MassFreak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m68
wie zuipt die zooi nog meer? en gebruik je dat schepje wat erbij zit of een ander... want er klopt geen **** van
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk eens naar complex carb gainer dat is echt veel beter, ik ben zelf ook niet echt een fan van Mammoth.
Waarom verkoop je dan producten waar je zelf niet achter staat?

Waarom verkoop je dan producten waar je zelf niet achter staat?
CCG heb ik ook als is gehad zker een goede gainer alleen een klein emmertje haha
en er zijn maar weinig goede gainers waar 600+ kcals inzitten of je moet die grote zakken hebben die amerikaanse shit maar dan heb je ook een flinke schep erbij zitten das ook niks
neeeeeeee!!!!!!!!! daar gaan we weer..de USA marketing! Merken die schermen met doseringen proberen klanten te foppen, dat is mijn mening. Je ziet het vooral in de USA maar zelf merken in EU beginnen ermee. Ik vind het zeer misleidend en doe er niet aan mee.
Maar je verkoopt wel producten waar je niet achterstaat. Lijkt het je niet handiger om alle zooi uit je handel te halen en als mensen er naar vragen je ze iets adviseerd waar je wel achter staat?
de rest zijn van die zakken waar ze zeggen dat er 1000+ kcals inzitten maar dat lijkt me niet 600 lijkt me eerder mogelijk
---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------
true mass 630kcal 145 gram
!!
, laat je niet foppen.ja idd snap wat je bedoeld maar die 630 op 145 gram vind ik nog wel gaan dan
wie zuipt die zooi nog meer? en gebruik je dat schepje wat erbij zit of een ander... want er klopt geen **** van