- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

MightyDuck zei:Kijk ik toch eens, weer 2x nega karma van n00bs zonder karma power
Ipv ontopic opmerkingen te maken over anti-marokaan/allochtoon uitingen die eendvogel even hoog zaten en verder deel te nemen aan de discussie vind Silversurfer het nodig negakarma te geven met de heerlijke boodschap dat ik mijn verstand dien te gebruiken, als ik dat uberhaupt heb...
Helaas, 0 karma power.
Vriendje musclesadist geeft ook nog wat. Zelfde verhaal, zonder opmerking, zou dat nou positief of negatief zijn. Nog meer ervaringen.. vriendjes van wimmeke?![]()
DBC01 zei:
Hertje zei:Het uitkomen voor je mening was slechts een gore achterbakse ranzige belediging en dan niet eens in een post maar via de achterdeur in zijn karmabox... BLA BLA BLA, ETC ETC ETC, ENZ ENZ ENZ.....
Mars zei:
D. zei:Dat doen ze he.
Is er een schakel gesprongen van de ketting? Sleuteltje dat rondslingerde? Of DBC, heb je je laptop in de keuken laten slingeren? Dit is te burgerlijk voor woorden, zorg dat dit kind dr gemak houdt, christ...
Naar het schijnt ja, dingen met gas enzo! Maar is allemaal verzonnen, hoor...
D. zei:Dat doen ze he.
Is er een schakel gesprongen van de ketting? Sleuteltje dat rondslingerde? Of DBC, heb je je laptop in de keuken laten slingeren? Dit is te burgerlijk voor woorden, zorg dat dit kind dr gemak houdt, christ...
Naar het schijnt ja, dingen met gas enzo! Maar is allemaal verzonnen, hoor...

) dat had ze 188 keer eerder kunnen doen kerel! Want elke week denken er wel 36 knurften een scoop te hebben maar ze laat zich dus zelden in met mijn discussies, da's een feit.boogie zei:ja, of ze willen gewoon niet op de foto?
ik vind sowieso dat die camera's moeten oprotten. Het lijkt de Privé wel.

hij bedoeld denk ik meer dat als zulke lui wat doen heel nederland zit te wachten totdat er iets fout gaatRhinemann zei:En waarom zou dat nou zijn? Bang dat ze herkend worden door een slachtoffer van een tasjesroof of verkrachting? Staan ze soms op de videobeelden van een roofoverval?
Dat ze zich zo gedragen is voor mij al een signaal om ze eens effe lekker mee te nemen naar het politiebureau en eens te verhoren...of zouden ze gewoon te lelijk zijn om op de foto te mogen?![]()

Sport2000 zei:kun je je nog herinneren dat die gekken in den haag zaten? dat alles afgesloten was omdat er 3-4 terroristen een handgranaat hadden gegooid? toen had 1 of andere dwaas ook een camera op dat gebouw gericht, en dan gaat heel nederland zitten kijken totdat er wat gebeurd, want dat is nu eenmaal spannend.
wat ben jij toch een in en in triest figuur ze zouden je ballen dr af moeten hakken!
kees1985 zei:In zijn negatieve karma schreef onze Wim:
Quote:
Volgens mij ben je even kortzichtig als die marokkaantjes...besneden zekers joodzuigertje??
wimmetjewat ben jij toch een in en in triest figuur ze zouden je ballen dr af moeten hakken!
als iemand mij nou ff een berichtje stuurt hoe die karma in elkaar steekt met betrekking tot het nemen en geven daarvan zal wimmetje nog lang last van mij hebben!![]()
D.: omdat ik weet dat men nog wel eens om mijn uitspattingen kan lachen....
zal jou ff uit je droom helpen...je ben nie grappig!
sport2000:ik denk dat als ze dit soort dingen doen met die lui dat ze beter de pers thuis kunnen laten,
Zodat ze helemaal ongestoord hun gang kunnen gaan zeker!? ik vind het van groot belang dat de nederlandse bevolking hiervan op de hoogte word gesteld!
DBC01:Ik zeg altijd: scherp discussieren is prima, maar laat de waarheid niet in de steek om je gelijk te krijgen. .
...mooie tekst! en dit onderwerp had indd eenhele mooie discussie kunnen worden maja dat hebben we te danken aan wimpie!![]()
mvg

