AndroidHealthClinic

Manieren van frontloaden (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vind frontloaden ook een beetje onzin en is ook iets wat ze vooral vroeger vaak deden.
Het idee is om in plaats van na 3/4 weken het spul goed te voelen dit na een week of 2 al te voelen.

Vooral aangezien TS nu cruist heeft het ook al minder nut.
Waarom niet beginnen met een oral als kickstart voor 4 weken als je geen geduld hebt? :)
oral kickstart? tren ace kickstart!
 
haha wat een simpele figuren hier op het forum, ik weinig onderzoek gedaan? ik heb zowat alles gelezen wat er te lezen viel over AAS.
over bijwerkingen, effectiefste kuurlengte, stacken of niet, doseringen, over de conversie naar oestrogeen/ DHT. wel of niet gelijk met AI, finasteride, nolvadex of pregnyl, effectiefste nakuur(clomid, nolva) lengte you name it,ik heb het bestudeerd.

Mijn conclusie wat dat ik beter eerst een test e kuurtje kon pakken, dit doe ik dan ook maar aangezien ik nogal door kan slaan heb ik er gelijk in de eerste 2 dagen 1500mg ingeprikt en praat ik dit goed door te zeggen dat het een frontload is.

Ik ben bekend met het half- leven van een enanthaat esther en dat het dan niet logisch zou zijn dat je het al gelijk of binnen een week voelt, ik heb deze vraag toch gesteld omdat ik zeer ongeduldig ben en graag wil horen wanneer het dan wel gaat werken, dit heeft niks met mijn kennis te maken maar met ongeduld en ik wil gewoon graag over AAS praten.

Ik ben niet de doorsnee eerste gebruiker maar kan me wel ergens voorstellen zonder dat ik een goede introductie heb gegeven over mezelf en over wat tot deze eerste kuur heeft geleidt, dat jullie dan denken dat ik mezelf niet goed voorgelicht heb.

Daarnaast zou ik sommige forumleden willen attenderen op het feit dat je niet moet invullen voor een ander wat hij/zij wel of niet weet met betrekking tot AAS.
 
Dus voor je eerste kuur pomp je meer dan 2 gram test erin in de eerste week?
En dan ga je ipv 500 Mg/week naar 730mg/week?
Zou ff wat meer onderzoek doen in het vervolg maar denk dat je daar niet echt het type voor bent he..

Succes verder!

volgende keer niet zo snel oordelen over iemand, daarnaast is testosteron zoals je weet zeer veilig voor het lichaam en zou je al je wilt 4gr voor een jaar kunnen gebruiken zolang je maar je oestrogeen onder controle houdt en de dikte van je bloed in de gaten houdt.

Als je graag mensen wil attenderen op het feit dat ze niet zo slim bezig zijn kun je mis mensen gaan bashen die een 1gr tren willen gaan zitten of mensen die 2 orals door elkaar pakken, zonder van tevoren en daarna een bloedtest laten af nemen.
 
Back
Naar boven