Fitness Seller

Marokkanen

Peiling Peiling Meer, minder, of evenveel Marokkanen in Nederland?

• Totaal stemmers
    205
Vind dat er minder in Ned moeten zijn.
EDIT:roflol: Ik wist niet dat dat ook de vraag zou zijn LOL!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Heb er geen last van in mn durp

Geert Wilders heeft heeft wel gelijk, maar het is niet slim om ze allemaal te benoemen.

De meeste jonge Marokkanen komen in aanraking met criminaliteit. Ouders doen er geen fl**ker aan om hun kinderen op de juiste manier op te voeden. En het is allemaal de schuld van de overheid.

Gelukkig is er 1% van de Marokkaanse bevolking wat zich wel normaal gedraagt. En die worden nu wel ten onrechte veroordeeld.

Geert had het gewoon moeten houden bij Marokkaanse tuig dan was er nu niks aan de hand geweest:D.

Maar goed.
Ik zie ze liever vandaag vertrekken dan morgen. :D

Meer nuttige, en minder nutteloze?

Zou ik ook kunnen zeggen over Nederlanders trouwens.

Nederlanders zijn gierige tyf**lijers.

dit dus

Het is zeker te laat om ze nog in te ruilen voor hardwerkende Aziaten?

Allemaal tegen de muur!

En daarna weer naar huis

Het wordt tijd om een motor te ontwikkelen die 'loopt' op Marokkanen. Zo kunnen we Marokkanen gebruiken als brandstof.

Ben je het eens met dit plan, zeg dan palmboom.

Laat al die marokkanen hierheen komen, toch een en al gezelligheid dat volk.

meer, zijn er minder over voor belgie:trollface:

Wij zijn geen racisten, maar minder mokro's is een algemene lijn van denken :D

Ik zeg in de trein naar Duitsland.

Minder Marokkaans tuig, meer knuffel Marokkanen.

Het Marokkaanse tuig (>80%) zie ik het liefst z.s.m. op het vliegtuig gezet worden, hetzelfde geldt voor Nederlands tuig.

nvm

Laatst bewerkt:
Het Marokkaanse tuig (>80%) zie ik het liefst z.s.m. op het vliegtuig gezet worden, hetzelfde geldt voor Nederlands tuig.

Kunnen we niet gewoon een nieuw Australië oprichten, bijv. dat we Bonaire omdopen tot crimineleneiland en daar alle criminelen naartoe sturen, en ze dan gewoon afsluiten van de buitenwereld?

Eens met: "En nog verschrikkelijker en enger dan Geert Wilders, een narcistische populist, is het klootjesvolk dat gedwee riep: 'Minder. Minder.' Brr." http://twitter.com/OzcanAkyol

gedwee
gedwee bijv.naamw.Uitspraak: [xəˈdwe] zonder verzet Voorbeeld: `Gedwee liepen de kleuters met de juffrouw mee.`Synoniemen: volgzaam, onderdanig ...

Wat zijn we in Nederland? Een stelletje kleuters die de juf volgen of denken we zelf nog na? Nadenken over de implicaties van op deze wijze landgenoten ongewenst verklaren. De PVV is follow the leader partij zonder interne discussies, zonder leden en kiezers die nadenken en vragen stellen over waar vrije meningsuiting haat tegen een volk wordt!

Van kritiek op een religie en de extremiteiten daarbinnen, naar mensen ongewenst verklaren vanwege hun afkomst is voor mij een brug te ver.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven