MarkDriessen
Novice
- Waardering
- 0
Heey,
Ik ben nieuw op dit forum en zal mezelf daarom voorstellen.
20 jaar
1,92m.
84kg.
Op het moment train ik thuis, omdat het gratis is. Maar in de toekomst zal ik wel in de sportschool gaan trainen, want mijn broer gaat stage lopen in een sportschool en kan waarschijnlijk wat korting voor me regelen
.
Mijn doel van BB is spiermassa aankomen en zou zo snel mogelijk naar de 90 KG willen. Dus ik zit nu ook in de 'bulk'.
Ik train 3x per week.
Ik heb 1 probleem en dat is, dat ik geen bankje heb dus ik kan niet bankdrukken en dumbbell flys doen dus mn borst loopt echt 'n stuk achter. Heeft iemand wat tips voor me hoe ik m'n borst toch goed kan trainen? Opdrukken met gewichten op mn rug gebonden? Tell me...
Heb ook al wat foto's geplaatst die vandaag genomen zijn maar moet het poseren nog echt onder de knie krijgen, don't blame me.
Sportieve groet,
Mark Driessen
Ik ben nieuw op dit forum en zal mezelf daarom voorstellen.
20 jaar
1,92m.
84kg.
Op het moment train ik thuis, omdat het gratis is. Maar in de toekomst zal ik wel in de sportschool gaan trainen, want mijn broer gaat stage lopen in een sportschool en kan waarschijnlijk wat korting voor me regelen
.Mijn doel van BB is spiermassa aankomen en zou zo snel mogelijk naar de 90 KG willen. Dus ik zit nu ook in de 'bulk'.
Ik train 3x per week.
Ik heb 1 probleem en dat is, dat ik geen bankje heb dus ik kan niet bankdrukken en dumbbell flys doen dus mn borst loopt echt 'n stuk achter. Heeft iemand wat tips voor me hoe ik m'n borst toch goed kan trainen? Opdrukken met gewichten op mn rug gebonden? Tell me...
Heb ook al wat foto's geplaatst die vandaag genomen zijn maar moet het poseren nog echt onder de knie krijgen, don't blame me.
Sportieve groet,
Mark Driessen
Laatst bewerkt:

beetje raar toch? Luister niet altijd naar de verkopers ze smeren je soms toch nog wat erbij aan.