XXL Nutrition

Mark Driessen's Logboek

MarkDriessen

Novice
Waardering
0
Heey,

Ik ben nieuw op dit forum en zal mezelf daarom voorstellen.

20 jaar
1,92m.
84kg.

Op het moment train ik thuis, omdat het gratis is. Maar in de toekomst zal ik wel in de sportschool gaan trainen, want mijn broer gaat stage lopen in een sportschool en kan waarschijnlijk wat korting voor me regelen:D.

Mijn doel van BB is spiermassa aankomen en zou zo snel mogelijk naar de 90 KG willen. Dus ik zit nu ook in de 'bulk'.

Ik train 3x per week.

Ik heb 1 probleem en dat is, dat ik geen bankje heb dus ik kan niet bankdrukken en dumbbell flys doen dus mn borst loopt echt 'n stuk achter. Heeft iemand wat tips voor me hoe ik m'n borst toch goed kan trainen? Opdrukken met gewichten op mn rug gebonden? Tell me...

Heb ook al wat foto's geplaatst die vandaag genomen zijn maar moet het poseren nog echt onder de knie krijgen, don't blame me.

Sportieve groet,

Mark Driessen

Laatst bewerkt:
hoi, wat voor oefeningen deed je tot nu toe allemaal dan?

Denk niet dat je fatsoendelijk kan trainen zonder bankje, dus zal snel nog het e.e.a. aanschaffen of anders naar een sportschool gaan...

succes

Familie van de wijlen Willaert Driessen?

Even abboneren

• Topic Starter Topic Starter
ik zet hier nu ook mijn voedingsschema neer

9:00 2gebakken eieren op 4sneden brood, bak koffie
10:30 banaan, appel, pak goedemorgen
12:00 2 spiermassavergroters pillen van SportLab, er staat vanamax op het potje, ( ik heb ook een foto van dit supplement in m'n album staan, zou iemand me er meer over kunnen vertellen, ik neem er nu gewoon elke dag 4 ook op m'n rustdagen dus ).
13:00 4sneden brood met pindakaas, 1L volle melk van milbona
18:00 avondeten elke avond anders.
19:00 weer 2 van die pillen
21:00 500gr magere kwark van optimel
en later op de avond snoep ik altijd wel en drink dan nog altijd wel 1L icetea weg.

Sta om 8:30 op en ga om 23:00 slapen.

Hoop op tips van personen met ervaring.

Groeten Mark

wat een bagger schema endan ook nog is thuis trainen inplaats van de gym
duidelijk geen goede doelstelling als ik jou was zou ik het of goed aanpakken of je tijd en energie in iets nuttigs steken

wat een bagger schema endan ook nog is thuis trainen inplaats van de gym
duidelijk geen goede doelstelling als ik jou was zou ik het of goed aanpakken of je tijd en energie in iets nuttigs steken

Als je kritiek geeft, geef dan opbouwende kritiek.
Wat moet ik dan nog toevoegen aan m'n eetschema?

Geen bankje=geen borst zegt iedereen, ik kan me nog herinneren toen ik een tiener was, ik had enkel twee dumbbells. Weet je wat ik deed, ik zette mij wat onderuitgezakt in de sofa en deed zo incline dumbbell presses voor de borst, ook met weinig materiaal kan je trainen, je moet enkel je fantasie gebruiken.

Als je kritiek geeft, geef dan opbouwende kritiek.
Wat moet ik dan nog toevoegen aan m'n eetschema?

haha wat verwacht je nou je geeft mijn fysiek een 1 .. terwijl je zelf een fokking ecto bent en je ook nog is thuis traint kom op man.. get a life ik kan prima tegen commetaar of kritiek maar wel van mensen die er zelf prof. of iig op de juiste manier mee bezig zijn.
ook al snap ik dat somige mensen gewoon stront jaloers zijn maar dat hou je altijd wel..;)

Geen bankje=geen borst zegt iedereen, ik kan me nog herinneren toen ik een tiener was, ik had enkel twee dumbbells. Weet je wat ik deed, ik zette mij wat onderuitgezakt in de sofa en deed zo incline dumbbell presses voor de borst, ook met weinig materiaal kan je trainen, je moet enkel je fantasie gebruiken.

tof om te horen, ik zal m'n fantasie gaan gebruiken:D

Heb vandaag ook voor het eerst lijnzaadolie gekocht, iedereen gooit het door de kwark, dus ik ga het ook doen.

Volgende week ;n keer ga ik ook nog wat grotere schijven erbij halen, de zwaarste schijven wat ik nu heb liggen zijn 7, 5kg.
Creatine is vandaag ook opgegaan, heb er 2 maanden meegedaan. Ik ga nu overstappen op whey shakes, die zal ik ook volgende week gaan kopen.

Net ook nog lekker getraind, had zin in benen dus heb mn benen getraind:

leg extension: 15x30kg
10x40"
10x40"

squat: 20x40kg
10x50"
10x55"

sumo squat: 10x30kg
8x 40"
8x50"

leg curl: 10x20kg
8x25"
8x25"

Ik heb m'n reps echt rustig uitgevoerd vandaag en geconcentreed op de spiergroep, heb een goed gevoel over de training.

