XXL Nutrition

Markus Ruhl interview

haha wtf,
iemand afkeuren op scheten en boeren.
ieder persoon laat scheten, zo klaar als een klontje is dat.
ik wil jou snachts wel is horen slapen.
maar ja onnodige discussie.

schouders zijn ziek inderdaad.
en leuk intervieuw:D

Heh, nee ik vind markus zoiezo al een mindere..
Niet dat hij klein is en niet dat hij er niet hard voor werkt maar ik weet het ook niet echt.. Hetzelfde heb ik met Dennis wolf en Branch Warren..

jah je heb wel gelijk
maar het is wel iets menselijks
mij boeit het niet:)

Ik vind ruhl echt een topgozer. Zijn fysiek is huge en heel vet om te zien al zou ik het zelf niet willen. Als ik hem ook zie staan naast ronnie en jay dan lijkt hij er toch wel wat groter uit te zien. Het blijft een duitser natuurlijk maar met zijn persoonlijkheid vindt ik ook niets mis. Altijd een beetje ouwehoeren en niet alles heel serieus nemen dat mag ik wel.

Neem bijv. dit filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=_YC1D4YaRas

Loopt ouwehoerend over straat terwijl iedereen zit te kijken en het boeit hem allemaal geen fl**ker. Zijn vrouw is groter dan minig man ooit zal worden en 2 van die buffe mensen gaan gewoon ff boodschappen doen.
Te mooi voor woorden.

Laatst bewerkt:
Heh, nee ik vind markus zoiezo al een mindere..
Niet dat hij klein is en niet dat hij er niet hard voor werkt maar ik weet het ook niet echt.. Hetzelfde heb ik met Dennis wolf en Branch Warren..

Hoop dat je aan het trollen bent ook over dat boeren en scheten.. zo niet dat zou ik als ik jou was gaan twijfelen aan mijn mannelijkheid.

Hoop dat je aan het trollen bent ook over dat boeren en scheten.. zo niet dat zou ik als ik jou was gaan twijfelen aan mijn mannelijkheid.

Zeker niet, en zoiezo staat ie te boeren en scheten zonder moeite terwijl er een camera op zijn gezicht staat.

Ik heb er nooit last van en ik heb echt wel genoeg eiwitten binnen, anders kom ik zoiezo niet aan toch?
Dus geen onzin, boeren en scheten heeft niets met voeding te maken, de darmen hebben die werking of niet, bij mij dus niet.

Laat er genoeg op de plee, maar dat is toch een ander verhaal, en mocht er een boer opkomen prima, dan draai ik mijn hoofd om en heb ik de beleefdheid om sorry te zeggen, en niet ****ing in de lens van de camera en er dan nog 5 uit knallen op dezelfde manier.

Maar nogmaals, ik heb er nooit last van, net 1KG rijst met kip, en later een shake weggewerkt, zit alleen in mijn kamer 3d Models te maken, en nog 0 boeren of scheten gelaten.
Ligt maar net aan je gestel.

Zeker niet, en zoiezo staat ie te boeren en scheten zonder moeite terwijl er een camera op zijn gezicht staat.

Ik heb er nooit last van en ik heb echt wel genoeg eiwitten binnen, anders kom ik zoiezo niet aan toch?
Dus geen onzin, boeren en scheten heeft niets met voeding te maken, de darmen hebben die werking of niet, bij mij dus niet.

Laat er genoeg op de plee, maar dat is toch een ander verhaal, en mocht er een boer opkomen prima, dan draai ik mijn hoofd om en heb ik de beleefdheid om sorry te zeggen, en niet ****ing in de lens van de camera en er dan nog 5 uit knallen op dezelfde manier.

Maar nogmaals, ik heb er nooit last van, net 1KG rijst met kip, en later een shake weggewerkt, zit alleen in mijn kamer 3d Models te maken, en nog 0 boeren of scheten gelaten.
Ligt maar net aan je gestel.

Ik heb er ook niet vaak last van. Paar keer per dag terwijl mijn collega's het bijv. op commando kunnen maarja, ruhl blijft in mijn ogen gewoon een topgozer die zich zelf is, al gedraagd hij zich af en toe als een varken;)

Hah ja lee priest heeft ook zn momenten maar is in de vorm van humor.. ook al vind ik dat spugen ook smerig.. lee is topgozer :)
Overigens bevalt het me aan ruhl wel dat ie eerlijk is en zichzelf.. iedereen heeft goede kanten en iedereen heeft mensen waar ze geen fan van zijn eh :)

Geweldig al dat negatieve gelul over Ruhl...

De man heeft meer bereikt dan jullie ooit zullen doen...hij verdient z'n geld met wat hij leuk vind om te doen.

Ik kan begrijpen dat niet iedereen zn fysiek mooi vind...kwestie van smaak en respect voor deze mensen. Maar kom op stelletje ****ers (de mensen die hem af lopen te kraken dan he )....wie zijn jullie in godsnaam? ? ? ?

Ruhl is een top gozer ! Idd gewoon lekker boodschappies doen haha mooi man zoals het hoort.

En tja wat die scheten betreft:D... iedereen doet het, de 1 laat ze knallen en de ander laat zachte pufjes:p

Geweldig al dat negatieve gelul over Ruhl...

De man heeft meer bereikt dan jullie ooit zullen doen...hij verdient z'n geld met wat hij leuk vind om te doen.

