- Waardering
- 99
Daarom groeit de aanhang van extreem rechts met de dag.
Nope, that's because stupidity is taking over.
Wanneer Europa een front vormt en zich afsluit van invloeden van buitenaf en de banden met (het hedendaagse) Amerika en Israel in zijn geheel verbreekt.
Dan houdt het op? Och jongen... De utopie.
Nee, wel voor vrijheidstrijders die strijden in de naam van Allah ja
Strijden vrijheidsstrijders eigenlijk niet voor een stuk land? Ik heb iig niet de indruk dat de fundi's ophouden zodra ze vrijelijk hun geloof mogen uitoefenen.
Vrijheid kan je niet bekomen door onschuldige mensen op te blazen, nooit gebeurd en zal nooit gebeuren ook.
Zeg dat maar tegen de nog levende mensen die vochten op plekken met illustere namen als Juno, Sword en Gold.
vrijheidstrijders? man man , sommige mensen zijn te erg voor woorden.
koelbloedige moordenaars zijn het
Niet zolang er soldaten worden gedood in bezet gebied. Zodra het om burgerslachtoffers gaat wel natuurlijk, maar ik ben bang dat de terroristen dan het nodige aan achterstand hebben in te halen.
Wat maakt het überhaupt uit? Ik geloof niet eens dat die atoombommen ansich de doorslaggevende reden hebben gegeven voor het einde van de oorlog daar.
Staat open voor interpretatie, verkenning van de omgeving is vrij standaard. Dit lijkt meer op een foute inschatting van de Japanners dan een opgezet plan van de USA.
Het zou me nog niet eens verbazen. Maar ik vraag me af wat het aan zin had gehad:
Een before & after:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
.....