Fitness Seller

Markus Ruhl interview

Leren lezen is moeilijk eh :)
Ga jij maar 200 Squatten met kapotte kniën :) Zie ik je nog wel ff 120 Squatten met de status van mijn kniën hoor, krijg je meteen 100 euro.

Not likely.

Kijk en daar kan ik het best me je eens zijn, iedereen laat wel eens wat (Ik heb er dan geen last van, maar goed dat maakt niet uit)
Maar als hij het dan doet, met een camera in zijn smoel, draai dan in elk geval ff je kop om of zeg ff sorry, doet ie ook niet.

En dat is voor mij gewoon niet te waarderen. :)
Niemand hoort mij zeggen dat hij geen echte bodybuilder is of dat hij helemaal niets bereikt heb.. Ik ben gewoon geen fan van die man, kan toch?

In dat filmpje hebben ze zo geknipt alsof ie altijd scheten en boeren laat. En hij zegt ook in een filmpje ergens Entshuldigung, en op de momenten waar ie dat niet zegt is dat op plekken waar hij alleen is, heeft niemand er last van.

Respect voor hem:)

In dat filmpje hebben ze zo geknipt alsof ie altijd scheten en boeren laat. En hij zegt ook in een filmpje ergens Entshuldigung, en op de momenten waar ie dat niet zegt is dat op plekken waar hij alleen is, heeft niemand er last van.

Hmm Jaa okay, misschien zoek ik gewoon te ver ;)

Maar het gaat mij er echt niet om dat iedereen dat maar moet vinden omdat ik dat vind :P
Het gaat mij erom dat als ik iets vind over de manieren, dat mijn mening is, anderen daar niet mee eens hoeven te zijn, maar er niet kinderachtig om moeten gaan doen ;)

Jij bent de enige die normale argumenten post ;) +1!

En dit was wel de laatste in dit topic, lijkt verdomme wel een b*ch fight.. En waarover? Omdat fans van hem moeten bashen omdat iemand geen fan is van em.. Grow up.

:)

Leren lezen is moeilijk eh :)
Ga jij maar 200 Squatten met kapotte kniën :) Zie ik je nog wel ff 120 Squatten met de status van mijn kniën hoor, krijg je meteen 100 euro.

Not likely.

Kijk en daar kan ik het best me je eens zijn, iedereen laat wel eens wat (Ik heb er dan geen last van, maar goed dat maakt niet uit)
Maar als hij het dan doet, met een camera in zijn smoel, draai dan in elk geval ff je kop om of zeg ff sorry, doet ie ook niet.

En dat is voor mij gewoon niet te waarderen. :)
Niemand hoort mij zeggen dat hij geen echte bodybuilder is of dat hij helemaal niets bereikt heb.. Ik ben gewoon geen fan van die man, kan toch?

tja wedden dat je 120 niet atg is! en mijn 200wel en alsje zo redeneert moet je nooit zware gewichten nemen...

Ik vond zijn fysiek ook nog wel aardig alleen jammer dat zijn triceps en biceps een beetje uitverhouding zijn. Voor de rest hij was big en ja dat doet er voor mij alleen maar toe :)

tja wedden dat je 120 niet atg is! en mijn 200wel en alsje zo redeneert moet je nooit zware gewichten nemen...

Eens met je laatste zin.

@ BicepM: De een zijn knieën zijn sterker dan die van een ander, er automatisch vanuitgaan dat iemand zijn knieën kapot gaan omdat hij zwaar squat is echt super kansloos!

@ BicepM deel2: Het is btw knieën niet kniën

Laatst bewerkt door een moderator:
Grappige kerel en een massief fysiek.

Wrong.

Niet iedereen wil bereiken wat een ander heeft bereikt.
Bereiken is een relatief begrip die voor iedereen anders is.

Jouw foto's vind ik ook niet boeiend, en jouw borst is ook maar een apart geval als je het mij vraagt, maar toch heb je er hard voor gewerkt en zijn de overall stats prima..
Dus heb je het zelf goed gedaan, wil dat zeggen dat je gelijk alles mag doen wat je maar wil doen dan?

Dus de president van amerika mag kinderen in elkaar trappen ''Omdat hij meer bereikt hebt dan wie dan ook, dus bekken dicht want dat bereik jij nooit?''
Beetje raar gezegd, en de opmerking ''Sja 22 Jaar eh'' Is nog kinderachtiger van iemand van 32, dan dat ik dat zelf zou zeggen.

Goed gedaan opa!

PLUS! Reageer voortaan iets sneller, dan dat je 3 weken later komt reageren op iets wat ik al lang gepost heb, geflamed voor ben en uitgelegd heb..
Daarna gewoon koppen dicht want de rest heb je duidelijk niet gelezen wat ik heb gepost... Tunnel vision noemen we dat.

Dat met dat bereiken ben ik achteraf gezien wel met je eens.

En het was ook niet mn bedoeling om jou te flamen he kerel. Ik, als mega Ruhl fan ;-), vind het gewoon jammer dat mensen altijd van die negatieve zaken over ruhl schrijven waardoor ik het gevoel krijg dat mensen daardoor afbreuk doen aan zn inzet, gedrevenheid en doorzettingsvermogen om te komen waar hij is. Snap je een beetje waar ik heen wil?

En GVD niet mn titties afzeiken he ;-)
Ik weet dat ze te klein zijn...whahahaha

En voor wat betreft mn late reactie.....ik ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest.

Dat met dat bereiken ben ik achteraf gezien wel met je eens.

En het was ook niet mn bedoeling om jou te flamen he kerel. Ik, als mega Ruhl fan ;-), vind het gewoon jammer dat mensen altijd van die negatieve zaken over ruhl schrijven waardoor ik het gevoel krijg dat mensen daardoor afbreuk doen aan zn inzet, gedrevenheid en doorzettingsvermogen om te komen waar hij is. Snap je een beetje waar ik heen wil?

En GVD niet mn titties afzeiken he ;-)
Ik weet dat ze te klein zijn...whahahaha

En voor wat betreft mn late reactie.....ik ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest.

Hah geen punt allemaal hoor :) Ik reageer ook wel fel, en werk er al aan minder fel te doen en meer objectief :P Nu zijn het nog combinaties van beiden :)

Welkom terug :D :P

Terug
Naar boven