PS: heeft er iemand een bankje staan waar die vanaf wil of voor een mooie prijs wilt verkopen, wel iemand uit limburg of brabant graag, want ga niet tever reizen.

tof om te horen, ik zal m'n fantasie gaan gebruiken:D

Heb vandaag ook voor het eerst lijnzaadolie gekocht, iedereen gooit het door de kwark, dus ik ga het ook doen.

Volgende week ;n keer ga ik ook nog wat grotere schijven erbij halen, de zwaarste schijven wat ik nu heb liggen zijn 7, 5kg.
Creatine is vandaag ook opgegaan, heb er 2 maanden meegedaan. Ik ga nu overstappen op whey shakes, die zal ik ook volgende week gaan kopen.

Net ook nog lekker getraind, had zin in benen dus heb mn benen getraind:

leg extension: 15x30kg
10x40"
10x40"

squat: 20x40kg
10x50"
10x55"

sumo squat: 10x30kg
8x 40"
8x50"

leg curl: 10x20kg
8x25"
8x25"

Ik heb m'n reps echt rustig uitgevoerd vandaag en geconcentreed op de spiergroep, heb een goed gevoel over de training.

PS: heeft er iemand een bankje staan waar die vanaf wil of voor een mooie prijs wilt verkopen, wel iemand uit limburg of brabant graag, want ga niet tever reizen.

Ik zag je plaatjes en kwam dus hier terecht. Wat je het beste kan doen is die Vanamax en creatine laten staan. En Whey kopen. Later als je wat meer gewichten en ervaring hebt kan je weer Creatine toevoegen aan je dieet.

Kijk trouwens op de voeding topics hier op het forum. Want wat jij doet is echt niet goed hoor! Maar ik kan je daar ook niet bij helpen. Je vind echt geweldige tips en vooral als je de stickies leest.

Ik weet niet hoe je bij Vanamax kwam, maar je koopt het en daarna vraag je hier wat het doet. Maar wel naar binnen werken die zooi :( beetje raar toch? Luister niet altijd naar de verkopers ze smeren je soms toch nog wat erbij aan.

Je kan ook veel vinden door underground en DIY en strongman etc. DAt zijn allemaal dingen die je thuis gewoon kan doen. Maar je moet wel heel wat investeren in deze sport. Geld, zweet en pijn en natuurlijk doorzetten.

Kijk eens op youtube naar Ghetto trainingen. Ook erg grappig om te zien hoe hun het oplossen :D

Op het einde kan ik alleen nog zeggen. Ga eerst alle topics af en vraag hier over supplementen etc voor je wat koopt of doet. En inderdaad of investeren in apparatuur of zo snel mogelijk naar de sport school :D

Veel succes. ;)

:DArtworm bedankt voor de tips!

Vandaag was het koopavond in de stad, dus ik had EINDELIJK tijd om WHEY te gaan kopen, dat heb ik dus ook gedaan. Kijk in mijn album voor een foto van de WHEY wat ik heb gekocht.

Zo, nu weer 42 euro lichter, 40 voor de WHEY en 2 voor de beker:D

Planning: Volgende week bankje kopen, zwaardere schijven kopen, nieuwe voedingschema+trainingschema opstellen.

Ik kom er nu wel achter dat je voor fatsoendelijk BodyBuilding er behoorlijk wat geld en tijd moet insteken. En natuurlijk bloed zweet en tranen voor de trainingsessies:D

greetzzzzz

Gemotiveerde Mark:D:D:D

geen bankje zeg je.. hmm ik ging vroeger op de tafel liggen in de woonkamer.
zo kon ik db flies doen.
toch nog iets.
en gewoon veel opdrukken etc in alle posities xD. maar beste is toch wel naar de gym gaan of een bankje aanschaffen.

:DArtworm bedankt voor de tips!

Vandaag was het koopavond in de stad, dus ik had EINDELIJK tijd om WHEY te gaan kopen, dat heb ik dus ook gedaan. Kijk in mijn album voor een foto van de WHEY wat ik heb gekocht.

Zo, nu weer 42 euro lichter, 40 voor de WHEY en 2 voor de beker:D

Planning: Volgende week bankje kopen, zwaardere schijven kopen, nieuwe voedingschema+trainingschema opstellen.

Ik kom er nu wel achter dat je voor fatsoendelijk BodyBuilding er behoorlijk wat geld en tijd moet insteken. En natuurlijk bloed zweet en tranen voor de trainingsessies:D

greetzzzzz

Gemotiveerde Mark:D:D:D

Nog een tip van mij. Koop je producten op een van de Sponsors van Bodybuildingforum. Zoals fitness-seller, XXL Nutrition, En Body&Fit shop.
Bij de laatste krijg je nog vaak een gratis bidon shakebeker of extra kassa korting.
:cool:

Terug
Naar boven