XXL Nutrition

Marokkaans straattuig vernielt auto's

Ons maak je niks meer wijs,we hebben genoeg gehoord en gezien.Een grote hoeveelheid gedraagd zich niet wat onder de nederlanders veel en veel minder is.Dus verdedigen heeft geen nut.

Een grote hoeveelheid, ken jij de cijfers of flap je er zomaar wat uit...
Officiële justitiecijfers die ik van de week zag, toonden aan dat van de autochtonen 4% een misdrijf pleegt en of 7% van de allochtonen.
Okee dit is duidelijk een verschil dat er niet hoeft te wezen. Maar je kan deze cijfers op meerdere manieren lezen.
De Telegraaf zal er neer zetten, allochtonen bijna 2x zo crimineel dan autochtonen.
Maar je kan het ook zo lezen, 93% van de allochtonen gedraagd zich normaal en 96% van de autochtonen.

Naar een bron ben ik op zoek.

daarom moeten ze neergeschoten worden? we zijn allemaal kind geweest en iedereen pest wel soms anderen... maar je lijkt wel een 80 plusser die bang is van een paar bommetjes... in welke buurt woon je in gent?

haha wat lopen bendes van 12jarigen om 2 uur 's nachts op straat zonder begeleiding te doen zowiezo? Onverantwoord. Ik ben niet bang van bommetjes maar als je met brandende dingen en voetzoekers naar voorbijgangers gooit moet dat maar normaal gevonden worden?
En met het neerschieten bedoelde ik op die jongeren die politiewagens vernielden. Politie kan evengoed schieten met niet dodelijke munitie zoals rubberkogels etc of gewoon er los door met de matrak. Ik ben het zo ****ing beu dat al die onzin wordt getolereerd.

Wat is jouw bron, de media? Mijn eigen medium, mijn ogen zien namelijk hele anderen dingen. Meer dan de helft van alle Marokkaanse jongeren is criminieel, dat is wat jij beweerd? Als dat zo was hadden we ghetto's hier vriend.
En in die laatste zin laat je zien dat jou juridische kennis op 0 zit.

juridische kennis? :D alle allochtonen krijgen voorzieningen etc van de staat en helaas misbruiken veel dat. dit is vooral het geval bij marokkanen. als ze maar krijgen dan is het goed, is het niet naar hun zin dan is het ineens racistisch en moeten WIJ ons gaan aanpassen aan hun geloof/cultuur.

helaas zijn de meeste van die generatie hier geboren en mag je ze dus niet uitzetten. had ze liever een enkeltje noord afrika zien krijgen.

en ja heel veel van de marokkaanse jongeren is crimineel, niet allemaal grote criminelen maar ook gewoon veel straat overlast en andere delicten. daarom staan er ook veel van dat soort bekend bij de politie. en om het maar niet over de ww te hebben, daar blinken ze ook uit in de cijfers. dat zijn mijn bronnen.. feiten, cijfers en ervaringen.

kijk nou gewoon opsporing verzocht, hoeveel daders zijn er licht getint/noord afrikaans etc terwijl onze noord afrikaanse vrienden toch echt in de minderheid zijn hier. en dit is heus niet alleen op tv maar ik merk dit ook in het dagelijks leven en ook van ervaringen van anderen.

Wat is jouw bron, de media? Mijn eigen medium, mijn ogen zien namelijk hele anderen dingen. Meer dan de helft van alle Marokkaanse jongeren is criminieel, dat is wat jij beweerd? Als dat zo was hadden we ghetto's hier vriend.
En in die laatste zin laat je zien dat jou juridische kennis op 0 zit.

Heb je weleens naar Premtime gekeken? Daar kreeg de "media" een blikje voor z'n harses.

Altijd blijf je het verhaal houden dat je niet iedereen over één kam moet scheren. Klopt helemaal, maar wanneer een bepaalde groep zich keer op keer niet weet te gedragen dan mag je toch wel het beestje bij de naam noemen?

In dit stadium zal hard ingrijpen bij een groot deel van de rotte appels echt niet meer werken. Van die paar tikken zullen ze niet ineens het licht zien en zich netjes gaan gedragen. Maar we moeten wel laten weten dat we dit gedrag niet tolereren en als er dan zo nu en dan bij een paar het licht uitgeslagen moet worden.......so be it.