Ik kan begrijpen dat niet iedereen zn fysiek mooi vind...kwestie van smaak en respect voor deze mensen. Maar kom op stelletje ****ers (de mensen die hem af lopen te kraken dan he )....wie zijn jullie in godsnaam? ? ? ?

WAhahah wat heeft hij bereikt dan? Ik vind het niet echt bijzonder ofzo..
En mij hoorde je niet over zijn fysiek praten :) Is hij je pa toevallig? dat je je zo aangevallen voelt :)

Jouw jaloezie naar Ruhl toe hoef je niet op ons af te reageren, ga lekker naar duitsland om em te zien in plaats van ouwehoeren over het feit dat wij het belachelijk vinden dat ie zo asociaal boert en scheet en er schijt aan heeft..

Bodybuilding is ie top, Manieren heeft ie niet. Punt uit.

En mij hoorde je niet over zijn fysiek praten :) Is hij je pa toevallig? dat je je zo aangevallen voelt :)

Jouw jaloezie naar Ruhl toe hoef je niet op ons af te reageren, ga lekker naar duitsland om em te zien in plaats van ouwehoeren over het feit dat wij het belachelijk vinden dat ie zo asociaal boert en scheet en er schijt aan heeft..

Kerel...LEES!!!!!!

Meer zeg ik niet eens.. sja..22 jaar he ;-)

Komop hij heeft al meer bereikt dan jouw en verdient meer dan jij ooit zult doen dus who cares als hij boert,schijt,spuugt ruhl is een freak and we love it!

Komop hij heeft al meer bereikt dan jouw en verdient meer dan jij ooit zult doen dus who cares als hij boert,schijt,spuugt ruhl is een freak and we love it!

Wrong.

Niet iedereen wil bereiken wat een ander heeft bereikt.
Bereiken is een relatief begrip die voor iedereen anders is.

Kerel...LEES!!!!!!

Meer zeg ik niet eens.. sja..22 jaar he ;-)

Jouw foto's vind ik ook niet boeiend, en jouw borst is ook maar een apart geval als je het mij vraagt, maar toch heb je er hard voor gewerkt en zijn de overall stats prima..
Dus heb je het zelf goed gedaan, wil dat zeggen dat je gelijk alles mag doen wat je maar wil doen dan?

Dus de president van amerika mag kinderen in elkaar trappen ''Omdat hij meer bereikt hebt dan wie dan ook, dus bekken dicht want dat bereik jij nooit?''
Beetje raar gezegd, en de opmerking ''Sja 22 Jaar eh'' Is nog kinderachtiger van iemand van 32, dan dat ik dat zelf zou zeggen.

Goed gedaan opa!

PLUS! Reageer voortaan iets sneller, dan dat je 3 weken later komt reageren op iets wat ik al lang gepost heb, geflamed voor ben en uitgelegd heb..
Daarna gewoon koppen dicht want de rest heb je duidelijk niet gelezen wat ik heb gepost... Tunnel vision noemen we dat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wrong.

Niet iedereen wil bereiken wat een ander heeft bereikt.
Bereiken is een relatief begrip die voor iedereen anders is.

Jouw foto's vind ik ook niet boeiend, en jouw borst is ook maar een apart geval als je het mij vraagt, maar toch heb je er hard voor gewerkt en zijn de overall stats prima..
Dus heb je het zelf goed gedaan, wil dat zeggen dat je gelijk alles mag doen wat je maar wil doen dan?

Dus de president van amerika mag kinderen in elkaar trappen ''Omdat hij meer bereikt hebt dan wie dan ook, dus bekken dicht want dat bereik jij nooit?''
Beetje raar gezegd, en de opmerking ''Sja 22 Jaar eh'' Is nog kinderachtiger van iemand van 32, dan dat ik dat zelf zou zeggen.

Goed gedaan opa!

PLUS! Reageer voortaan iets sneller, dan dat je 3 weken later komt reageren op iets wat ik al lang gepost heb, geflamed voor ben en uitgelegd heb..
Daarna gewoon koppen dicht want de rest heb je duidelijk niet gelezen wat ik heb gepost... Tunnel vision noemen we dat.

zegt de gozer die max 120kg wil squatten...

Waarschijnlijk doet ie het niet express, hij weegt 150 kilo dan zijn ze darmen enzo ook wel aangepast. Wat denk jij dan ? Scheten en boeren laten is natuurlijk.

supermarkt met ondertitelingen
http://www.youtube.com/watch?v=dC8HT_So__w

Laatst bewerkt:
zegt de gozer die max 120kg wil squatten...

Leren lezen is moeilijk eh :)
Ga jij maar 200 Squatten met kapotte kniën :) Zie ik je nog wel ff 120 Squatten met de status van mijn kniën hoor, krijg je meteen 100 euro.

Not likely.

Waarschijnlijk doet ie het niet express, hij weegt 150 kilo dan zijn ze darmen enzo ook wel aangepast. Wat denk jij dan ? Scheten en boeren laten is natuurlijk.

Kijk en daar kan ik het best me je eens zijn, iedereen laat wel eens wat (Ik heb er dan geen last van, maar goed dat maakt niet uit)
Maar als hij het dan doet, met een camera in zijn smoel, draai dan in elk geval ff je kop om of zeg ff sorry, doet ie ook niet.

En dat is voor mij gewoon niet te waarderen. :)
Niemand hoort mij zeggen dat hij geen echte bodybuilder is of dat hij helemaal niets bereikt heb.. Ik ben gewoon geen fan van die man, kan toch?

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven