Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dus ik heb een vraag, het is normaal dat ik na een week na een frontload van 1500mg test e niks voel in de gym qua resultaat? het afvallen lijkt wel iets sneller te gaan maar dit kan ook vochtverlies zijn in verband met de hitte. even ter info ik slik er 20mg nolvadex per dag uit de apotheek bij ik dacht dat gyno opkwam.
doelen kuur eerst 4 weken naar 12% daarna clean bulk.
2 gram kan ook .. natuurlijk haal je er dan niet alles uit maar mentaal is dat zeker lekkerder dan 1000mg .. euforie de hele dag :-)Met alles kun je cutten. Één van mijn favoriete cut middelen is deca.. (1500mg test is sowieso teveel als je geen hgh zet. 750 tot 1000mg is het maximale)
met test kun je ook cutten, ja ik dacht inderdaad dat er gyno opkwam maar ik wilde sowieso preventief nolva pakken. ik wacht nog een week en ga dan terug naar verkoper.
preventief iets nemen is dom? nee eerst wachten tot de sides en dan pas nemen dat klinkt ook slim ja. kun je je redenatie uitleggen van dat je op 1500mg minder last krijgt van gyno dan op 500mg?
verder denk je dat ik heel hoog sta in mijn vet, je kunt ook vragen hoe hoog ik sta in mijn vet en dan krijg je als antwoord 16%, dit is inderdaad te hoog daarom ben ik nog aan het cutten ik zat eerst op 26%.
jouw reacties zijn wel vaak negatief en niet opbouwend mijn analyse van jouw is dat jezelf niet tevreden bent met je maatschappelijke positie en dat je daarom mensen probeert neer te halen op een forum, echt triest.
Just my 2cents.

).preventief iets nemen is dom? nee eerst wachten tot de sides en dan pas nemen dat klinkt ook slim ja. kun je je redenatie uitleggen van dat je op 1500mg minder last krijgt van gyno dan op 500mg?
verder denk je dat ik heel hoog sta in mijn vet, je kunt ook vragen hoe hoog ik sta in mijn vet en dan krijg je als antwoord 16%, dit is inderdaad te hoog daarom ben ik nog aan het cutten ik zat eerst op 26%.
jouw reacties zijn wel vaak negatief en niet opbouwend mijn analyse van jouw is dat jezelf niet tevreden bent met je maatschappelijke positie en dat je daarom mensen probeert neer te halen op een forum, echt triest.
Just my 2cents.
trenny <3Jouw 2 cents boeien me niks, die van mij had je tenminste wat aan.
Mijn positie in de maatschappij is uitermate goed. Bedankt voor je zorgen.
Het negatieve komt voort uit mensen zoals jou die zonder degelijke kennis maar zo de naald in hun lichaam jagen. Wees blij dat ik je uberhaupt nog wat tips gaf. Bij die 16 heb ik ook me vraagtekens. Je bent namelijk al zo'n stereotype eerste gebruiker. En de meeste daarvan zijn ook veel te positief in vp opgeven. Elke maand handjesvol hier op dbb.
ik heb een vraag aan alle leden ik ben vorige week donderdag aan een kuur test e begonnen het doel was eerst 8-10 weken test e 500mg.
Ik kon niet wachten dus ging ik frontloaden vorige week donderdag 2x2ml allebei de quads en vrijdag weer 2 ml in totaal 1500mg en ik heb gister 625 mg gezet om de 6 dagen ben ik dit van plan: nou is de vraag ik voel er nog helemaal niks van is dit normaal? het injecteren doet ook helemaal geen pijn dag erna kan dit ook? alvast bedankt voor antwoorden.