Fitness Seller

Manieren van frontloaden

Ja, frontloaden is bullshit (imo)

dus ik heb een vraag, het is normaal dat ik na een week na een frontload van 1500mg test e niks voel in de gym qua resultaat? het afvallen lijkt wel iets sneller te gaan maar dit kan ook vochtverlies zijn in verband met de hitte. even ter info ik slik er 20mg nolvadex per dag uit de apotheek bij ik dacht dat gyno opkwam.
doelen kuur eerst 4 weken naar 12% daarna clean bulk.

Na een week is normaal

Afvallen gaat sneller na 1500 test? :o

Je dacht binnen een week dat er Gyno opkwam?

dus ik heb een vraag, het is normaal dat ik na een week na een frontload van 1500mg test e niks voel in de gym qua resultaat? het afvallen lijkt wel iets sneller te gaan maar dit kan ook vochtverlies zijn in verband met de hitte. even ter info ik slik er 20mg nolvadex per dag uit de apotheek bij ik dacht dat gyno opkwam.
doelen kuur eerst 4 weken naar 12% daarna clean bulk.

met test kun je ook cutten, ja ik dacht inderdaad dat er gyno opkwam maar ik wilde sowieso preventief nolva pakken. ik wacht nog een week en ga dan terug naar verkoper.

Met alles kun je cutten. Één van mijn favoriete cut middelen is deca.. (1500mg test is sowieso teveel als je geen hgh zet. 750 tot 1000mg is het maximale)

Met alles kun je cutten. Één van mijn favoriete cut middelen is deca.. (1500mg test is sowieso teveel als je geen hgh zet. 750 tot 1000mg is het maximale)
2 gram kan ook .. natuurlijk haal je er dan niet alles uit maar mentaal is dat zeker lekkerder dan 1000mg .. euforie de hele dag :-)

+het kost geen drol.

Het kan zeker het is niet zo dat het je bil weer uitspuit maar je hebt er uiteindelijk niks aan.. Altijd tot max een gram gaan en als je meer wil kun je andere middelen toevoegen zoals deca. Blijf je tenminste functioneel bezig

Waarom?

met test kun je ook cutten, ja ik dacht inderdaad dat er gyno opkwam maar ik wilde sowieso preventief nolva pakken. ik wacht nog een week en ga dan terug naar verkoper.

Je wilt cutten op 750mg test e en je hebt net 1 week een frontload gedaan?
Je voelt nog niks na een week en denkt al dat het nep is.
Ik frontload eerder ook en deed dat de eerste 2 weken. Daarna zette ik pas normale dosis.
Zit je ver onder je onderhoud? En eet je echt schoon?
Je bent gewicht kwijt?
Waarom ga je preventief aan de nolva? En hoe kan je binnen een week al concluderen dat je gyno hebt door de kuur..

Soo Many questions :dunno:

het plan was 500mg test per week eerste kuur, ik zette eerste 2 dagen 1500mg, want ik sloeg een beetje door en nu ga ik niet meer terug naar 500mg maar naar 625elke zes dagen.
eerste 4-5 weken cutten naar 12% daarna clean bulken ik ga naar Thailand dus zet ik daar kuur voort, dan gooi ik er nandrolon bij.
laatste paar dagen ver boven onderhoud vanaf morgen weer cutten rond de 2700 daar val ik vanaf. ik ben wel gewicht kwijt 1.5 kg afgelopen 9 dagen.

ik zat een week aan de Sarms voor deze kuur ik dacht dat ik daarvan gyno kreeg, ik weet dat dit niet moet kunnen. maar ik pak inderdaad preventief nolva, dit kan absoluut geen kwaad en is vooral voor peace of mind 1500mg is vrij veel voor eerste cycle experience.

Preventief iets nemen, terwijl je niet eens weet of je er gevoelig voor bent is gewoon dom. En op 1500mg heb je minder last van gyno dan op bv. 500mg dus dat als reden gebruiken slaat ook nergens op.
Verder denk ik dat je heel hoog staat in je vp omdat je eerst naar de 12% wilt.
Snap dan sws niet waarom je nu al een kuur pakt.

