Steady
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar de politie pakt nietmand op?
Hier kunnen mijn inziens twee dingen gebeurd zijn:
1. De politie heeft niet de kwaliteiten om het Marokkaanse geboefte van straat te halen
2. Er is zoals gewoonlijk geen k*t gebeurd
volgens mij het laatste...

Omdat die 20 mong*len van alles lopen te vernielen, en de overige paar duizend niet?
Stop met het verdedigen van die k*tventjes, tis een klote volk and you know it.
Omdat die 20 mong*len van alles lopen te vernielen, en de overige paar duizend niet?
Stop met het verdedigen van die k*tventjes, tis een klote volk and you know it.
Waarom komen die 20 slechte Marokkanen wel in de krant, en die andere paar duizend die zich normaal gedragen niet?
wat bedoel je met klote volk? gaan we racistisch beginnen?

Als ze die relschoppertjes nu eens gewoon total-löss geslagen hadden he, dan hadden we nu niet deze idiote discussie. Dan zou iedereen tevreden zijn.
Omdat die 20 slechte wat fout doen, als je jezelf gewoon aan de regels houd en goed inburgert dan kom je niet in de krant. Dan zouden de kranten vol staan met Nederlanders als je in de krant komt door je normaal te gedragen.
En het zijn er wel meer dan 20 hoor.....
waarom gaat dat tuig vrijuit, terwijl ze voor zo'n grote schade zorgen?
dokken en daarna nokken richting Marokko................ook al zijn ze hier geboren: kijken wat er gebeurt wanneer ze zulk soort dingen flikken in een ander land!
NL is gewoon veel te soft geworden!
Als we het over dezelfde k*tmarokkaantjes hebben, ga ik racistisch beginnen ja.
: