XXL Nutrition

Marokkaanse Belg steekt Nederlander neer in Gent

Daarom groeit de aanhang van extreem rechts met de dag.

Nope, that's because stupidity is taking over.

Wanneer Europa een front vormt en zich afsluit van invloeden van buitenaf en de banden met (het hedendaagse) Amerika en Israel in zijn geheel verbreekt.

Dan houdt het op? Och jongen... De utopie.

Nee, wel voor vrijheidstrijders die strijden in de naam van Allah ja

Strijden vrijheidsstrijders eigenlijk niet voor een stuk land? Ik heb iig niet de indruk dat de fundi's ophouden zodra ze vrijelijk hun geloof mogen uitoefenen.

Vrijheid kan je niet bekomen door onschuldige mensen op te blazen, nooit gebeurd en zal nooit gebeuren ook.

Zeg dat maar tegen de nog levende mensen die vochten op plekken met illustere namen als Juno, Sword en Gold.

vrijheidstrijders? man man , sommige mensen zijn te erg voor woorden.:rolleyes:

koelbloedige moordenaars zijn het

Niet zolang er soldaten worden gedood in bezet gebied. Zodra het om burgerslachtoffers gaat wel natuurlijk, maar ik ben bang dat de terroristen dan het nodige aan achterstand hebben in te halen.

Dit is nieuw voor mij. Waar heb je dit vandaan?

Wat maakt het überhaupt uit? Ik geloof niet eens dat die atoombommen ansich de doorslaggevende reden hebben gegeven voor het einde van de oorlog daar.

Staat open voor interpretatie, verkenning van de omgeving is vrij standaard. Dit lijkt meer op een foute inschatting van de Japanners dan een opgezet plan van de USA.

Het zou me nog niet eens verbazen. Maar ik vraag me af wat het aan zin had gehad:

Een before & after:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

.....

Dude jij begon ermee dus ga nou niet de verborgen onschuld spelen.
Mijn eerste posting bevatte mijn mening wanneer het eens zou veranderen.

De tweede was een verzameling van zuotes waaronder een van Eric zelf in welke hij een vraag stelde gericht aan mij.

Ik zie trouwens dat de forumclown ook is gearriveerd, welkomg Builder Botje.

Verander topic titel in Belg steekt...

Echt triest dat mensen zo snel een mes trekken tegenwoordig . Ik durf niet meer tussenbeiden komen als ik een gevecht zie omdat er wsl wel iemand iemand anders neersteekt . Waar is de goeie ouwe tijd dat we mekaar gewoon wat klappen gaven en zo mensen een lesje leerden ... Nu wordt het echt steeds erger .

Beetje off topic maar hoe oud ben jij? Me opa werkte in de haven toen hij 14 was en daar werden ook mensen neergestoken als ze ruzie hadden. Geweld is van alle tijden en dit soort incidenten ook. Tegenwoordig wordt alles echter in elk medium extreem belicht want er moet elke seconde wat zijn om de massa te vermaken/informeren vroeger waren ze er niet zo trots op wat er in de achter buurten gebeurde en hielden ze het stil. Kwam het misschien in de lokale krant op een achteraf pagina. Die tijd is voorbij maar de mensen en de daden zijn het zelfde. Het probleem is dat we ons realiseren dat we met ze alle helemaal niet zo ontwikkelt zijn als we hoopte.

Beetje off topic maar hoe oud ben jij? Me opa werkte in de haven toen hij 14 was en daar werden ook mensen neergestoken als ze ruzie hadden. Geweld is van alle tijden en dit soort incidenten ook. Tegenwoordig wordt alles echter in elk medium extreem belicht want er moet elke seconde wat zijn om de massa te vermaken/informeren vroeger waren ze er niet zo trots op wat er in de achter buurten gebeurde en hielden ze het stil. Kwam het misschien in de lokale krant op een achteraf pagina. Die tijd is voorbij maar de mensen en de daden zijn het zelfde. Het probleem is dat we ons realiseren dat we met ze alle helemaal niet zo ontwikkelt zijn als we hoopte.