Ik neem geen lange esters
Alleen wat ik wel doe is beginnen met 2 dagen achter elkaar zetten met korte esters en daarna om de dag.
Geen idee of het uitmaakt, waarschijnlijk 1 dag :p

preventief iets nemen is dom? nee eerst wachten tot de sides en dan pas nemen dat klinkt ook slim ja. kun je je redenatie uitleggen van dat je op 1500mg minder last krijgt van gyno dan op 500mg?
verder denk je dat ik heel hoog sta in mijn vet, je kunt ook vragen hoe hoog ik sta in mijn vet en dan krijg je als antwoord 16%, dit is inderdaad te hoog daarom ben ik nog aan het cutten ik zat eerst op 26%.
jouw reacties zijn wel vaak negatief en niet opbouwend mijn analyse van jouw is dat jezelf niet tevreden bent met je maatschappelijke positie en dat je daarom mensen probeert neer te halen op een forum, echt triest.

Just my 2cents.

preventief iets nemen is dom? nee eerst wachten tot de sides en dan pas nemen dat klinkt ook slim ja. kun je je redenatie uitleggen van dat je op 1500mg minder last krijgt van gyno dan op 500mg?
verder denk je dat ik heel hoog sta in mijn vet, je kunt ook vragen hoe hoog ik sta in mijn vet en dan krijg je als antwoord 16%, dit is inderdaad te hoog daarom ben ik nog aan het cutten ik zat eerst op 26%.
jouw reacties zijn wel vaak negatief en niet opbouwend mijn analyse van jouw is dat jezelf niet tevreden bent met je maatschappelijke positie en dat je daarom mensen probeert neer te halen op een forum, echt triest.

Just my 2cents.

Ik begrijp dat het zo zit:

Als je meer test zet aromatiseert minder van de test boven een aantal mg
Dus de verhouding testo/oestro ligt gunstiger t o v testo
Maar weet niet of dit al achterhaalt is
Want ik krijg wel behoorlijk meer bloat op 1 g dan 500 mg haha :P

Ik voel na 12 weken nog niks op 800 test en 600 mast. Alleen van anderen die reageren dat ik groei en als ik foto's vergelijk. Ben wel 10kg bijgekomen op 12 weken (vp wel licht gestegen :p).
Wees tevreden dat je niks 'voelt' al zal het wel gaan komen als je nog enkele weken verder doet. Ik voel niet echt iets maar merk wel dat ik meer zweet maar dat is het ook.

Just my 2cents.

Jouw 2 cents boeien me niks, die van mij had je tenminste wat aan.
Mijn positie in de maatschappij is uitermate goed. Bedankt voor je zorgen.
Het negatieve komt voort uit mensen zoals jou die zonder degelijke kennis maar zo de naald in hun lichaam jagen. Wees blij dat ik je uberhaupt nog wat tips gaf. Bij die 16 heb ik ook me vraagtekens. Je bent namelijk al zo'n stereotype eerste gebruiker. En de meeste daarvan zijn ook veel te positief in vp opgeven. Elke maand handjesvol hier op dbb.

Jouw 2 cents boeien me niks, die van mij had je tenminste wat aan.
Mijn positie in de maatschappij is uitermate goed. Bedankt voor je zorgen.
Het negatieve komt voort uit mensen zoals jou die zonder degelijke kennis maar zo de naald in hun lichaam jagen. Wees blij dat ik je uberhaupt nog wat tips gaf. Bij die 16 heb ik ook me vraagtekens. Je bent namelijk al zo'n stereotype eerste gebruiker. En de meeste daarvan zijn ook veel te positief in vp opgeven. Elke maand handjesvol hier op dbb.
trenny <3

:heart:

• Like
Waarderingen: vntl
ik heb een vraag aan alle leden ik ben vorige week donderdag aan een kuur test e begonnen het doel was eerst 8-10 weken test e 500mg.
Ik kon niet wachten dus ging ik frontloaden vorige week donderdag 2x2ml allebei de quads en vrijdag weer 2 ml in totaal 1500mg en ik heb gister 625 mg gezet om de 6 dagen ben ik dit van plan: nou is de vraag ik voel er nog helemaal niks van is dit normaal? het injecteren doet ook helemaal geen pijn dag erna kan dit ook? alvast bedankt voor antwoorden.

Dus voor je eerste kuur pomp je meer dan 2 gram test erin in de eerste week?
En dan ga je ipv 500 Mg/week naar 730mg/week?
Zou ff wat meer onderzoek doen in het vervolg maar denk dat je daar niet echt het type voor bent he..

Succes verder!

Terug
Naar boven