tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
kijk die night of champions hij heeft ook zieke buikspieren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal best een goeie kerel zijn, maar op BB vlak vind ik dit gewoon geen vooruitgang. BB is gewoon meer dan massa alleen.
wat is naar jouw idee het verschil tussen Jay en Markus dan?
hij was wel stil toen de steriods vraag aan de orde kwam hij kan ook geen jah erop zeggen anders begint het gezeik weer
.Hij is vele malen groter dan ron of jay, heeft die echt veel syhnthol gebruikt? (delts,biceps)
)Mweh.. had al weinig respect voor em..
NU na al die boeren en scheten al helemaal niet meer, en ZEKER niet na dat spugen.. Wat een pl**ris viezerik...
Damn.. Zal wel gezond zijn ook dat ie altijd moet boeren... (Heel gezond daar binnen)
Meh, respect -2000.
Zelf nooit een scheet of boer gelaten in public, en zeker niet in de gym.
Hoef je niet te proberen ook in mijn buurt kijk je nooit meer aan.

thankss..aardige gast lijkt me..had hem nog nooit horen praten maar die man kan echt goed engels voor een oostblokker... but how much do you eat? like 3 or 4 people... Markus: uhmm Ja..

troll
) Maar scheten never nooit.
Jonge volgens mij heb jij wat teveel oestrogeen in je lijf. Scheten/boeren/roepen is allemaal uit den boze, past niet echt bij het DBB Alpha male imago dat hier neergezet wordt12 maaltijden.
Sommige mensen laten geen scheten tot ze moeten ontlasten
Dan genoeg lucht maar nooit random.
En dan nog staat er een camera op zijn gezicht en laat hij alles nonchalant.
Geen hoofdomdraaien niets.
Nuffsaid hehe

Ach het is natuurlijk onbelangrijk, maar het zegt wel iets over iemand... klasse enzo.haha wtf,
iemand afkeuren op scheten en boeren.
ieder persoon laat scheten, zo klaar als een klontje is dat.
ik wil jou snachts wel is horen slapen.
maar ja onnodige discussie.
schouders zijn ziek inderdaad.
en leuk intervieuw![]()