AndroidHealthClinic

Jouw 2023

Peiling Peiling Welk cijfer geef jij 2023 voor jezelf?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

Stemmen: 3 15,0%
  • 5

• 6

• 7

Stemmen: 2 10,0%
  • 8

Stemmen: 9 45,0%
  • 9

• 10

• Totaal stemmers
    20
Zo’n simpele vraag zet me wel aan het denken. Ik kan me eigenlijk maar weinig van het afgelopen jaar herinneren, zeker van voor de zomervakantie is het uiterst vaag. Daar moet ik toch maar iets aan gaan doen.

Mwa, kon een stuk beter. Zesje.

+ verhuisd van een studio appartement met tokkie buren naar een eengezinswoning
+- werk is opzich prima, maar niet consistent qua uitdaging, soms weken verdrinken en dan een maand niksen

- oma overleden
- knie verneukt na hardlopen en hiken, nog steeds pijn aan m'n zij waar ik al wat jaren mee rondloop
- geen enkel sportdoel behaald, fatsig geworden
- mezelf laten degraderen en manipuleren door m'n ex met d'r borderline en antisociale persoonlijkheidsstoornis. Echt een trap verkopen die vrouw in een parkje, maar dat mag helaas niet.

Al met al heb ik m'n vrienden, familie, woning en werk nog, dus het kan een heel stuk erger. Hoop er volgend jaar januari vrolijker bij te zitten.

Zo’n simpele vraag zet me wel aan het denken. Ik kan me eigenlijk maar weinig van het afgelopen jaar herinneren, zeker van voor de zomervakantie is het uiterst vaag. Daar moet ik toch maar iets aan gaan doen.
Aan een dood paard moet je niet trekken

Mijn 2023

8 op 10

Na een eentonigheid aan jaren een einde gemaakt aan een 6 jarige relatie met een vrouw die mij toch nooit de erkenning zou geven die ik nodig had. Laat staan dat ik kon bouwen op haar onzekerheden en haar onkunde om te gaan met geld. Mijn omgeving is ook blij. Heeft me wel gepusht om aan het lopen gaan en eindelijk te cutten.

Deze breuk heeft me alles nog meer doen waarderen. Vrienden en alle kleine dingen. Meer contacten met vrienden en collega's waar ik een goede band mee heb. Werk zit allemaal wel goed en weinig stress.

Financieel komt allemaal wel goed

In de liefde ook terug 1ste tekenen van progressie sinds december 2023.

Dus in het algemeen was 2023 een mooi begin voor een nog beter 2024 hopelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het wel een goede om elk jaar even bij stil te staan en je inderdaad even aan het denken te zetten.

Niet alleen om te kijken naar wat je in het volgende jaar anders wilt doen maar ook om terug te kijken naar wat er we goed ging, wat je bereikt en meegemaakt hebt, ect.

Reflecteer je nooit?

Een 10.

- vader geworden van een geweldige dochter
- verloofd
- mijn bedrijf giga gegroeid
- regional gewonnen met +7 kg stageweight tov 1,5 jaar eerder

Werk ging opzich goed, goed gegroeid iig qua zelfontplooing en netwerk.
Kind gaat goed.
Door blessures 6 maanden niet kunnen werken en te weinig gesport.
Niet mijn fysieke doelen behaald.

Inmiddels bijna geheel hersteld dus 2024 gaat em worden. De start is goed. De finish wordt beter.

Ik geef het een 7,5. Aankomend jaar gaat een 10 worden.

Althans de eerste dode is dit jaar al gevallen in de familie.. maar dat hoort opzich bij het leven.

• Topic Starter Topic Starter
Gecondoleerd.

Ik zie het overlijden van dierbaren als jammer en verdrietig, maar niet perse als negatief.

Zoals je zelf zegt het hoort bij het leven. Als iemand op oudere leeftijd na een volwaardig leven op een relatief pijnloze manier overlijd, zie ik dat alleen maar als een mooi einde. Dat maakt het niet minder verdrietig, maar in mijn ogen is het niet negatief.

Gecondoleerd.

Ik zie het overlijden van dierbaren als jammer en verdrietig, maar niet perse als negatief.

Zoals je zelf zegt het hoort bij het leven. Als iemand op oudere leeftijd na een volwaardig leven op een relatief pijnloze manier overlijd, zie ik dat alleen maar als een mooi einde. Dat maakt het niet minder verdrietig, maar in mijn ogen is het niet negatief.
Een tante in Portugal. 70 jaar oud. Ken haar zelf niet (althans, nog nooit in het echt gezien). Doodsoorzaak nog onbekend maar waarschijnlijk in haar slaap.

Dus thnx maar ja, slechts familie op papier dit keer ;). Desalniettemin geen best begin van het jaar. Kben benieuwd of mijn pa 2025 gaat halen. We zullen zien. Kga me niet druk maken om dingen die buiten mijn macht liggen.

Terug
Naar boven