Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Ik geef eigenlijk alleen nog maar adviezen per PM en dan nog.
Je weet iig dan dat iemand jou er specifiek om vraagt.
Leviathan zei:Niet om het een of ander, maar ik heb hem in dezelfde thread ook al geprobeert te helpen met suggesties en heb een aantal vragen gesteld om het probleem te helpen lokaliseren.
Ik heb er geen fatsoenlijk antwoord op gehad, de thread kreeg ineens een vreemde wending en ging ineens over prohormonen etc.
Dit soort dingen zorgen ervoor dat ik niet zoveel zin meer krijg om iemand adviezen te geven.
Hertje zei:Wát een smerige taal.
Ik keur dat Joden-geweld in Israel alleszins af. Ik heb het gehad met de Joods slachtoffer-schreeuw en hoogmoedswaanzin van de keppeltjes-natie.
Walgelijk stuk vreten, je bent geen haar beter dan de mesnen die je 'verdedigt'.
DBC01 zei:Dit is inderdaad geen Marokkanen-Joden vraagstuk.
Maar daar heb ik het nu niet over. Jouw laffe actie om via mijn karma-verzameling een fluisterend beledigingetje te geven, getuigd van dezelfde moed die een Marokkaan toont die me op zaterdag van 15 meter afstand beloofd dat 'mijn zusje verkracht, vermoord en bespuugd wordt' omdat ik hem niet in mijn kroeg laat.
Held!![]()
aan wie doet me dat denken
wimmeke26 zei:Dan gaan we maar zwijgen over jou kinderachtige reactie...jij staat waarschijlijk op 100m afstand als er zoiets uit je mond komt en dan heb je ook een bende nodig dat achter jou staataan wie doet me dat denken
![]()
wimmeke26 zei:Dan gaan we maar zwijgen over jou kinderachtige reactie...jij staat waarschijlijk op 100m afstand als er zoiets uit je mond komt en dan heb je ook een bende nodig dat achter jou staataan wie doet me dat denken
![]()
Grote heldin kan het alleen niet aan en zo zijn we weer vertrokken met de zinloze discussie's.........waar ik trouwens niet meer op ga reageren.

Zelda zei:Ja man, en ze hebben het altijd wel over de Joden in de Tweede Wereldoorlog, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!