• Topic Starter Topic Starter
ze krijgen nooit gelijk, en nooit begrip en ze zijn nergens welkom... dat is om miserie vragen... Hier bij ons ben ik een begeleider in een jeugdbeweging en we nemen ze eens mee naar de ardennen, doen allemaal soorten activiteiten en dat houd ze in de vakntie's van het straat af... en geloof mij er zitten een heleboel schatjes tussen ook... kinderen gaan niet vlug het kwaad in iets zien, zeker kinderen onder de 12...

Nee,we moeten hun bij elke misdaad een zak vol met geld geven en een schouderklopje? voel jij je nog wel goed ? Ze moeten eerst bewijzen dat ze zich aan kunnen passen en daarna kunnen we hun respect geven.Het is niet zo dat het vanzelfsprekend is dat ze ongein uithalen als wij hun niet bezig houden :roflol: laat me niet lachen.Andere mensen (nlers chinezen of weet ik veel)ondernemen ook iets.Dit is schoonpraterij.de meerderheid van moslims is simpelweg verkeerd.En dat is duidelijk dus doe geen moeite om hun gedrag schoon te praten.

Dan gaan ze toch lekker door.Ooit doen ze hun ogen open en kunnen wij ook heel moeilijk gaan doen als hun dat kunnen.

kinderen zoeken gewoon aandacht en dat weet je zelf ook wel... we zijn allemaal kind geweest... stel u eens in hun plaats je bent 4 jaar en zit op school en word al afgezeken van k*tmarokkaan en zovoort... zo ontstaat er al een wederzijdse haat tegenover de belgische of nederlandse bevoling... wanneer men dan bijna vollwassen word en eens wil uitgaan mogen ze ook nergens binnen... hier zit echt het probleem... zolang dat ze als beesten bestempelt worden en als beesten behandeld worden dan gaat het helemaal mis zoals dit nu het geval is...

Je gaat mij niet vertellen dat nederlandertjes van 4 jaar iemand k*tmarokkaan noemen. En dan nog iets, wanneer je je verveelt ga je niet zulke fratsen uithalen. Ik ging met vrienden hutten bouwen enz. toen ik jong was ipv anderen pesten of rellen.

En trouwens, waar komt die bestempeling door ? Omdat wij ineens gingen schelden? Of omdat wij hun gedrag op een gegevent moment niet meer tolereren?

Neem het voorbeeld van Chinezen, gaan die zich tegen onze maatschappij afzetten? Zijn wij hen zomaar gaan uitschelden en weigeren? Nee, waarom niet... omdat zij zich wel kunnen gedragen.

begeleiden met jeugdbewegingen... ze een bezigheid geven... zolang de meeste mensen tegen marokkanen zijn zullen deze rellen nog meer toenemen... iemand die zich niet welkom voelt gaat meestal moeilijk doen...

gasten behoren zich toch aan te passen aan hun gastheer?

als je je hotelkamer gaat vernielen, omdat je je niet welkom voelt.............wat denk je dat een hotelmanager gaat doen?

:D

Het lullige is dat dat 'tuig' in Nederland geboren is en dus niet terug te schoppen is.

Verder maakt het mij geen zak uit of het Marokkanen, Antillianen, Nederlanders enz zijn.. feit is wel dat Marokkanen de schijn tegen hebben :p

kinderen zoeken gewoon aandacht en dat weet je zelf ook wel... we zijn allemaal kind geweest... stel u eens in hun plaats je bent 4 jaar en zit op school en word al afgezeken van k*tmarokkaan en zovoort... zo ontstaat er al een wederzijdse haat tegenover de belgische of nederlandse bevoling... wanneer men dan bijna vollwassen word en eens wil uitgaan mogen ze ook nergens binnen... hier zit echt het probleem... zolang dat ze als beesten bestempelt worden en als beesten behandeld worden dan gaat het helemaal mis zoals dit nu het geval is...

Er zijn maar weinig die zomaar iemand uitschelden voor k*tmarokaan.Als je een normale marokaan bent krijg je ook respect.Ik ken een aantal moslims die ik mag en daar heb ik respect voor en scheld ik niet zomaar uit en dat doen anderen ook niet.Bovendien hebben ze het er zelf naar gemaakt.

het gaat over kinderen en door uw uitspraak bewijst het dat jij het grootste kind bent...