Ja dat zie ik ook in hoor . We zijn uiteraard dezelfde wezens maar ik geloof er sterk in dat het toch wat frequenter voorkomt dan vroeger ook . We zijn met meer , we hebben meer stress , we zijn enkel met het onze bezig , solidariteit is ook niet echt wat het moet zijn ... Sorry hoor , maar je ziet het positiever dan ik . Mensen zijn egoïstischer geworden . Vroeger waren je buren de mensen met wie je samen naar de tv keek , nu ken je zelfs je buurman niet meer .

Mijn eerste posting bevatte mijn mening wanneer het eens zou veranderen.

De tweede was een verzameling van zuotes waaronder een van Eric zelf in welke hij een vraag stelde gericht aan mij.

Ik zie trouwens dat de forumclown ook is gearriveerd, welkomg Builder Botje.

Ik ben ook blij te vernemen dat jouw hoofd nog steeds in je aars zit. Maar goed, in de stinkende brij van naziminnend nederland zal je wss gauw aan de lucht gewend zijn en op een gegeven moment frisse lucht als vreemd bestempelen, als je er maar lang genoeg inzit.

Naast jou ben ik graag een clown. Daar valt nog om te lachen. Jij en het hele jammerende nazikliekje zijn om te janken zo sneu:

(hier volgt een cursus naziherkenning: )

'Hallo, wij zijn zielig en het ligt aan anderen, gelukkig hebben we zwaar achterhaalde theorien om ons belachelijke leven nog enigszins de impressie van nut te geven'
was getekend: nazi ****wit.

Mocht u de nazi herkennen, probeer dan een scheet te laten. In de aanwezigheid van gas voelen ze zich erg op hun gemak en zullen ze terstond uw aanwezigheid beginnen te ontkennen, er boeken over schrijven en de wet van drie in ere houden.

Ondertussen hebben ze de neiging iemand 'Botje' omdat ze denken dat deze persoon er van onder de indruk zal zijn. :roflol:

maar wees gerust Cirkel: medelijden is wat ik voor je voel. Diep medelijden. Gedachtenkanker is nl niet om voor te lache.

Was jij niet een van de personen welke commentaar had op mijn grammaticale vaardigheden pispot?

Yupz, die neiging krijg ik heel gauw bij mensen die jammeren over cultuur enzo.

Ja dat zie ik ook in hoor . We zijn uiteraard dezelfde wezens maar ik geloof er sterk in dat het toch wat frequenter voorkomt dan vroeger ook . We zijn met meer , we hebben meer stress , we zijn enkel met het onze bezig , solidariteit is ook niet echt wat het moet zijn ... Sorry hoor , maar je ziet het positiever dan ik . Mensen zijn egoïstischer geworden . Vroeger waren je buren de mensen met wie je samen naar de tv keek , nu ken je zelfs je buurman niet meer .

Ik denk ook wel dat er dingen verandert zijn maar dat komt mede door de aandacht voor de destructieve kracht van de mensheid (de uberhaubt gegroeide aandacht voor alles en nog wa) daar worden we mee overspoelt en daar worden we angstig van en angst maakt je ook egoïstischer of meer aangetrokken tot de mensen met de zelfde ideeën over dingen. Die angst voor dingen die anders zijn worden ons van jongs af aan bij gebracht en doordat er steeds vaker berichten komen zoals in dit topic worden die angsten bevestigt. Wanneer de waren toe dracht van de steekpartij boven water komt is het niet meer het nieuws van de dag en is er geen aandacht meer voor.

Kunnen we de persoonlijke aanvallen achterwege laten.

pfffff waarom moet er Marokkaan verstaan?!

• Topic Starter Topic Starter
Gut gut, het is bekend dat allochtonen gemiddeld fors vaker crimineel zijn, maar moeten we voor elke misdaad begaan door een allochtoon nou echt een apart topic openen? :rolleyes:

Terug
Naar boven