MikoB
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 339
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik blijf erbij en ik herhaal het nog maar een keer. Elke immigrant moet blij zijn dat ze in een land als NL mogen wonen met zeer goede sociale voorzieningen en mensenrechten etc. Dus ga je 1x de fout in, al is het een plakje beleg pikken in de supermarkt, dan verspeel je in mijn ogen ook het recht om hier te mogen wonen. Deporteren naar geboorteland, dan had je maar beter na moeten denken hoe slecht je het daar had.
Maar goed Utopia bestaat ook niet![]()
Dan vind ik dat als jij een fout maakt ook meteen uit dit land moet worden geschopt...Als je dan alleen de immigranten eruit wilt fl*kkeren, fl**ker dan meteen iedereen die wat mis doet eruit en ga streng controleren op wie er binnen komt. Je zorgt dan dat je de beste mensen in je samenleving hebt en dat alle criminelen op een eilandje worden gedumpt met een muur en pure anarchy.
Voor de mensen die het niet door hebben, omdat ze zo achterlijk zijn als het achterste van een paard, dit was SARCASTISCH.
sarcasme
bittere, bijtende spot
Vind het zo kortzichtig hoe hier altijd wordt gereageerd op immigranten. fl**ker ze eruit, harder straffen en minder geld erin stoppen. Kunnen jullie met een betere oplossing komen?

Ben er trouwens ook voor alle domme mensen het land uit te schoppen en alleen de beste en slimste te behouden. Wat is jullie mening daarover?