AndroidHealthClinic

Markus Ruhl interview

Hij heeft gewoon goede resultaten behaald, hij is gewoon nooit Mr. O geworden ZOALS zovelen...

Je zou hem veel tekort doen om te zeggen dat ie alleen maar massa had/heeft.
Er zijn genoeg beelden waar ie in goede shape verkeerde maar had altijd met zware concurentie te maken die beter gebouwd waren.

En natuurlijk stond hij bekend om z'n synthol gebruik,maar je begrijp zelf dat niet zijn hele fysiek daar uit bestond.

wat is naar jouw idee het verschil tussen Jay en Markus dan?

Gast dat is een wereld van verschil. De benen van Ruhl kunnen nog niet in de schaduw staan van die van Jay. Ruhl heeft amper hamstrings en slechte triceps.
Voor de rest gaat BB'ing om verhoudingen en symetrie en dat is bij Ruhl niet op en top dat ziet iedereen. Zijn ernorme schouders vallen uit de toon bij de rest.

haha Jay cutler met Markus vergelijken en zeggen dat ze hetzelfde zijn :D

hij was wel stil toen de steriods vraag aan de orde kwam hij kan ook geen jah erop zeggen anders begint het gezeik weer

En toch heeft hij de vraag op indirecte wijze eerlijk beantwoord.

Niet iedereen is zoals the blade, kwa massa en charisma is/was hij een topper ;) .

Mweh.. had al weinig respect voor em..
NU na al die boeren en scheten al helemaal niet meer, en ZEKER niet na dat spugen.. Wat een pl**ris viezerik...

Damn.. Zal wel gezond zijn ook dat ie altijd moet boeren... (Heel gezond daar binnen :rolleyes:)
Meh, respect -2000.
Zelf nooit een scheet of boer gelaten in public, en zeker niet in de gym.
Hoef je niet te proberen ook in mijn buurt kijk je nooit meer aan.

Als jij nodig een scheet moet laten wat doe je dan? Hou je jezelf in?
Ik ga ergens undercover en laat hem en kom weer terug, maar als marcus dat doet heeft die 200 kcal verbrand :P (not srs)

Mweh.. had al weinig respect voor em..
NU na al die boeren en scheten al helemaal niet meer, en ZEKER niet na dat spugen.. Wat een pl**ris viezerik...

Damn.. Zal wel gezond zijn ook dat ie altijd moet boeren... (Heel gezond daar binnen :rolleyes:)
Meh, respect -2000.
Zelf nooit een scheet of boer gelaten in public, en zeker niet in de gym.
Hoef je niet te proberen ook in mijn buurt kijk je nooit meer aan.

wtf

prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt!

:fa:

• Topic Starter Topic Starter
Haat tegen Ruhl! -10000000000! :mad:

wtf

prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt!

:fa:

Nou.. Ik heb het voordeel dat ik echt nooit maar dan ook nooit een scheet hoef te laten.. Ik weet niet hoe dat zit maar ik hoef het nooit, zelfde geld voor boeren.. Er zit er nooit 1 dwars en heb ook nooit het gevoel alsof het moet..

Als ik extreem honger heb dan kan dat wel eens (Maar ik heb nooit extreem honger aangenomen dat ik me aan mijn voeding houd :rolleyes: troll :P) Maar scheten never nooit.

geen scheten is niet genoeg gegeten

:trollface:

haha wtf,
iemand afkeuren op scheten en boeren.
ieder persoon laat scheten, zo klaar als een klontje is dat.
ik wil jou snachts wel is horen slapen.
maar ja onnodige discussie.

schouders zijn ziek inderdaad.
en leuk intervieuw:D

geen scheten is niet genoeg gegeten

:trollface:

12 maaltijden.
Sommige mensen laten geen scheten tot ze moeten ontlasten ;)
Dan genoeg lucht maar nooit random.

En dan nog staat er een camera op zijn gezicht en laat hij alles nonchalant.
Geen hoofdomdraaien niets.

Nuffsaid hehe

12 maaltijden.
Sommige mensen laten geen scheten tot ze moeten ontlasten ;)
Dan genoeg lucht maar nooit random.

En dan nog staat er een camera op zijn gezicht en laat hij alles nonchalant.
Geen hoofdomdraaien niets.

Nuffsaid hehe
Jonge volgens mij heb jij wat teveel oestrogeen in je lijf. Scheten/boeren/roepen is allemaal uit den boze, past niet echt bij het DBB Alpha male imago dat hier neergezet wordt :D

De vraag of zijn fysiek mooi is daargelaten, vind ik zijn persoonlijkheid wel echt top. Hij loopt altijd met een lach op z'n face en samen met Ronnie Cole is hij toch wel iemand die altijd plezier in BB lijkt te hebben.

haha wtf,
iemand afkeuren op scheten en boeren.
ieder persoon laat scheten, zo klaar als een klontje is dat.
ik wil jou snachts wel is horen slapen.
maar ja onnodige discussie.

schouders zijn ziek inderdaad.
en leuk intervieuw:D
Ach het is natuurlijk onbelangrijk, maar het zegt wel iets over iemand... klasse enzo.

Terug
Naar boven