Fitness Seller

Marokkanen bezoeken kamp Westerbork: intimidatie en rellen

Ga slapen,slome! :D

• Topic Starter Topic Starter
Hou je snavel man wat doe jij zo laat hier? Ik kom net terug van m'n werk en jij zit hier al sinds gisteravond wat te pimpen he kanaremans! :D

Ik moet toch een beetje mn best doen wil ik richting de 10,000 posts gaan en heb besloten nu dag en nacht online te blijven en zoveel mogelijk onzin uit te kramen. :D

Daarentegen was mijn avond vast niet zo spannend als de jouwe waarschijnlijk?! :p

Dat heb je verkeerd. Ik had een saai vrijdagavondje maar het leverde wel goeie centen op! :D

DBC, als je niet alleen kan reageren tegen mij schrijf je beter niks ipv je vuile was hier uit te hangen.

Je had op mijn vorige thread al op mijn tenen getrapt door je domme reaktie en nu las ik dit weer...de meesten zijn niet akkoord met mij maar als je nu weet wat de joden aan het doen zijn met de Palestijnen in Israel vind ik het normaal dat ze geen respect tonen ook al is het heel erg wat er gebeurt is in het verleden.

Was gister nog op het nieuws...sinds de opflakkering van het geweld in Israel ( bezetting van Palestijnse gebieden) in 1999 is de jodenhaat toegenomen...zeker in landen als Belgie/ Nederland.

Ik ben geen hater en behoor tot geen van beiden...vind ruzie of oorlog maken over geloof toch zever aangezien ik niet gelovig ben.

Ik geloof op mijn manier in de goede dingen dat er op aarde zijn, heb daar geen God voor nodig.

Maar van die veralgemening krijg ik het...als ik een Antwerpenaar bekijk en die gedraagt zich onmenselijk ga ik ook niet zeggen dat dat alle Antwerpenaars uitschot zijn...

Ik werk elke dag samen met mensen uit allerlei culturen die iets willen maken van hun leven en zich perfect integreren..ik werk daar nu één jaar en ben nog geen enkele "k*t"marokkaan tegengekomen.

Ik kom uit voor mijn mening en als jullie daarvoor aan mijn karma zitten is wel een teken van onverdraagzaamheid....

wel had ik beschaafder kunnen formuleren waarom ik je karma afnam....

Amen

Leviathan zei:
Niet om het een of ander, maar ik heb hem in dezelfde thread ook al geprobeert te helpen met suggesties en heb een aantal vragen gesteld om het probleem te helpen lokaliseren.

Ik heb er geen fatsoenlijk antwoord op gehad, de thread kreeg ineens een vreemde wending en ging ineens over prohormonen etc.

Dit soort dingen zorgen ervoor dat ik niet zoveel zin meer krijg om iemand adviezen te geven.

Daar ben je toch wel mis...over mijn kuurtje zelf had ik geen vragen gesteld alleen maar over dat branderig gevoel onder mijn oksels dat nu weggetrokken is...verder kan ik me niet herinneren wat voor advies ik aan jou gevraagd heb...en wat het zogenaamde probleem was.
Misschien roidrage van stano?? Neen , door alfavit had ik zelf gezegd.

En dat ik over pro-hormonen begon was omdat er naar gevraagd werd...

Nu on-topic dus terug.

grtz

Het uitkomen voor je mening was slechts een gore achterbakse ranzige belediging en dan niet eens in een post maar via de achterdeur in zijn karmabox.

Jij maakt 1 grote fout manneke:
Wat er in Westerbork gaande was ging niet alleen om puur Joden maar ook om Nederlanders zonder Joods geloof.

Nog een andere fout: Ik ben zelf niet Joods, DBC ook niet en al helemaal geen Joden-zuiger.
Wát een smerige taal.

Hij weet dondersgoed wat de Joden aan het doen zijn in Israel, hij besteedt veel uren per week aan het lezen en bekijken van documentaires en oogetuigeverslagen van risicogebieden. Ik keur dat Joden-geweld in Israel alleszins af. Ik heb het gehad met de Joods slachtoffer-schreeuw en hoogmoedswaanzin van de keppeltjes-natie.

Maar om DBC te gaan beledigen om een NIEUWSBERICHT VAN EEN SITE dat ie neerzet, is niet alleen het laagste maar ook het domste wat je had kunnen doen, gezien de reacties van anderen hier.

De reactie van die Marokkanen is en blijft 1000% fout, walgelijk en beneden elk niveau.
Daar kan geen 'op z'n tenen getrapte Antwerpenaar' iets aan doen, zelfs niet door DBC Jodenzuiger te noemen. Walgelijk stuk vreten, je bent geen haar beter dan de mesnen die je 'verdedigt'.

Joooooooohw goooooooooooooooooo Hert gooooooooooooo Hert :eek:

Damn ouwe je hebt wel een vrouwtje uitgezocht, ik zou het niet beter kunnen zeggen :thumbs: hahaaa wimmeke virtueel gebitchslapped door een meid :D

Hertje zei:
Wát een smerige taal.

