AndroidHealthClinic

Wat zijn jouw goeie voornemens van(af) vandaag?

• Topic Starter Topic Starter
Je kent het wel. Je zegt tegen jezelf 'vanaf nu ga ik echt... vroeger naar bed / mij aan mijn voedinggschema houden / stoppen met roken' etc.

Om af te trappen:
Vanaf vandaag ga ik echt op tijd naar bed en minder op mijn telefoon zitten.
Poging 2 vandaag

Gemiddeld genomen kan dat heel snel verbeteren.

Ik ben altijd om 21u al moe, dus ik slaap nooit heel laat :roflol:

Succes met jullie doelen, ik ben een natuurtalent.

Gewoon 20.00 je bed in kruipen, uurtje netflix en val je vanzelf 21.00 in slaap. Voordeel is wel dat je dan 04.00/05.00 uitgerust wakker word en je de dag taken op tijd kunt beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon 20.00 je bed in kruipen, uurtje netflix en val je vanzelf 21.00 in slaap. Voordeel is wel dat je dan 04.00/05.00 uitgerust wakker word en je de dag taken op tijd kunt beginnen.
Lol dan ben ik meestal net aan thuis en moet ik nog eten en als het tegenzit nog trainen. Netflix/tv kijken voor het slapengaan helpt niet echt; kun je beter vermijden voor het slapengaan, tenzij je hier geen last van hebt.

• Like
Waarderingen: AK
Zo doe ik het ook, toch niets te beleven savonds laat en smorgens lekker rustig in de gym

• Like
Waarderingen: AK
Lol dan ben ik meestal net aan thuis en moet ik nog eten en als het tegenzit nog trainen. Netflix/tv kijken voor het slapengaan helpt niet echt; kun je beter vermijden voor het slapengaan, tenzij je hier geen last van hebt.
Wij zijn meer ochtendmensen en beginnen de dag al om 04.00 dus rond 20.00/21.00 ga je dan wel slapen 😜

Minder koolhydraatarm brood eten, want is totaal nutteloos

Wat ga je dan straks doen als die kleine wat later gaat slapen?
Hem klappen geven als ie te veel geluid maakt waardoor ik niet kan slapen.

Wij slapen overigens op de 2de verdieping van onze woning waar hij nooit komt en kan je ook afsluiten vd rest. Overal rolluiken de als het buiten donker is dan is het alsnog binnen pikdonker voor een goede nachtrust.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven