Fitness Seller

Shocking News Marokkaans tuig krijgt gratis opleiding/baan in Helmond

Ik blijf erbij en ik herhaal het nog maar een keer. Elke immigrant moet blij zijn dat ze in een land als NL mogen wonen met zeer goede sociale voorzieningen en mensenrechten etc. Dus ga je 1x de fout in, al is het een plakje beleg pikken in de supermarkt, dan verspeel je in mijn ogen ook het recht om hier te mogen wonen. Deporteren naar geboorteland, dan had je maar beter na moeten denken hoe slecht je het daar had.

Maar goed Utopia bestaat ook niet ;)
:rolleyes: Dan vind ik dat als jij een fout maakt ook meteen uit dit land moet worden geschopt...
Als je dan alleen de immigranten eruit wilt fl*kkeren, fl**ker dan meteen iedereen die wat mis doet eruit en ga streng controleren op wie er binnen komt. Je zorgt dan dat je de beste mensen in je samenleving hebt en dat alle criminelen op een eilandje worden gedumpt met een muur en pure anarchy.

Voor de mensen die het niet door hebben, omdat ze zo achterlijk zijn als het achterste van een paard, dit was SARCASTISCH.
sarcasme
bittere, bijtende spot

Vind het zo kortzichtig hoe hier altijd wordt gereageerd op immigranten. fl**ker ze eruit, harder straffen en minder geld erin stoppen. Kunnen jullie met een betere oplossing komen?:coffee:

Ben er trouwens ook voor alle domme mensen het land uit te schoppen en alleen de beste en slimste te behouden. Wat is jullie mening daarover? :)

je ziet toch zelf ook dat daar regelmatig personeel klappen krijgt of word neergestoken? wanneer gebeurt dat hier dan?

Gebeurd hier ook hoor, alleen komt dat niet naar buiten.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 10:43 ----------

:rolleyes: Dan vind ik dat als jij een fout maakt ook meteen uit dit land moet worden geschopt...
Als je dan alleen de immigranten eruit wilt fl*kkeren, fl**ker dan meteen iedereen die wat mis doet eruit en ga streng controleren op wie er binnen komt. Je zorgt dan dat je de beste mensen in je samenleving hebt en dat alle criminelen op een eilandje worden gedumpt met een muur en pure anarchy.

Voor de mensen die het niet door hebben, omdat ze zo achterlijk zijn als het achterste van een paard, dit was SARCASTISCH.
sarcasme
bittere, bijtende spot

Vind het zo kortzichtig hoe hier altijd wordt gereageerd op immigranten. fl**ker ze eruit, harder straffen en minder geld erin stoppen. Kunnen jullie met een betere oplossing komen?:coffee:

Ben er trouwens ook voor alle domme mensen het land uit te schoppen en alleen de beste en slimste te behouden. Wat is jullie mening daarover? :)

Wat is volgens jou dan de oplossing? Met een enkelbandje thuis de straf uitzitten?

sarcasme
bittere, bijtende spot

Jullie in Weert zijn ook buitenlanders, dus wat dat betreft snap ik je reactie wel...

Gebeurd hier ook hoor, alleen komt dat niet naar buiten.

mn moeder werkte jaren lang vlak bij rotterdam ergens. ze gaf aan dat het niet echt zwaar was met weinig grote incidenten. iedereen wilt zn luxe houden en als je gaat k*tten raak je dat kwijt. je hebt uiteraard incidenten maar veel minder als al je gevangene zwaar gefrustreerd zijn.

Wat is volgens jou dan de oplossing? Met een enkelbandje thuis de straf uitzitten?
Elk geval is anders, maar om goed te kunnen functioneren in de maatschappij moeten ze worden begeleid en is het doel, als ze in de gevangenis belanden, dat ze ooit terugkeren in de maatschappij. Ik ben dan ook niet voor straffen die verlengt kunnen worden indien dit nodig is. Je werkt dus actief met iemand naar een oplossing in plaats van hem/haar te laten rotten en nog gefrustreerder te maken. Dit gebeurt al in de gevangenissen in Nederland, maar er is natuurlijk nog altijd ruimte voor verbetering. Ook de begeleiding na de celstraf moet beter en langer blijven. Dit kost wat, maar hier krijg je mogelijk wel een goede burger voor terug. De gevallen die het onmogelijk maken moet je natuurlijk in bijv. TBS vastzetten en er nooit uit laten komen.

Elk geval is anders, maar om goed te kunnen functioneren in de maatschappij moeten ze worden begeleid en is het doel, als ze in de gevangenis belanden, dat ze ooit terugkeren in de maatschappij. Ik ben dan ook niet voor straffen die verlengt kunnen worden indien dit nodig is. Je werkt dus actief met iemand naar een oplossing in plaats van hem/haar te laten rotten en nog gefrustreerder te maken. Dit gebeurt al in de gevangenissen in Nederland, maar er is natuurlijk nog altijd ruimte voor verbetering. Ook de begeleiding na de celstraf moet beter en langer blijven. Dit kost wat, maar hier krijg je mogelijk wel een goede burger voor terug. De gevallen die het onmogelijk maken moet je natuurlijk in bijv. TBS vastzetten en er nooit uit laten komen.

Waarom mensen tbs geven als ze toch nooit meer vrij komen, dat is nog meer geld weggooien.....

Leuk voor de goede mensen die hard op zoek zijn naar een baan.:rolleyes:

Bs, kijk ff een continent verder naar het Amerikaanse gevangenissysteem. Veel goedkoper en relatief net zo 'on'veilig voor het personeel als het Hollandse systeem. Voor zover je het kan vergelijken dan, aangezien gevangenis personeel daar wel een wapen mag dragen

Veel goedkoper :roflol:

Terug
Naar boven