AndroidHealthClinic

Shocking News Man neemt hoofd vrouw mee naar kroeg

Cordoba - Een Spaanse man ging nadat hij zijn vriendin zondagmiddag had vermoord en onthoofd rustig even wat biertjes drinken in de kroeg. Het hoofd van zijn partner nam hij mee in een plastic tas...

Tegenover de barman en andere cafébezoekers vertelde José Ángel Gallardo (34) zeer ontspannen dat hij het hoofd van zijn 30-jarige vrouw bij zich had, maar niemand geloofde hem. "Ik heb net iets vreselijks gedaan. Jullie zullen me vijftig jaar niet zien," zou hij gezegd hebben. José deed zijn bekentenis op zo'n droge manier dat het niet serieus leek, melden Spaanse media. Dat zijn shirt vol bloedvlekken zat, was blijkbaar ook niet verdacht.

Andere klanten vonden op de stoep voor de kroeg de zak met het hoofd en waarschuwden de politie. De man vluchtte een hoogspanningsmast in voordat de agenten hem konden pakken. Uiteindelijk viel hij uit de mast en kwam om. De politie denkt dat hij bewust gesprongen is.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7716381/__Man_met_hoofd_vrouw_naar_kroeg__.html

wow zieke man zeg..

Je moet je man ook niet boos maken sportygirl...

Zal wel goede reden gehad hebben

hij had wel een pijpbeurd rondje kunnen uitgeven voor zijn beer-friends :rolleyes:
wel makkelijk zo een "take away" hoofd die altijd kan :thumbup:

volspuiten dat hoofd :bukkake:

Sinds ik hoofdzakelijk grappen over gains van mijn leven lees op dit board brak ik mij de kop om de allermooiste "gain van mijn leven" grap te maken. Ik ben sindsdien gaan denken, zoals de denker, met de hand onder het hoofd. Op een gegeven moment had ik er zo lang over nagedacht, telkens als ik een nieuwe "gain van mijn leven" grap bedacht zag ik dat iemand anders op het board de grap al had gemaakt. Soms bekroop mij het gevoel, hier moeten koppen rollen. Ik reisde naar Spanje af, om daar inspiratie op te doen over mijn perfecte grap. Onder het genot van een drankje aan een bar vertelde een man mij een verhaal. Zijn gezichtsuitdrukking was droog, toch beweerde hij iets vreselijks gedaan te hebben. Hij had het hoofd van zijn vrouw afgehakt. Buiten keek ik in een plastic zak en het koud zweet stond op mijn hoofd, het was een hoofd. Ik bel snel het hoofd van de politie om deze gruwel te melden. De politie dacht eerst dat het om een grap ging, hij zei nog "ik krijg een punthoofd". Eenmaal gearriveerd zagen ze dat ik niet gek in mijn kop was geworden, er was echt een moord gepleegd. De man die schuldig was sprong met zijn hoofd naar beneden uit de mast.
Ik ben toen snel terug naar Nederland gegaan. Ik heb er een tijd over gedaan om dit trauma uit mijn hoofd te krijgen.

Maar ik maak nu wel de gains van mijn leven.

Hoelang heb je daarover moeten nadenken.

weer typisch dbb topic :P

lol, pretty insane

daar staat zijn hoofd niet naar..

het is een hoofdprobleem in spanje dat mannen graag hun vrouwen mishandelen

hij moet gewoon zn hoofd koel kouden. maarja hij dacht natuurlijk met zn hoofd in de wolken te zitten toen ie in die mast klom.

Komt een man met het hoofd van z'n vrouw bij de dokter..

Tja met bloedspetters op je shirt en een hoofd in een zakje ben je toch wel snel hoofdverdachten.

Laatst bewerkt:
1e4c4i.jpg

Ja, necrofielen plannen hun avontuurtjes als echte spindocters. Dat de broer van José in de tussentijd dat lichaam nog even heeft volgeblaft blijft gezien de ernst van dit nieuws geheel onbelicht.

:D
Sinds ik hoofdzakelijk grappen over gains van mijn leven lees op dit board brak ik mij de kop om de allermooiste "gain van mijn leven" grap te maken. Ik ben sindsdien gaan denken, zoals de denker, met de hand onder het hoofd. Op een gegeven moment had ik er zo lang over nagedacht, telkens als ik een nieuwe "gain van mijn leven" grap bedacht zag ik dat iemand anders op het board de grap al had gemaakt. Soms bekroop mij het gevoel, hier moeten koppen rollen. Ik reisde naar Spanje af, om daar inspiratie op te doen over mijn perfecte grap. Onder het genot van een drankje aan een bar vertelde een man mij een verhaal. Zijn gezichtsuitdrukking was droog, toch beweerde hij iets vreselijks gedaan te hebben. Hij had het hoofd van zijn vrouw afgehakt. Buiten keek ik in een plastic zak en het koud zweet stond op mijn hoofd, het was een hoofd. Ik bel snel het hoofd van de politie om deze gruwel te melden. De politie dacht eerst dat het om een grap ging, hij zei nog "ik krijg een punthoofd". Eenmaal gearriveerd zagen ze dat ik niet gek in mijn kop was geworden, er was echt een moord gepleegd. De man die schuldig was sprong met zijn hoofd naar beneden uit de mast.
Ik ben toen snel terug naar Nederland gegaan. Ik heb er een tijd over gedaan om dit trauma uit mijn hoofd te krijgen.

Maar ik maak nu wel de gains van mijn leven.

Dude...
Ik maak nooit meer "gains van mn leven" jokes grappen :D

Terug
Naar boven