Fitness Seller

Marokkanen bezoeken kamp Westerbork: intimidatie en rellen

Bezoekers in dit topic

Inhoudelijk dus.

Ik weet zelf niet veel van Marokkaanse soldaten in WOII. Maar ik vind het een verschrikkelijk goed idee om de jongeren uit het artikel op die manier wat binding met Nederland bij te brengen. We moeten het immers met elkaar doen in dit land! Als ze dan zonder enig respect zich gaan misdragen in zo'n kamp is dat te gek voor woorden en mogen ze erg hard gestraft worden.

Wat betreft Israel. Moslims worden daar goed te grazen genomen door Joden, een heel kwalijke zaak. Het is daarom te begrijpen dat moslims om die reden met antisemitisme sympathiseren. Ik denk echter dat het voor deze jongens weer de zoveelste reden is om te rellen en crimineel te doen.

In Israel is de dialoog onlangs flink verbeterd, het gaat steeds meer de goede kant op. Zullen deze pubers dan voorbeeldleerlingen worden?
 
hoezo zou ik denk zo rap aan karma te komen dan!? omdat ik vind dat jou aktie niet door de beugel kan?

je zegt: Ik zit hier niet meer te kakken, heb het al gezegd dat deze discussie afgelopen is en dat jij er weer over begint vind ik dan weer zielig aangezien je zegt dat ik dit topic verziek. Ben je nu terug zelf met bezig >heb je indd wel een beetje gelijk in maar ik had trouwens al eerder een reactie erop geplaatst maar denk dat er wat fout is gegaan want die stond er niet meer op.

Ik wou gewoon ff laten weten wat ik ervan vond... meer niet! en dan kan je denken dat ik karmageil ben maar daar is het mij niet om te doen hoor!

laten we nu dan indd maar weer verder gaan met het topic zou graag willen weten hoe wim dr over denkt!

mijn mening is dat degene die zich daar hebben misdragen hiervoor goed gestraft zullen worden...Verder zou de overheid ook dit soort uitjes op zich kunnen nemen als onderdeel van de inburgeringscursus voor allochtonen.
 
kees1985 zei:
hoezo zou ik denk zo rap aan karma te komen dan!? omdat ik vind dat jou aktie niet door de beugel kan?

je zegt: Ik zit hier niet meer te kakken, heb het al gezegd dat deze discussie afgelopen is en dat jij er weer over begint vind ik dan weer zielig aangezien je zegt dat ik dit topic verziek. Ben je nu terug zelf met bezig >heb je indd wel een beetje gelijk in maar ik had trouwens al eerder een reactie erop geplaatst maar denk dat er wat fout is gegaan want die stond er niet meer op.

Ik wou gewoon ff laten weten wat ik ervan vond... meer niet! en dan kan je denken dat ik karmageil ben maar daar is het mij niet om te doen hoor!

laten we nu dan indd maar weer verder gaan met het topic zou graag willen weten hoe wim dr over denkt!

mijn mening is dat degene die zich daar hebben misdragen hiervoor goed gestraft zullen worden...Verder zou de overheid ook dit soort uitjes op zich kunnen nemen als onderdeel van de inburgeringscursus voor allochtonen.


Mijn mening staat op ander topic over hongerstaking...

Maar enfin...ik vergeet rap en hoop gewoon terug verder te kunnen doen.

Mijn mening over die marrokanen...het is idd erg wat daar gebeurt is maar vergeet niet wat de Joden nu doen met de Palestijnen..normaal dat ze niet echt gemotiveerd zijn om te gaan kijken.

Wel vind ik dat enig respect nodig is want geweld begint waar respect eindigt en in vele topics is er over respect niets terug te vinden.

Overal heb je rotte appels en het is spijtig dat sommige Marokkanen het verbrotten voor de overige islam geloveigen in onze landen.

grtz ;)
 
Jezus christus, wat een gejank allemaal.

Kunnen mensen persoonlijke vete's via PM/mail/postduif uitvechten en zodoende geen topics meer verder vernken? :mad:

Tevens het verzoek om vermoedelijke relklonen direct even aan te kaarten aan de moderators via PM of de topicreport knop. Je kan die relklonen herkennen aan het proberen te geven van neg. karma terwijl ze nog geen stemkracht hebben. :o
 
MrJ zei:
Jezus christus, wat een gejank allemaal.

Kunnen mensen persoonlijke vete's via PM/mail/postduif uitvechten en zodoende geen topics meer verder vernken? :mad:

Tevens het verzoek om vermoedelijke relklonen direct even aan te kaarten aan de moderators via PM of de topicreport knop. Je kan die relklonen herkennen aan het proberen te geven van neg. karma terwijl ze nog geen stemkracht hebben. :o


hehe eindelijk gozert waar bleef je nou?
 
Er moet me iets van het hart over Israël.
De discussie over de schuldvraag is een gebed zonder end. De joden en de palastijnen dragen allebei evenveel schuld aan het conflict. Het enige verschil tussen die 2 volkeren is dat de joden zo’n beetje het geweldsmonopolie hebben en dit ook maximaal ‘benutten’.

Wat me altijd verbaast is dat niemand het heeft over Engeland. Imho zijn die voor een belangrijk deel de aanstichters van al het geouwehoer daar. De Engelsen hebben namelijk rond 1910 (ik kan er een paar decennia naast zitten :rolleyes: :D ) de joden EN de palestijnen hetzelfde stuk land beloofd (de gazastrook en een aansluitend stuk Israël als ik me niet vergis). De palestijnen kregen het land voor hun militaire hulp aan Engeland. En de joden kregen het land beloofd van de regering want die zagen de joden net zo lief uit Engeland vertrekken.
 
Back
Naar boven