- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Haha nee 😋 Ik wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha nee 😋 Ik wel

Aan een dood paard moet je niet trekkenZo’n simpele vraag zet me wel aan het denken. Ik kan me eigenlijk maar weinig van het afgelopen jaar herinneren, zeker van voor de zomervakantie is het uiterst vaag. Daar moet ik toch maar iets aan gaan doen.
Ik vind het wel een goede om elk jaar even bij stil te staan en je inderdaad even aan het denken te zetten.Zo’n simpele vraag zet me wel aan het denken. Ik kan me eigenlijk maar weinig van het afgelopen jaar herinneren, zeker van voor de zomervakantie is het uiterst vaag. Daar moet ik toch maar iets aan gaan doen.
Reflecteer je nooit?Zo’n simpele vraag zet me wel aan het denken. Ik kan me eigenlijk maar weinig van het afgelopen jaar herinneren, zeker van voor de zomervakantie is het uiterst vaag. Daar moet ik toch maar iets aan gaan doen.
Nooit bewust gedaan, maar ook nog nooit behoefte aan gehad.
Blik op oneindig TinusNooit bewust gedaan, maar ook nog nooit behoefte aan gehad.
Dat is zo'n ding op je fiets toch?
goed om te horen! Depressies zijn next level kut.Begon met een 1, eindigde met een 10.
Depressie overwonnen.
Een tante in Portugal. 70 jaar oud. Ken haar zelf niet (althans, nog nooit in het echt gezien). Doodsoorzaak nog onbekend maar waarschijnlijk in haar slaap.Gecondoleerd.
Ik zie het overlijden van dierbaren als jammer en verdrietig, maar niet perse als negatief.
Zoals je zelf zegt het hoort bij het leven. Als iemand op oudere leeftijd na een volwaardig leven op een relatief pijnloze manier overlijd, zie ik dat alleen maar als een mooi einde. Dat maakt het niet minder verdrietig, maar in mijn ogen is het niet negatief.
. Desalniettemin geen best begin van het jaar. Kben benieuwd of mijn pa 2025 gaat halen. We zullen zien. Kga me niet druk maken om dingen die buiten mijn macht liggen.