zeep
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ons maak je niks meer wijs,we hebben genoeg gehoord en gezien.Een grote hoeveelheid gedraagd zich niet wat onder de nederlanders veel en veel minder is.Dus verdedigen heeft geen nut.
Een grote hoeveelheid, ken jij de cijfers of flap je er zomaar wat uit...
Officiële justitiecijfers die ik van de week zag, toonden aan dat van de autochtonen 4% een misdrijf pleegt en of 7% van de allochtonen.
Okee dit is duidelijk een verschil dat er niet hoeft te wezen. Maar je kan deze cijfers op meerdere manieren lezen.
De Telegraaf zal er neer zetten, allochtonen bijna 2x zo crimineel dan autochtonen.
Maar je kan het ook zo lezen, 93% van de allochtonen gedraagd zich normaal en 96% van de autochtonen.
Naar een bron ben ik op zoek.

alle allochtonen krijgen voorzieningen etc van de staat en helaas misbruiken veel dat. dit is vooral het geval bij marokkanen. als ze maar krijgen dan is het goed, is het niet naar hun zin dan is het ineens racistisch en moeten WIJ ons gaan aanpassen aan hun geloof/cultuur.
laat me niet lachen.Andere mensen (nlers chinezen of weet ik veel)ondernemen ook iets.Dit is schoonpraterij.de meerderheid van moslims is simpelweg verkeerd.En dat is duidelijk dus doe geen moeite om hun gedrag schoon te praten.