 630 op 145 gram vind ik nog wel gaan dan

ja idd snap wat je bedoeld maar die 630 op 145 gram vind ik nog wel gaan dan

Ja maar kijk ook zeker naar waar komen die kcals vandaan.

wat zit er in per 100gram aan:
Vetten en welke vetten?
eiwitten
Koolhydraten en vooral welke koolhydraten.

wie zuipt die zooi nog meer? en gebruik je dat schepje wat erbij zit of een ander... want er klopt geen **** van

De beste gainer van Canada toch? Misschien is het ook de enige gainer in canada....
Schepjes zitten meestal onderin de pot. Laten we zeggen, een soort TNT-transport-effect :rolleyes:

Terug
Naar boven