MuscleMeat

Manboobs in shirt of is het normaal?

Ano_61292

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
125
Lengte
1m86
Massa
40kg
Vetpercentage
1%
Lijkt soms alsof ik t**ten heb als ik spannende t-shirt draag, moet er wel bij zeggen men schouders lopen wel hard achter. Weet niet of dit er mee te maken heeft?

Men upper-chest wilt ook maar niet groeien...

Pics natuurlijk.
en wat is een "spannend" t-shirt ?!

Manboobs in een shirt is niet normaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi bij je avatar ook

Waarschijnlijk draag je zo'n strak onzekere homo's shirtje.

Pic?

• Topic Starter Topic Starter
Ik durf hier vrijwel zeker te stellen dat je simpelweg een te hoog vetpercentage hebt als het overkomt alsof je manboobs hebt in een shirt. Kortom, ga cutten, dikke.

Ik durf hier vrijwel zeker te stellen dat je simpelweg een te hoog vetpercentage hebt als het overkomt alsof je manboobs hebt in een shirt. Kortom, ga cutten, dikke.

Ben nog maar net terug bezig, dus ik wil liever wat massa gainen voordat ik cut en helemaal niks meer heb.

Daarom clean-bulk ;)

Als je man boobs hebt zou ik toch echt eerst cutten man, je opent dit topic toch niet voor niks?

Als je man boobs hebt zou ik toch echt eerst cutten man, je opent dit topic toch niet voor niks?

Heb zelf wat gesearched op de internetz, en blijkt dat ik niet de enige ben. Zonder shirt valt het eig goed mee

mss ligt het aan sommige t-shirts?

Zonder pics kunnen we niks zeggen obv.

Pics or it didn't happen.

Gast, je bent gewoon dik. Eigenlijk weet je dat zelf wel omdat je al aangeeft dat je manboobs hebt.
Dus ga dan niet eigenwijs door bulken. En als je dat wel doet, draag dan alsjeblieft geen "spannende shirts".

Pics? Zodat we een serieus antwoord op je trol vraag kunnen geven

vp% zal sowieso wel geen 13% zijn in ieder geval.

Gast, je bent gewoon dik. Eigenlijk weet je dat zelf wel omdat je al aangeeft dat je manboobs hebt.
Dus ga dan niet eigenwijs door bulken. En als je dat wel doet, draag dan alsjeblieft geen "spannende shirts".

Pics? Zodat we een serieus antwoord op je trol vraag kunnen geven

Als ik camera heb dan zal ik eens een foto trekken, mijn gsm camera is kapot atm
Ik zit maar in een kleine surplus, ben niet super hard aan het bulken, vet gaat gewoon altijd naar men borst en benen...
Ik zit rond de 18% vetpercentage, ik zie men bovenste blokjes nog en omlijning van abdominals.

18% is echt te hoog om nog door te bulken. Straks ben je een veredelde zeekoe.

Terug
Naar boven