Dan heb je haar/heeft zij zich toch nog aardig in de hand. Nogmaals, ik stoorde me aan het feit dat, inhoudelijk was het correct.DBC01 zei:Mooi verhaaltje.
Er kloppen een aantla dingen niet, neem ze voor waar aan, of laat het links liggen, vind het prima.
Dat Hertje mij in bescherming neemt is onzin; ('ze komen aan m'n vriendje?) dat had ze 188 keer eerder kunnen doen kerel! Want elke week denken er wel 36 knurften een scoop te hebben maar ze laat zich dus zelden in met mijn discussies, da's een feit.
Ze irriteert zich aan iets anders: het feit dat er voor de zoveelste keer iets gesuggereerd wordt dat niet waar blijkt te zijn. Altijd maar mensen die gaan liegen om een puntje te scoren, zielig hoor. Ik nodig ze uit om het met eigen ogen te komen zien of te bewijzen en dan is iedereen op dit forum zo verrekte stil D.. Niemand durft langs te komen. Raar he, als je als anonieme poster of kloontje de waarheid denkt te weten.
Inderdaad, je bent niet de enige. Ik ben echter niet tegen duister taalgebruik, wel tegen het simplistische in deze context. Dat die teksten niet in het forum thuishoren klopt voor de volle honderd procent.DBC01 zei:Ik zeg altijd: scherp discussieren is prima, maar laat de waarheid niet in de steek om je gelijk te krijgen. Als zo iemand dan nog komt met pure laag bij de grondse beledigingen als 'Jodenzuiger', dan kun je begrijpen dat dat uitnodigt tot weerwoord.
Gelukkig ben ik niet de enige die vindt dat dat soort taal niet kan.
Eerlijk gezegd zijn het er zoveel, dat ik er overheen begin te lezen. Vooral als ze toch niet aan mijn adres zijn maar aan dat van iemand die er ver boven staat en er om zou mogen lachen, neem ik de moeite niet om te reageren. Je kunt het trouwens prima alleen af, maar ik hoor wel als je mijn hulp nodig hebt.DBC01 zei:Jij rept met geen woord over die aantijgingen en beledigingen dus je zult ze wel vermakelijk vinden, ieder z'n smaak. Ik vind in elk geval dat dat soort zaken (leugens vertellen over mensen die je niet kent en achterbakse scheldwoorden) niet kunnen.
DBC01 zei:Deze discussie hád erg mooi kunnen uitpakken. Als we eens begonnen over de andere kant van de zaak, waarom er geen inleving is van beide kanten, en dan bijv. de hedendaagse situatie in Israel. Maar nee, er moest grof gescholden en beledigd en niet in een thread maar ergens achteraf. Laf en kinderachtig.
Dat jij daar een schepje bovenop doet betekent dat je het onderwerp niet zo serieus neemt, althans niet zo serieus als ik.
Bij deze. Ik zal beteren en inhoudelijk te werk gaan!DBC01 zei:Inhoudelijk scherp en gevat op een ander ingaan is het mooiste wat er is, maar het stoort een discussie als iemand even online komt en wat grofs roept en weer vertrekt.
Blijf dan gewoon lezen.
D. zei:ps. Keesje 1985, Ik zeg ook niet dat ik grappig ben. Men kan zo nu en dan om mijn uitspattingen lachen. Lees voortaan wat beter voordat je mensen te slim denkt af te zijn, lamlul.
als je karma wil wegnemen (vb van mij
) zet je alle pop-ups uit en klik je op karma..je kan er mij ook GEVEN
maar dat is niet verplicht.
njet dus.