Fitness Seller

Maniak

sedge

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Hallo mensen,

Ik heb een vraag. Hoe krijg ik zo snel mogelijk een gespierd bovenlichaam? Ik wil graag antwoord op alle meespelende aspecten zoals training, rust, voeding, drinken. Ik wil me benen nog niet gaan trainen omdat die al veel gespierder zijn in verhouding.

Ik ben bereid om 7 dagen te trainen per week als dat zorgt voor een optimaal resultaat, perfect te eten alleen ga ik geen shakes kopen. Ik wil voor de rest echt alles geven.

Nu doe ik dit 2 keer per week:
ik doe nu shoulder press met 15 kilo 3 x10 (schouder)
fly doe ik 25kg 3 x 10 (borst)
abdominal 35kg 3 x 10 (buikspieren)
biceps curl 25kg 3 x 10
triceps press 35kg 3 x 10

3 x dit rondje.

later post ik mijn voeding.
foto's post ik ook later

(overigens squash ik een uur per dag)

groet,

sedge

weer zon pannekoek die denk dat die ze benen niet hoeft te trainen :roflol: 1.76 62kg? BENEN TRAINEN!!!!!!!! en eten

Nu doe ik dit 2 keer per week:

ik doe nu shoulder press met 15 kilo 3 x10 (schouder)
fly doe ik 25kg 3 x 10 (borst)
abdominal 35kg 3 x 10 (buikspieren)
biceps curl 25kg 3 x 10
triceps press 35kg 3 x 10

3 x dit rondje.

later post ik mijn voeding.
foto's post ik ook later

(overigens squash ik een uur per dag)

groet,

sedge

-je traint je rug niet?
-je traint je benen niet? en NEE we geloven niet dat je gespierde benen uit proportie zijn
-je doet enkel deze oefeningen voor de spiergroepen die je wel 'traint'?
-je weegt echt maar 62kg?
-meen je dit serieus?
-echt?

Opmerkelijk dat je inderdaad totaal geen rug doet, en ben dan wel eens benieuwd naar die benen als ze al ver genoeg voorlopen

Opmerkelijk dat je inderdaad totaal geen rug doet, en ben dan wel eens benieuwd naar die benen als ze al ver genoeg voorlopen

Je kent het soort types wel; "ik wandel al naar school met rugzak dus mijn benen worden dan al getraind..." :cool:

Epic, en dan vooral de spieren die hij dan wel traint:rolleyes: Gelukkig zit er in ieder geval een goede compound in:D

Je kent het soort types wel; "ik wandel al naar school met rugzak dus mijn benen worden dan al getraind..." :cool:

[zelfspot anekdote mode:o]
ROFLMAO, doet me aan mezelf denken toen ik met m'n 17e ging fitnessen. De fitness-leider (lang, breed) had een schema voor me gemaakt maar ik wou niks weten van benen trainen omdat ik al hardliep en voetbalde, hij keek me zwaar minachtend aan, nu ik (serieus) ben begonnen weet ik waarom!
[/zelfspot anekdote mode:o]

squatten = love :cool:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb eredivisie basketball gespeeld vandaar dat mijn benen al getraind zijn. Ik weet niet meer hoeveel ik doe met mijn rug daarom stond het er niet bij maar heb even gecheckt: Met die stang die je naar beneden moet trekken doe ik 23,5kg

Kan ik nu wel nuttige antwoorden krijgen?

Ik heb eredivisie basketball gespeeld vandaar dat mijn benen al getraind zijn. Ik weet niet meer hoeveel ik doe met mijn rug daarom stond het er niet bij maar heb even gecheckt: Met die stang die je naar beneden moet trekken doe ik 23,5kg

Kan ik nu wel nuttige antwoorden krijgen?

Sorry, na die 23.5kg naar beneden trekken geef ik de moed op ;)
Al de info die je nodig hebt staat al op het forum. Je moet gewoon niet te lui zijn om het op te zoeken. Training vereist doorzettingsvermogen, dus begin vandaag nog met je in te lezen.

goed topic

• Topic Starter Topic Starter
ja ik was wat lui,ik ga nu ff alles lezen en jullie horen het dan nog wel als ik vragen heb

Beetje raar je doet je rug met 23,5kg en rest pak je allemaal zwaarder, terwijl het juist hoort te zijn dat je je rug zwaarder kan..
Maar ik zou wel wat oefeningen bij doen vooral voor je borst want van alleen fly's gaat het niet echt groeien..

geweldig topic, get him boys :D

on topic: lees de sticky's maak een mooie schema gebaseerd op de kennis die je hebt gekrege van de stickies en post die hier.
en TRAIN BENEN EN RUG :@:@:@

ja ik was wat lui,ik ga nu ff alles lezen en jullie horen het dan nog wel als ik vragen heb

Ik kwam hier hetzelfde aan als jij :)

"Geef mij is wat raad"
Hun enigste antwoord hier was "Nee, niet tot jij de moeite doet stickies te lezen, voedingsschema op te stellen en een trainingsschema."

Heb het lang volgehouden, maar uiteindelijk toch moeten toegeven aan de druk. Voedingsschema, trainingsschema opgesteld en stickies gelezen en van zodra ze dat zagen heb ik veel hulp gekregen waardoor ik nu groei en train als nooit tevoren :)

Zeker de moeite waard dus ;)

je bent lui beter trainen en harder trainen 23,5 is neem ik aan x2?

Terug
Naar boven