Fitness Seller

man geneest van HIV :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Moet raar zijn om te beseffen dat kanker het beste is wat je kon overkomen...

Hoplaaaa geen Condooms meer nu !!!

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk dit, ziekten werken goed tegen overbevolking, we hebben al een overbevolkte wereld, kan je nagaan als we geen ziektes meer hebben...

Stel je voor dat je familielid deze ziekte had.. zou je dan ook zo onbegripvol reageren.. i don't think so dude..

Gekken zijn de wereld
helaas
nog niet uit
ergens denk ik wel dat ze een goed punt hebben. ik ben van mening dat er meer mensen zijn dan goed is voor de aarde, tenzij wij onze levensstijl aanpassen. maar de manier waarop zij dit willen oplossen is wel belachelijk.

ergens denk ik wel dat ze een goed punt hebben. ik ben van mening dat er meer mensen zijn dan goed is voor de aarde, tenzij wij onze levensstijl aanpassen. maar de manier waarop zij dit willen oplossen is wel belachelijk.
Vaak hebben dat soort sektes wel een punt. Dat zijn hele algemene punten. Hun oplossingen zijn alleen vaak absurd.

Toen hij ziektevrij was zij die: Like a boss.

Dat sommige mensen immuun zijn voor het hiv-virus is al jaren bekend. Maar dat via stamcel transplantatie je zo'n virus kan uitroeien is vrij uniek. Zet je wel aan het denken wat er in de toekomst nog mogelijk is. En dat er voor elke ziekte een geneesmiddel is. Alleen weten wij die soms niet. Wel een treurige gedachte.

Toen hij ziektevrij was zij die: Like a boss.

Dat sommige mensen immuun zijn voor het hiv-virus is al jaren bekend. Maar dat via stamcel transplantatie je zo'n virus kan uitroeien is vrij uniek. Zet je wel aan het denken wat er in de toekomst nog mogelijk is. En dat er voor elke ziekte een geneesmiddel is. Alleen weten wij die soms niet. Wel een treurige gedachte.

Tegelijkertijd ook best hoop gevend.

Stamcel propaganda.

Weer een vacature vrij zij ik altijd..

Een bewijs dat de beste man hiv positief was?

"- Ik ben zo vaak lam, dat je denkt dat m´n vader schaap is.

- Je bent stout geweest, kom naar mijn kamer. "

Gayer dan de nacht lang is.

Terug
Naar boven