Ik keur dat Joden-geweld in Israel alleszins af. Ik heb het gehad met de Joods slachtoffer-schreeuw en hoogmoedswaanzin van de keppeltjes-natie.

Walgelijk stuk vreten, je bent geen haar beter dan de mesnen die je 'verdedigt'.

Idd wat een smerige taal waar ik ook mijn excuses voor aanbied maar bij jou kan het ook misschien wat leuker klinken...

En DBC kan wel voor zichzelf opkomen zonder het op het grote doek hier te smijten wat ik wel spijtig vind van hem.

Ik kan best ook wel wat zinnetjes erop zetten die ik ontvangen heb van andere personen om hen dan te boycotten.

Probeer ik dan om mij excuses aan te bieden voor dat zinnetje.......

grtz

Dit is inderdaad geen Marokkanen-Joden vraagstuk.

Westerbork was doorvoerkamp voor iederéén, dus de Marokkaantjes tonen gewoon geen respect naar wie dan ook die in dat kamp hebben gezeten.
Marokkanen tonen vaak genoeg geen respect naar alles wat Nederlands is, ónze herdenkingen aan onze Nederlanders die gestorven zijn in WOII. Ze doen dingen met onze vlaggen en kransen enzo die jij schijnbaar niet weet Antwerps hommeltje.

Wij hebben het in Nederland gehad met de knuffelcultuur naar allochtonen toe.
Maar ik zal je een beetje steun geven in je moielijke leven: Ik las pas nog een aardig artikel over een Amsterdamse Joods school waar je misselijk van wordt, zoveel anti-Arabische en anti-Nederlandse gedachten daar heersen, da's even erg als het Moslim-extremisme.

Maar daar heb ik het nu niet over. Jouw laffe actie om via mijn karma-verzameling een fluisterend beledigingetje te geven, getuigd van dezelfde moed die een Marokkaan toont die me op zaterdag van 15 meter afstand beloofd dat 'mijn zusje verkracht, vermoord en bespuugd wordt' omdat ik hem niet in mijn kroeg laat.

Held! :thumbs:

Gaat lekker hiero :cool:

DBC01 zei:
Dit is inderdaad geen Marokkanen-Joden vraagstuk.

Maar daar heb ik het nu niet over. Jouw laffe actie om via mijn karma-verzameling een fluisterend beledigingetje te geven, getuigd van dezelfde moed die een Marokkaan toont die me op zaterdag van 15 meter afstand beloofd dat 'mijn zusje verkracht, vermoord en bespuugd wordt' omdat ik hem niet in mijn kroeg laat.

Held! :thumbs:

Dan gaan we maar zwijgen over jou kinderachtige reactie...jij staat waarschijlijk op 100m afstand als er zoiets uit je mond komt en dan heb je ook een bende nodig dat achter jou staat :rolleyes: aan wie doet me dat denken ???

Grote heldin kan het alleen niet aan en zo zijn we weer vertrokken met de zinloze discussie's.........waar ik trouwens niet meer op ga reageren want DBC is mij geen ban waard.

Laatst bewerkt:
wimmeke26 zei:
Dan gaan we maar zwijgen over jou kinderachtige reactie...jij staat waarschijlijk op 100m afstand als er zoiets uit je mond komt en dan heb je ook een bende nodig dat achter jou staat :rolleyes: aan wie doet me dat denken ???

Mag ik vragen waar je dat op baseert?

wimmeke26 zei:

Grote heldin kan het alleen niet aan en zo zijn we weer vertrokken met de zinloze discussie's.........waar ik trouwens niet meer op ga reageren.

jij begrijpt er echt geen reet van he kerel.

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. :rolleyes:

en ps kijk eens in de spiegel.

Dat baseert ie op niks Pat. Hij wil me graag gelijk trekken met Marokkanen die in grote groepen opereren.

Wat ie niet weet is dat ik reeds 8 jaar aan de deur sta van horecagelegenheen en tot dusver m'n boontjes zelf dopte, anderszijds met een collega aan m'n zijde.
Niks 100 meter afstand. Altijd gelijk de MArokkaan in kwestie uitnodigen om metéén dichterbij te komen. Maar zulke heldeen zijn het niet, alleen als ze met z'n 30'en of meer zijn. Dus Wim: helaas kerel, je lult weer onzin.

Ga nog even door want ik geniet van de onzin die er uit je mondje komt.

In the meantime: Excuseer mij, ben even scheren :D

Jup met een groepje en minimaal een wapen, daar zijn ze dol op

Ik blijf dit topic ook volgen. Wat een idioot :D

:roflol: @ var

@ wimmeke 26 : zielepoot had dan even gereageerd ipv dadelijk beginnen met schelden je had eigenlijk een instant ban verdient , maar aangezienje je excuses aangeboden hebt is alles je vergeven ;)

Ja man, en ze hebben het altijd wel over de Joden in de Tweede Wereldoorlog, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!

Terug
Naar boven