Kinderen horen in speeltuinen te spelen.Te voetballen,playstationen of weet ik wat.Maar als je je verveelt en daardoor gaat rellen ben je verdwaald hier en hoor je niet thuis in deze maatschapij en DAARDOOR komt de haat.Als jij dit niet inziet ben jij nog kleiner kind als mij.

begeleiden met jeugdbewegingen... ze een bezigheid geven... zolang de meeste mensen tegen marokkanen zijn zullen deze rellen nog meer toenemen... iemand die zich niet welkom voelt gaat meestal moeilijk doen...

wanneer ik nog jong genoeg was geweest om poltie agent te worden, had ik nu die keus wel gemaakt!

ik ben heel erg goed in crimineeltjes begeleiden, binnen een maand eten ze uit mijn hand!
:D:D:D

Zolang er niet opgetreden wordt, gaat het door. Ik weet nog dat een politieauto op ons inreed toen wij weer eens de hangplek bij het zwembad aan het terroriseren waren. Dat was het spelletje: Jij ziekt en zuigt net zolang tot de politie komt en dan ren je hard weg. Word je gepakt, krijg je een lesje, word je niet gepakt doe je het gewoon nog een keer en nog een keer en nog een keer tot je wel gepakt word.

Zolang ze in Slotervaart dus niet op hun strepen staan, een aantal van die jongens oppakken en (hun ouders) financieel laten opdraaien voor de schade, verandert er ook niets. Agentjezieken is te leuk om zomaar te stoppen.

Er zijn maar weinig die zomaar iemand uitschelden voor k*tmarokaan.Als je een normale marokaan bent krijg je ook respect.Ik ken een aantal moslims die ik mag en daar heb ik respect voor en scheld ik niet zomaar uit en dat doen anderen ook niet.Bovendien hebben ze het er zelf naar gemaakt.

er zijn er genoeg en haat word altijd maar groter en groter door de media en de ouders...

De zieligste mensen zijn de mensen die zeggen:Ze hebben niks te doen en gaan daardoor zulke dingen doen.

Die jongeren gewoon naar de moskee sturen
De islam is het antwoord op al hun problemen

juridische kennis? :D alle allochtonen krijgen voorzieningen etc van de staat en helaas misbruiken veel dat. dit is vooral het geval bij marokkanen. als ze maar krijgen dan is het goed, is het niet naar hun zin dan is het ineens racistisch en moeten WIJ ons gaan aanpassen aan hun geloof/cultuur.

helaas zijn de meeste van die generatie hier geboren en mag je ze dus niet uitzetten. had ze liever een enkeltje noord afrika zien krijgen.

en ja heel veel van de marokkaanse jongeren is crimineel, niet allemaal grote criminelen maar ook gewoon veel straat overlast en andere delicten. daarom staan er ook veel van dat soort bekend bij de politie. en om het maar niet over de ww te hebben, daar blinken ze ook uit in de cijfers. dat zijn mijn bronnen.. feiten, cijfers en ervaringen.

kijk nou gewoon opsporing verzocht, hoeveel daders zijn er licht getint/noord afrikaans etc terwijl onze noord afrikaanse vrienden toch echt in de minderheid zijn hier. en dit is heus niet alleen op tv maar ik merk dit ook in het dagelijks leven en ook van ervaringen van anderen.

Opsporing Verzocht, pfff.. met die rechtse AVRO, zo ken ik er nog wel een paar...

check deze cijfers eens...
CBS StatLine

het zijn andere cijfers dan waar ik het net over had. Maar je ziet hier staan 5.7% van alle Marokkanen verdacht is geweest van een misdrijf. Dus 94,3% niet. Dit is weliswaar veel hoger dan het aantal autochtonen. Maar nog steeds niet groot genoeg om een gehele bevolkingsgroep te stigmatiseren.

Kinderen horen in speeltuinen te spelen.Te voetballen,playstationen of weet ik wat.Maar als je je verveelt en daardoor gaat rellen ben je verdwaald hier en hoor je niet thuis in deze maatschapij en DAARDOOR komt de haat.Als jij dit niet inziet ben jij nog kleiner kind als mij.

op de meeste plaatsen is er gebrek aan speeltuinen en als ze daar dan voetballen is er gezeur en geneut over lawaai enzo enzo... het is onverantwoord om oorlog te gaan voeren tegen kinderen...

Terug
Naar boven