Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou wat zijn als heel Afrika geneest van hiv.. Dat gaat onze planeet niet aankunnen.
Wat een k*t site zeg.dit is geen goed nieuws!
http://www.churchofeuthanasia.org/

Gekken zijn de wereld
Zou wat zijn als heel Afrika geneest van hiv.. Dat gaat onze planeet niet aankunnen.
Eigenlijk dit, ziekten werken goed tegen overbevolking, we hebben al een overbevolkte wereld, kan je nagaan als we geen ziektes meer hebben...
Stel je voor dat je familielid deze ziekte had.. zou je dan ook zo onbegripvol reageren.. i don't think so dude..

ergens denk ik wel dat ze een goed punt hebben. ik ben van mening dat er meer mensen zijn dan goed is voor de aarde, tenzij wij onze levensstijl aanpassen. maar de manier waarop zij dit willen oplossen is wel belachelijk.
Vaak hebben dat soort sektes wel een punt. Dat zijn hele algemene punten. Hun oplossingen zijn alleen vaak absurd.ergens denk ik wel dat ze een goed punt hebben. ik ben van mening dat er meer mensen zijn dan goed is voor de aarde, tenzij wij onze levensstijl aanpassen. maar de manier waarop zij dit willen oplossen is wel belachelijk.
Toen hij ziektevrij was zij die: Like a boss.
Dat sommige mensen immuun zijn voor het hiv-virus is al jaren bekend. Maar dat via stamcel transplantatie je zo'n virus kan uitroeien is vrij uniek. Zet je wel aan het denken wat er in de toekomst nog mogelijk is. En dat er voor elke ziekte een geneesmiddel is. Alleen weten wij die soms niet. Wel een treurige gedachte.